Mashol 30 napra kaptam idopontot majus elejen, hetvegen meg sokan nem dolgoznak. A motorradot valamikor 11 orakor hivtam fel, delutan 13-14 kornyeken mar kesz volt.
Köszönöm a tippet, ott cseréltettem. Szerintem az ár kicsit az átlag felett van, de aznapra vállalták és jól megcsinálták. Közben pedig az üzletben nézegetni lehet az új álom motorokat. :)
Az első M 10x1.25 43Nm a hátsó ha M 8x1.25 24Nm legalábbis az enyémnél. De az ilyen méretű csavaroknak jók ezek a meghúzási nyomatékok! Ragasztani nem kell.
A kerék ki/beszerelés után kicsit éri a fékbetét a tárcsát, lassú gurulásnál hallani (nem melegszik). Azt hiszem szétszedem, kitakarítom, ártani nem árthat. Mennyi a nyereg meghúzási nyomatéka ? Ragasztani szoktátok? .
Nehéz összehasonlítani, mert már nem emlékszem olyan élénken, hogy milyen volt a metz újan. Ez most gondolatra fordul és nagyon magabiztosnak érzem magam vele, tapad az első pillanattól.
Tud valaki jó szívvel ajánlani Dél-Pesten vagy Dél-Budán (vagy legalább ezek közelében) egy műhelyt, ahol lecserélnek egy hátsó gumit (és ki is centrírozzák)?
(Akiket én is mertem, azok közül az egyik már nem foglalkozik motorgumival szereléssel, a másik leghamarabb aug. 20 után...)
Az akkor nem szinkron volt.
Az nem csak annyiból áll hogy azonos legyen a vákuum alapjáraton.
Az alapjárati rendszert úgy kell beállítani hogy ha a 4 henger nem lenne fizikailag összekötve a főtengellyel, hanem 4 független 1 hengeres motor lenne, akkor is egyforma legyen a fordulatszámuk, gázhúzásra a reakciójuk, mert ha az egyik henger késik, akkor az motorfék üzemben van, míg a többi húz.
Belátható hogy nem lesz tökéletes a motor járása és kezelhetősége.
Köszönöm a tippet, ott cseréltettem. Szerintem az ár kicsit az átlag felett van, de aznapra vállalták és jól megcsinálták. Közben pedig az üzletben nézegetni lehet az új álom motorokat. :)
Szerintem ha írja a manual, akkor mehet rá. Az soha nem árt.
http://motorradszerviz.hu/
Tud valaki jó szívvel ajánlani Dél-Pesten vagy Dél-Budán (vagy legalább ezek közelében) egy műhelyt, ahol lecserélnek egy hátsó gumit (és ki is centrírozzák)?
(Akiket én is mertem, azok közül az egyik már nem foglalkozik motorgumival szereléssel, a másik leghamarabb aug. 20 után...)
A fórumos szerelés már csak ilyen műfaj
Szerintem célszerűbb lenne elvinni szakemberhez, mert a tapasztalat nem kiváltható.
Az nem csak annyiból áll hogy azonos legyen a vákuum alapjáraton.
Az alapjárati rendszert úgy kell beállítani hogy ha a 4 henger nem lenne fizikailag összekötve a főtengellyel, hanem 4 független 1 hengeres motor lenne, akkor is egyforma legyen a fordulatszámuk, gázhúzásra a reakciójuk, mert ha az egyik henger késik, akkor az motorfék üzemben van, míg a többi húz.
Belátható hogy nem lesz tökéletes a motor járása és kezelhetősége.