Udv. Ma hoztam el a mocit a szervizbol. Muszakiztattak, Mivv carbon dobbal, killerrel, homologizacios papirral. Viszont a dob nem lett beirva a forgalmiba. Allitasuk szerint mar nem irjak bele, itthon nem nezi a sun csak az E jelet (persze ha ordit, hianyolhatja a killert), osztrakoknal viszont szigoruan megnezi a sun a dobot, kell az E jel, killer, papir. Ez tenyleg igy van?! Azt hittem bele fogjak irni, azert is vittem sportdobbal....
Miért lenne gond a karral? Eltört?
Rossza a karburátor beállítás.
Vidd el olyanhoz aki ért hozzá, és van műszere. Csodákra képes.
Ha más baja nincs, akkor nem szokott drága lenni egy ilyen beállítás.
Vakon, tudás nélkül ne tekergesd, mert úgy soha nem lesz jó.
Egy 98-as Hornetről lenne szó, bele lett rakva egy 35kW-os fojtás, mikor megkaptam akkor hidegen az alapjárat 3-4 ezer körül forgott ezért letekertem.
Most egy hét után csak a gázkar húzásával tudom indítani a motort, a szivatóra egyáltalán nem reagál.
A szivató karjával lehet a gond vagy esetleg más dolog?
Sziasztok! Egy kis segitségre lenne szükségem! Asszony hornetje 2hónapot ált,tegnap beinditottam és elég rendessen csattogot gázadásra viszont ha behúzom a kuplungot megszünik ez a jelenség! Találkozott már valaki ilyennel? Ma lecserélem az olajat,mert nekem gyanús,hogy bele szivárgott egy kis benzin! Vajon az okozhat ilyet? Előre is köszi
Sziasztok! Valaki cserélte már első generációs Hornetet első felnijét 17"-ra? Elég csak a felnit gumival, ennyire azért nem szerencsés a dolog és kb. minden csere? Sok infót sajnos nem találok a tárcsák esetléeges átmérő, vagy egyéb méret külömbségairől. Köszönöm a válaszokat.
Általában nem szokott elmenni az egyenes futás egy szimpla kerék kiszedéskor.Hatul meg tuti nem.
Elöl ha a telók ki lettek szedve vissza kell állítani.Fellazítod a keréktengelyt,a két rögzítőt is alul a teleszkópon,a felső villahídon marad a csavar de alul ugynaúgy kilazítod.
Majd tologatod és befékezed,tekered jobbra-balra a kormányt.
Ha kidöglöttél és meguntad a mókát minden csavart vissza kell húzni lehetőleg nyomatékra és pá.
A 600rr-en cseréltünk gumit maszekba . Aztán egy hét múlva egy szerelő haver rámért az egyenes futásárára és szar volt. Semmit nem vettem észre pedig. Azt javasolta hogy cseréljünk gumit nyugodtan otthon,de aztán a kerekeket állíttassuk be hogy ne két nyomon menjen,mert otthon azt nem tudjuk megcsinálni. Bár amivel mérte nem tünt bonyolult szerkezetnek...
Más...
Milyen túra plexit ajánlottok 2008- as hornetre? A gyári 120 felett kevésnek tűnik hosszú távon.
Én most azt találtam ki hogy pillanatszorítóval szorítom össze a gumit amikor feszítem le, a merev falú gumi is tök könnyen le jön. Volt amikor apuval ketten kellett levegyük a gumit, egyik fordította a fejet a másik meg nyomta be a gumit a horonyba.
Dehogy vettem,a max2h video alapjan lemasoltam,par egyszerusites utan mukodik.Spec nem tudok 5 mm es acelkemezt meghajtani ivesre igy azt a reszt atterveztem.
A lenyeg hogy ebayen olcson lehet venni muanyag szerelo fejet.A tobbi szimpla lakatos munka zsrtszrevenybol.
Igazabol meguntam hurcibalni a ket kereket,nameg az elejen meg felrakta a muanyag vedoket,utana mar nem.
Kicsit harcolok otthon de mondjuk 5-6 db gumi utan ingyen van a gep.
Rossza a karburátor beállítás.
Vidd el olyanhoz aki ért hozzá, és van műszere. Csodákra képes.
Ha más baja nincs, akkor nem szokott drága lenni egy ilyen beállítás.
Vakon, tudás nélkül ne tekergesd, mert úgy soha nem lesz jó.
Egy 98-as Hornetről lenne szó, bele lett rakva egy 35kW-os fojtás, mikor megkaptam akkor hidegen az alapjárat 3-4 ezer körül forgott ezért letekertem.
Most egy hét után csak a gázkar húzásával tudom indítani a motort, a szivatóra egyáltalán nem reagál.
A szivató karjával lehet a gond vagy esetleg más dolog?
Köszi a választ!
http://www.hondahornet.org.uk/...
Elöl ha a telók ki lettek szedve vissza kell állítani.Fellazítod a keréktengelyt,a két rögzítőt is alul a teleszkópon,a felső villahídon marad a csavar de alul ugynaúgy kilazítod.
Majd tologatod és befékezed,tekered jobbra-balra a kormányt.
Ha kidöglöttél és meguntad a mókát minden csavart vissza kell húzni lehetőleg nyomatékra és pá.
Más...
Milyen túra plexit ajánlottok 2008- as hornetre? A gyári 120 felett kevésnek tűnik hosszú távon.
A gumi leszorító ami lelöki a felniről még bétateszt,majd télen tervezek egy jobbat.
A lenyeg hogy ebayen olcson lehet venni muanyag szerelo fejet.A tobbi szimpla lakatos munka zsrtszrevenybol.
Kicsit harcolok otthon de mondjuk 5-6 db gumi utan ingyen van a gep.