Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A telóra majd ránézek, a nyomás nem lehet alacsony: 2,5 barral használom. Vannak, akik szerint inkább sok.
Egyébként, vagy alcaony nyomással mentèl vagy a húzófokozatod kevés
Hát jó, amíg te csak ezt próbálod, tényleg nincs miről beszéljünk
Ez pedig a mostani Power3 8000km után. Az 5000 km nekem kevés, főleg, hogy van jobb alternatíva. Az meg nekem hihetetlen, hogy neked EZ a gumi csúszik, de nincs miért kételkednem. Mindketten használjuk azt, ami nekünk megfelel és így két gumigyár is boldog lehet az eladási mutatók miatt
Nem NEKEM csúszkált. Nekem a futasteljesitmennyel volt bajom, amikor azt használtam, még frissen újrakezdő voltam. Ezért komoly tapadásbeli problémáim nem voltak.
A 016... utcán, horvát8-as. De hasonlót tudtam itthon is csinálni nyáron.
5000-et megy el nálam egy 016 hátsó. De az vicces hogy 016 csúszkál és a michelin nem
BT016, amivel kiadták a gyárilag is a motort. Ezzel vettem, 80%-osak lehettek a gumik, 3000km után kuka. Aztán kaptam haveromtól egy másik párat, amiben 2000km volt, de srácnak a ZX6R-en nem volt jó, neki csúszkált. Azt is 3000km után dobtam el, mert nullára kopott, igaz akkor még jobbára csak a közepe. Azóta Power3 van, az első két szett 10000km-t bírt. a mostani 8000 után mindenütt nullás. A Szardíniai motorozás jót tett ugyan a képességeimnek, de ez a gumikopást gyorsítja . Ezt persze nem bánom, ha kell, lecserélem, csak felrémlett bennem, hogy akkor a Brigit új korától használva 3ezer után dobhatnám?
Battlax egy baromi nagy gyűjtő név a bridgestonenál. Ja igen, mert az jó magyar mentalitás, mert az jp volt 30éve és jó most is
Próbáltam Batlaxot, gyenge volt. Most van a Power3. Az bevált, minek teszteljek másikat, ha ez jó?
Többet fog elmenni?==> Sportgumik közül nem hiszem, túragumi meg a tapadás rovására bír többet.
Jobb lesz?==> Ez miben fog megnyilvánulni, ha nekem ez is tökéletes? 42 éves fejjel Rossivá már nem válok, ahogyan motorozok, amennyire döntöm az nekem megfelel.
Általában egyedül motorozok, tehát várni sem fog rám senki.
Így a komoly terheléstesztek lehetőségét meghagyom az ifjú titánoknak.
Qurvasok,oldalt.Kozepen meg van,nem vagyok Rossi.
180/55.
Amúgy beteszem a tartalekba,tavasszal Road 5 megy rá.
Mennyi minta van rajta ? 190/55?
Ha nem próbálsz mást, nincs is mihez hasonlítsd.
A Rosso corsat viheted 20-ert.
Minek? Nekem jó a Power 3.
Tegyél már rá egy rendes gumit m7rr, corsa stb...
A GE szerintem jobb, night beaker unlimited akarhany plusz szazalekrol majd teszek fel kepet hogy nez ki kb 7000km után.
Sracok, kicsit unom a gyertyafenyt a horneten. Ki hasznal Osram Night Breaker izzot, es ha igen, melyik fajtat erdemes belole? Elettartam szerint mennyivel kevesebbet megy el, mint a sima mezei H7 izzok? Mekkora javulas erheto el izzocserevel?
Ahogy írtam, power3 -at használok, a 4. hátsót most fogom ledobni róla, kb full kihasználtság után. Ez azt jelenti, hogy középen semmi minta, a szélén talán még 0,5mm... Nekem, az én gépemhez, az én tudásomhoz tökéletes gumi, tökéletes megbízhatósággal.
A vicces hogy a PR2 ilyen,a powerek csak pályán pl a 2ct,de a 3 már nem.
Azért rápróbálok a Road 5-re.Amit egy ismerős mutatott a bandit fórumon (és tudom hogy szotyi hogy megy) nekem és a képességeimnek pont megfelelne sőt még sok is.
"hirtelen veszít tapadást "
Anno a Hornetre vettem PR2-t, aztán inkább eladtam használtan. Pontosan az történt jópár alkalommal amit írtál. Azóta is bennem van az emléke. Soha többet nem veszek Michelint az tuti...
Pènz a legkevesebb nem számít.
Az a fránya pénz ;)
Köszönöm.
generator,fesszab,vezermu lanc feszito,kuplung morgas.