Egy szelephézag ellenőrzés biztos nem ártana. Amennyire én tudom, elég gáz és veszélyes megoldás is ez a facsavar. Kirázkódik, aztán szépen behullik...
Nem engedtem le a benzint. Amúgy annyira nem volt vészes az uszóház és környezete.
A feketedésre először arra gondoltam, hogy a szívó szelepek nem megfelelő zárása miatt van egy kis "füst" visszaáramlas, habár nem tudom ilyen lehetséges-e?!
És nem eresztetted le a benzint te sem?
Sajnos én is így jártam, de nekem 2 évig állt benne
Cserélni kellet minden réz alkatrészt. https://1drv.ms/f/s!ArYQ5r5KRF2jhmgjjVHMNAlzFm9v
Van ilyen feketedésem is, de nem ennyire. A fotókon nem is látszik, csak a fúvókák környékén meg a pillangószelep pereménél kicsit.
Én sem tudtam ledörgölni.
Lehet, bár inkább oxidáció (mint az eloxálás), ahol a benzingőz és levegő hattárréteg örvénylik.
Mondom, töröld le amit tudsz, amit nem azt meg hagyjad, mert ha elkezded vakargatni, azzal több kárt okozol.
Amíg nem módosítja a felület formáját, addig nem szól bele az áramlásba.
Mit kéne látni? Facsavarral van felrakva a pillangó szelep?
Vagy a felületi elszíneződések zavarnak? Tojni rá. nem csinál semmit.
Simán áttörlöd ronggyal ami lejön annak örülsz a többi meg jó helyen van ott.
A szélesebb, egyenesebb kormányokhoz felesleges az a hajlítás. Ki lehet hagyni, viszont akkor a bowdenházat úgy kell terveztetni, hogy hosszabb legyen, annak a hajlítás hosszának megfelelően. Én is így csináltattam meg a bowdenemet. Mindennel együtt 3.000 Ft volt.
Itt csináltattam, odagurultam, kiszedtem a régit, megcsinálták az alapján az újat, beraktam, és gurultam tovább:
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy tavaly cseréltem kormányt egy kicsit szélesebbre mint a gyári, és most vettem észre hogy a kuplung bowden külső borítását a lámpát tartó vas elkezdet kiszakítani a kormány mozgatása miatt. Valakinek van ötlete, hogy hol kellene elvezetni a kuplung bowdent? A másik problémám hogy a kuplung bowden elején van egy hajlított vas cső ami a kuplung karba csatlakozik, és ez is feszül. Valahogy ezt ki lehet szedni belőle ezt?
Előre is köszi =D
a láncfeszítő nem tud tönkremenni,ha leszedted a deknit megkellett volna mérni tolómérővel a blokk meg a lánc közti távolságot.Ha eléri a 3cm-t akkor megnyúlt a lánc.
Átfogalmazom.
Írtad, hogy nem ingadozik az alapjárat, gázra jól reagál. Azaz nincs nagy gond a szinkronnal.
Ha gond lenne a szinkronnal az sem okoz hibát, csak ingadozik az alapjárat, és nagyon kicsi gáz állásoknál pontatlan lesz a gázkezelés, ami lassú manővereknél kellemetlen. Nagy gáznál még ez sem.
Szóval ha a motor viselkedésével nincs bajod, akkor egészen nyugodtan mehetsz vele.
srácok,karbisort cseréltem a paripán,nem tudtam elvinni szinkronra de húsvétkor terveztünk egy gurulást ,szerintetek gond lehet?alapjárat nem ingadozik stabilan tartja az 1200-at,gázra szépen reagál,ment közben is jól működik.elmehetek vele?
Én is erre tippeltem, leszedtem az oldalidomot ami a vezérműlánc felől van, és 1mm sem tudtam mozdítani a láncfeszítő patronon annyira feszesen tartja a láncot
Üdv! Egy kis segítségre lenne szükségem, van egy 2003-as Honda Hornetem üzemmeleg állapotban valami kattogó hangot ad nem feltünő de azért hallható, hidegen nem csinálja, de van hogy üzemmeleg állapotban túráztatva a motort sem hallható egy ideig csak miután tovább jár alapjáraton úgy 5-10 másodpercig. Valamint lehet hallani a hangot lassú induláskor 2000-res fordulatig, fölötte nem. Egyébként a motor szépen jár, rendesen húz. Megnézettem márkaszervízben azt mondták szerintük a kuplungkosár vagy valami a kuplungba de mivel kuplung behúzásra sem szűnik meg a hang ezért nem biztos, meg azt is mondták hogy minden Hornetnek van némi kuplung hangja bár nem ilyen kattogó . Valaki járt már hasonlóan! Segítségetek előre is köszönöm!
Viszont agyfaszt kapok a pici japok általános változtatási kényszerétől.
A feketedésre először arra gondoltam, hogy a szívó szelepek nem megfelelő zárása miatt van egy kis "füst" visszaáramlas, habár nem tudom ilyen lehetséges-e?!
Sajnos én is így jártam, de nekem 2 évig állt benne
Cserélni kellet minden réz alkatrészt.
https://1drv.ms/f/s!ArYQ5r5KRF2jhmgjjVHMNAlzFm9v
Van ilyen feketedésem is, de nem ennyire. A fotókon nem is látszik, csak a fúvókák környékén meg a pillangószelep pereménél kicsit.
Én sem tudtam ledörgölni.
Mondom, töröld le amit tudsz, amit nem azt meg hagyjad, mert ha elkezded vakargatni, azzal több kárt okozol.
Amíg nem módosítja a felület formáját, addig nem szól bele az áramlásba.
Amúgy volt oka hogy szétszedted?
Vagy a felületi elszíneződések zavarnak? Tojni rá. nem csinál semmit.
Simán áttörlöd ronggyal ami lejön annak örülsz a többi meg jó helyen van ott.
Itt csináltattam, odagurultam, kiszedtem a régit, megcsinálták az alapján az újat, beraktam, és gurultam tovább:
http://bowdenszerviz.hu/
Olyan problémám lenne, hogy tavaly cseréltem kormányt egy kicsit szélesebbre mint a gyári, és most vettem észre hogy a kuplung bowden külső borítását a lámpát tartó vas elkezdet kiszakítani a kormány mozgatása miatt. Valakinek van ötlete, hogy hol kellene elvezetni a kuplung bowdent? A másik problémám hogy a kuplung bowden elején van egy hajlított vas cső ami a kuplung karba csatlakozik, és ez is feszül. Valahogy ezt ki lehet szedni belőle ezt?
Előre is köszi =D
Írtad, hogy nem ingadozik az alapjárat, gázra jól reagál. Azaz nincs nagy gond a szinkronnal.
Ha gond lenne a szinkronnal az sem okoz hibát, csak ingadozik az alapjárat, és nagyon kicsi gáz állásoknál pontatlan lesz a gázkezelés, ami lassú manővereknél kellemetlen. Nagy gáznál még ez sem.
Szóval ha a motor viselkedésével nincs bajod, akkor egészen nyugodtan mehetsz vele.
Legrosszabb dolog, amit a rossz karbi szinkron okoz, az amit felsoroltál hogy nem csinálja
Udv Pali