Sziasztok, Most voltam sikeres műszakin a Hornet 600 motorral (2002), de az első fék mérésénél voltak problémák. A fékhatás pont a határon volt annak ellenére, hogy a fékbetéteket és a fékolajat nemrégen cseréltük. A szaki szerint az első féktárcsák megérettek a cserére. Az az igazság, hogy a biztonságon nem szeretek spórolni, de én eddig nem éreztem, hogy rázna az eleje fékezéskor vagy gyengülne a fékhatás. Szemre a féktárcsák nem tűnnek kopottnak. Hány kilométernél kell ezeket általában cserélni? Nem lehet felszabályozni a használtakat, mint az autóknál?
Mindent a Hondából, kivéve a kormányt, a kormányvégeket, meg a bukógombát, azok a Rizomától vannak. A blokk oldala is sérült a generátor oldalon, cseréltem a deklit.
Meg kell akkor fúrni a kormányt, hajrá. Az a 3motor amin megcsináltam így, köszöni szépen jól van, nem forog el rajta semmi és ha visszarakod a gyári kormányt, az a kis pöcs még mimdig pontosan illeszkedik. Csoda hogy megkapta a műszakit az a 3motor
Egy 5ös furat van jobb-bal oldalon a két kapcsolónak,nekem még van középen egy jó félcentis ovális a markolatfűtésnek,gyárilag.Szóval no para.
Be szoktam tekerni festőszalaggal a helyét,felteszem ahova tetszik,rányomom,a stift kijelöli a szalagon a helyét és mehet a fúrás.
Direkt olyat rendeltem, amit az adott típushoz ajánlanak, a furatokra is gondolhattak volna :-( Már azt méregetem egy órája, hogy lehetőleg jó helyre kerüljön az a furat :-)
Ha valakinek volna véletlen kérem írjon.
Köszi
Meg kell akkor fúrni a kormányt, hajrá. Az a 3motor amin megcsináltam így, köszöni szépen jól van, nem forog el rajta semmi és ha visszarakod a gyári kormányt, az a kis pöcs még mimdig pontosan illeszkedik. Csoda hogy megkapta a műszakit az a 3motor
Be szoktam tekerni festőszalaggal a helyét,felteszem ahova tetszik,rányomom,a stift kijelöli a szalagon a helyét és mehet a fúrás.