Sziasztok. A kovetkezo dologra lettem figyelmes: 7vegente sokat palyazom Veszprem es BP kozott az M7-esen. Mindig tele tankkal indulok. Beallok tempomattal ( ) 140re, es hazafele, amikor elerem kb a 200-adik kilometert a tankolas utan, elkezd elerotlenedni, hiaba huzom neki jobban. Ilyenkor kettot visszadobom, kicsit kihuzatom, es minden a regi. Talalkozott mar valaki hasonlo esettel? Mi okozhatja?
Tanácsot szeretnék kérni...mégpedig valami kopogás jön az elejiből a mocinak.Azt is csak úgy hallani,ha behúzom az első féket,és le fel mozgatom,akkor hallani kis koppanás félét.De nem bírom beazonosítani,mivel ha elől vagyok,elől hallani,ha hátul akkor a váz hátra viszi a hangot.Lógást nem tapasztaltam sehol.2001 Hornet.2 hónapja van a tulajdonomba.
Hangsúlyozom, hogy se szerelő nem vagyok, és nem is értek hozzá, de azok a videók alapján amikbe eddig beleszaladtam, nekem ez hajtórúdcsapágynak tűnik.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni 2011-es cb600f Hornet-el kapcsolatban.
Olyan próblémám lett vele hogy a kilóméter órám elkezd néha ugrálni egyenletes gázon.
Mondjuk tartom gázt olyan 110 km/h-val és egyszer csak leugrik 75-re , majd föl 92-re, onnan 81-72-105-95 és így tovább, aztán pár perc múlva minden tökéletes.
Valamint olyat is csinál hogy 1-esbe megyek alapjáraton és nullát mutat aztán hozzá érek a gázkarhoz finoman és fölugrik 12-re, meg üresben álló helyzetben húzok hirtelele egy nagyobb gázt és 5 km/h-t mutat.
Egy picit túl van töltve motorolajjal ez okozhat ilyen problémát vagy kábel-jeladó hiba lehet?
Nagyon szemét helyen van a jeladó, ha valaki találkozott hasonló gondal az írjon.
Előre is köszi!
Végigjártam, kis segítséggel levizsgázott. Az első tárcsákat kiállítottam, hézagolókkal 0,03 század mm re. Így is 38% volt a fék. 30% a megengedett. Nem a tárcsa oldalirányú ütése a baj, hanem a lazuló szegecsek miatti radiális ütés. Mintha tojás alakú lenne a tárcsa. De nem az. A szegecsek teszik azzá, fékezéskor. Ezt szúrja ki a fékpad. Te nem érzel semmit, csak nagyon kis sebességnél esetenként.
Ez most a mániájuk. Teljesen életszerűtlen követelmény ez a mérés egy régebbi gépen, mert mindegyiknek egyenetlen lesz a fékhatás ilyen alacsony tempónál ahol mérik.
Haver befújta WD40-el és egyből egyenletes lett a fékhatás, aztán otthon visszatette a normális betétet. Igen gányolás, de ha ez kell ezeknek a hülyéknek....amúgy meg kell keresni egy olyan vizsgaállomást ahol konstruktívan kezelik ezt.
Nekem az MZ dobféke úgy ment át, hogy a csávó a hullámzással ellentétes ütemben nyomogatta a féket, és kihozta tűrésen belülire. Mondta hogy tisztában van vele hogy ezek a dobfékek szimplán ilyenek, nem lehet velük mit kezdeni. Egyszer felszabályoztattam, de az első fékezésig volt egyenletes, szóval tök felesleges volt.
Le szeretném fojtani a motort 35kW-ra, tudtok esetleg helyeket mondani ahol ezt megoldják?
Honda Dream-ben tudom, hogy megcsinálják, de érdekel hogy van-e árkülönbség a a többi között és ha van akkor mennyi.
Illetve külföldi okmányokkal rendelkezik a fojtást honosítás előtt vagy után érdemes megcsinálni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Az a 0,1mm ütés miatt a fékpad mondhatja hogy nem egyenletes a fékerő nekem is anno 0,13-at ütött éppen hogy átment attól függetlenül a fék fogott tökéletesen és a fékkaron sem lehetett érezni a lüktetést használtam én is tovább nyugodt szívvel mivel a tárcsa vastagsága még bőven határérték felett volt
Nézésd meg az első telódat. Vagy a féket...
Tanácsot szeretnék kérni...mégpedig valami kopogás jön az elejiből a mocinak.Azt is csak úgy hallani,ha behúzom az első féket,és le fel mozgatom,akkor hallani kis koppanás félét.De nem bírom beazonosítani,mivel ha elől vagyok,elől hallani,ha hátul akkor a váz hátra viszi a hangot.Lógást nem tapasztaltam sehol.2001 Hornet.2 hónapja van a tulajdonomba.
Válaszokat ellőre is köszönöm!
Egy kis segítséget szeretnék kérni 2011-es cb600f Hornet-el kapcsolatban.
Olyan próblémám lett vele hogy a kilóméter órám elkezd néha ugrálni egyenletes gázon.
Mondjuk tartom gázt olyan 110 km/h-val és egyszer csak leugrik 75-re , majd föl 92-re, onnan 81-72-105-95 és így tovább, aztán pár perc múlva minden tökéletes.
Valamint olyat is csinál hogy 1-esbe megyek alapjáraton és nullát mutat aztán hozzá érek a gázkarhoz finoman és fölugrik 12-re, meg üresben álló helyzetben húzok hirtelele egy nagyobb gázt és 5 km/h-t mutat.
Egy picit túl van töltve motorolajjal ez okozhat ilyen problémát vagy kábel-jeladó hiba lehet?
Nagyon szemét helyen van a jeladó, ha valaki találkozott hasonló gondal az írjon.
Előre is köszi!
Haver befújta WD40-el és egyből egyenletes lett a fékhatás, aztán otthon visszatette a normális betétet. Igen gányolás, de ha ez kell ezeknek a hülyéknek....amúgy meg kell keresni egy olyan vizsgaállomást ahol konstruktívan kezelik ezt.
Nekem az MZ dobféke úgy ment át, hogy a csávó a hullámzással ellentétes ütemben nyomogatta a féket, és kihozta tűrésen belülire. Mondta hogy tisztában van vele hogy ezek a dobfékek szimplán ilyenek, nem lehet velük mit kezdeni. Egyszer felszabályoztattam, de az első fékezésig volt egyenletes, szóval tök felesleges volt.
Le szeretném fojtani a motort 35kW-ra, tudtok esetleg helyeket mondani ahol ezt megoldják?
Honda Dream-ben tudom, hogy megcsinálják, de érdekel hogy van-e árkülönbség a a többi között és ha van akkor mennyi.
Illetve külföldi okmányokkal rendelkezik a fojtást honosítás előtt vagy után érdemes megcsinálni?
Előre is köszönöm a válaszokat!