Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öröm é' bódottá
Az a csavar totál gyári és nem facsavar.
Viszont agyfaszt kapok a pici japok általános változtatási kényszerétől.
Egy szelephézag ellenőrzés biztos nem ártana. Amennyire én tudom, elég gáz és veszélyes megoldás is ez a facsavar. Kirázkódik, aztán szépen behullik...
Nem engedtem le a benzint. Amúgy annyira nem volt vészes az uszóház és környezete.
A feketedésre először arra gondoltam, hogy a szívó szelepek nem megfelelő zárása miatt van egy kis "füst" visszaáramlas, habár nem tudom ilyen lehetséges-e?!
És nem eresztetted le a benzint te sem?
Sajnos én is így jártam, de nekem 2 évig állt benne
Cserélni kellet minden réz alkatrészt.
https://1drv.ms/f/s!ArYQ5r5KRF2jhmgjjVHMNAlzFm9v

Van ilyen feketedésem is, de nem ennyire. A fotókon nem is látszik, csak a fúvókák környékén meg a pillangószelep pereménél kicsit.
Én sem tudtam ledörgölni.
Megszületett a kislányom és már több mint egy éve hanyagolva volt a moci. Most karbi takarítás és szinkron....
Lehet, bár inkább oxidáció (mint az eloxálás), ahol a benzingőz és levegő hattárréteg örvénylik.
Mondom, töröld le amit tudsz, amit nem azt meg hagyjad, mert ha elkezded vakargatni, azzal több kárt okozol.
Amíg nem módosítja a felület formáját, addig nem szól bele az áramlásba.

Amúgy volt oka hogy szétszedted?
Én koromnak nézem. Nem akar lejönni. Felül is látszik jah és mind a négy karbinál.
Mit kéne látni? Facsavarral van felrakva a pillangó szelep?
Vagy a felületi elszíneződések zavarnak? Tojni rá. nem csinál semmit.
Simán áttörlöd ronggyal ami lejön annak örülsz a többi meg jó helyen van ott.
Karbi tisztítás során az alábbi dologra lettem figyelmes. Ötlet?
A szélesebb, egyenesebb kormányokhoz felesleges az a hajlítás. Ki lehet hagyni, viszont akkor a bowdenházat úgy kell terveztetni, hogy hosszabb legyen, annak a hajlítás hosszának megfelelően. Én is így csináltattam meg a bowdenemet. Mindennel együtt 3.000 Ft volt.

Itt csináltattam, odagurultam, kiszedtem a régit, megcsinálták az alapján az újat, beraktam, és gurultam tovább:

http://bowdenszerviz.hu/
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy tavaly cseréltem kormányt egy kicsit szélesebbre mint a gyári, és most vettem észre hogy a kuplung bowden külső borítását a lámpát tartó vas elkezdet kiszakítani a kormány mozgatása miatt. Valakinek van ötlete, hogy hol kellene elvezetni a kuplung bowdent? A másik problémám hogy a kuplung bowden elején van egy hajlított vas cső ami a kuplung karba csatlakozik, és ez is feszül. Valahogy ezt ki lehet szedni belőle ezt?
Előre is köszi =D
Dehogy. Én is elég nyakatekerten tudok fogalmazni néha.
köszi,lehet én vagyok gyenge felfogású de így már érthetőbb volt
a láncfeszítő nem tud tönkremenni,ha leszedted a deknit megkellett volna mérni tolómérővel a blokk meg a lánc közti távolságot.Ha eléri a 3cm-t akkor megnyúlt a lánc.
Átfogalmazom.
Írtad, hogy nem ingadozik az alapjárat, gázra jól reagál. Azaz nincs nagy gond a szinkronnal.
Ha gond lenne a szinkronnal az sem okoz hibát, csak ingadozik az alapjárat, és nagyon kicsi gáz állásoknál pontatlan lesz a gázkezelés, ami lassú manővereknél kellemetlen. Nagy gáznál még ez sem.
Szóval ha a motor viselkedésével nincs bajod, akkor egészen nyugodtan mehetsz vele.
ezt most nem értem
Igen.
Legrosszabb dolog, amit a rossz karbi szinkron okoz, az amit felsoroltál hogy nem csinálja
Menj hát csak azért tarts otthon készenlétben valakit aki segít netán ha gebasz van de ne legyen. Ha szépen megy mért hagynád ki azt a jó napot?!
srácok,karbisort cseréltem a paripán,nem tudtam elvinni szinkronra de húsvétkor terveztünk egy gurulást ,szerintetek gond lehet?alapjárat nem ingadozik stabilan tartja az 1200-at,gázra szépen reagál,ment közben is jól működik.elmehetek vele?
Szia.Van.70-3179083.
Udv Pali
Én is erre tippeltem, leszedtem az oldalidomot ami a vezérműlánc felől van, és 1mm sem tudtam mozdítani a láncfeszítő patronon annyira feszesen tartja a láncot
Nekem van egy erős tippem. Szerintem a vezérműlánc-feszítő patron gyengélkedik. "Kellemes" dízeles kerregésnek is tűnhet ez a hang.
Üdv! Egy kis segítségre lenne szükségem, van egy 2003-as Honda Hornetem üzemmeleg állapotban valami kattogó hangot ad nem feltünő de azért hallható, hidegen nem csinálja, de van hogy üzemmeleg állapotban túráztatva a motort sem hallható egy ideig csak miután tovább jár alapjáraton úgy 5-10 másodpercig. Valamint lehet hallani a hangot lassú induláskor 2000-res fordulatig, fölötte nem. Egyébként a motor szépen jár, rendesen húz. Megnézettem márkaszervízben azt mondták szerintük a kuplungkosár vagy valami a kuplungba de mivel kuplung behúzásra sem szűnik meg a hang ezért nem biztos, meg azt is mondták hogy minden Hornetnek van némi kuplung hangja bár nem ilyen kattogó . Valaki járt már hasonlóan! Segítségetek előre is köszönöm!
Sracok, valaki jar a moto.hu NightRide gurulasaira?! Hogy lehet hozzajuk csatlakozni?