Pedig a látvány megfizethetetlen
Jaaahhh piszkosul fülledt idő van, várom mikor szakad már le az ég, de bacik esni
Egy kis frissülés már jól esne, nem csak a hideg sör
De majd holnap hajnalba jó lesz 2hét után végre egy kis "karika" csak még nem tom merre induljak
Igazad van, de ide már irkáljon a fene (segítő szándékkal) a végén még te leszel a hülye.... aztán magyarázd is meg hogy miért kerek a föld .... (nem nem kerek! Geoid)
Én még annyival egészíteném ki a mondandód, hogy sok esetben a feltett kérdésre érkező (sok esetben) segítő válaszra a kérdezőtől már semmilyen reakció nem érkezik. Tudom hogy most nem ez az eset áll fent, de az is bosszantó tud lenni és elveszi a kedvét azoknak is, akik eddig esetleg jó szívvel segítettek.
Azt kell mondanom, ha segítségre szorul itt bárki is IDE MÁR NEM ÉRDEMES IRKÁLNI!
Vannak jobb fórumok, topicok mint ez!!!
Hiszen kérdeztél valamit, válasz nem jött...
Csináltál valamit, a hiba (érzésed szerint) megszűnt vagy enyhült...
Ééééssss tádááááám megjelentek a "NAGY" hozzáértők
Jöttek a hülye vagy, miért nyúlsz hozzá, ezt nem tudód megállapítani xx tapasztalat után
Ok, de ha nem volt karbiszinkron, beállítás, akkor azt csinálj.
Csak fura hogy a csörgés a karbi tekergetéstől elmúlt, meg megtáltosodott.
Amúgy meg 3 hengerrel is megy 150-et
nem olvastátok el rendesen ,nekem terhelésre csörgött be alapjáraton,és üresben túráztatva semmi nem csörög ,de ha terheltem emelkedőn főleg 2 személlyel ott igen,és elég furán fogalmaztok vagy én vagyok gyengeelméjű
karbi szinkronon voltam vele tö szépen duruzsol és egyenletesen húz,3 hengert meg egyből észreveszed szerintem
Lényeg hogy ahogy tekergetted az alapjárati rendszert és megszűnt, az azt jelenti, hogy alapjáraton végletesen szar a keverék képzés, ezért konkrétan nem dolgozik az egyik hengered, csa a maradék 3 még viszi magával. Ettől egyenetlen a motor járása, és rángatja a főtengelyt, ezért csörög a hajtókar csapágy.
Amikor odahúzod meg azért múlik el, mert ott nem befolyásol már az alapjárati rendszer.
Egy komplett karbi szinkron és beállítás kell neki egy hozzáértő által.
Atis bár kissé sarkosan fogalmaz, de abban igaza van, hogy ez az alapvető karbantartás része, és alapvetően nem szokott olyan szélsőségesen elmászni, hogy ne járjon a henger, csak a finom gázreakciók romlanak.
Ha nem tudod mit jelent hogy nem jár egy henger; talán ne erőltesd a motorozást. Persze nem kell mindenkinek szerelőnek lennie,de azért az alapokat ismerni kéne.
A szegény és a dús keverék bármely tünete. Most had ne soroljam fel. Fizikailag csak néhány ritka esetben károsodik a motor. Hamarabb szétborítod hogy valami nem jó.
Ajánlott a gyári beállítás (szervízkönyv) onnan lehet finomítani.
Legjobb lenne egy oxigén szenzor hengerenként a kipufogóba. Azzal beállítani a sztöchiometrikus arányt 1:14.7 Lambda 1. De ez azért nem oly könnyen kivitelezhető. Ha hosszú távra tervez a pilta akár meg is oldható ,utólagos beépítésről még nem hallottam.
Jaaahhh piszkosul fülledt idő van, várom mikor szakad már le az ég, de bacik esni
Egy kis frissülés már jól esne, nem csak a hideg sör
De majd holnap hajnalba jó lesz 2hét után végre egy kis "karika" csak még nem tom merre induljak