Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most megnéztem! Neked elvileg egy 2002-es géped van. Lápatartó (fejidomtartó) és műszerfal tartó konzollal még valószínű lesz macerád! Futómű jobbnak nem lesz nevezhető , de szebbnek igen!
Szia! Cseréltem 2006-osét 2002 előtire. Én kompletten cseréltem az eleje! De felni+ csapágy, féktárcsa, féknyereg, kormánycsapágy egyezik. Ami nem passzol Alsó felső villahíd, fékcső (részben jó) sárvédő és maga a komplett teleszkóp pár. Előfordul, hogy kimaradt valami !
Igazából teljesen át akarom alakítani. Félkarú lengőkar hátra. Fordított első teló előre. Vagy 954-é vagy 2006 körüli hornetté.
Nem eri meg.
Egy jo par bontott teleszkop,also-felso villahid,ha kell felni,de kerekcsspagy tuti,tals
an fektarcsa ez akkora osszeg mintha vennel egy fiatalabb ugyailyet forditott teleszkoppal.
Ezt inkább nem kommentálom. Veszek egy nagy levegőt és elengedem a trollkodást. Főleg hogy nem az volt a kérdés hogy megéri-e cserélni.
üdv 25 vagy 35kw-os hornetet keresek akinek van eladója kérem írjon :)
Sziasztok!
Nem tudom hallottatok-e már a Boosterplug illetve Accelerator module -ról? Röviden csak annyi, hogy injektoros motoroknál becsapja a befecskendező elektronikát a levegő hőmérsékletmérő szenzor által, mégpedig úgy, hogy a valós hőmérséklettől hidegebbet érzékel az elektronika és picit megdúsítja a befecskendezett benzin-levegő keveréket.
Az emissziós tényezők miatt gyárilag nagyon kicentizik a benzin-levegő arányt és gyakran inkább szegényítik a keveréket, ezért hasznos egy ilyen szerkezet.
Előnye a jobb gázreakció, alacsonyabb fordulatszám tartományban pedig jobb gyorsulás a gyorsabb felpörgés miatt. Gyenge vagy ingadozó alapjárat is javul illetve megszűnik, sokan tapasztalták, hogy indulásnál ha nem húztak elég gázt és gyorsan engedték fel a kuplungot akkor lefulladt a motor. Ezt is megszünteti ez az elektronika!
Nem utolsó sorban, ha valaki cserélt kipufogódobot akkor érzékelhette, hogy csökkent a gázreakció és gyengébb lett a motorja alacsonyabb fordulatszám tartományban, ez azért van mert még jobban elszegényedett a gyári keverék, ennek megoldása egy drága vezérlő elektronika beszerelése és beállítása lenne.
De ezzel a kis eszközzel ezt is meglehet oldani, sokkal olcsóbban!
A lényeg, hogy én műszerész vagyok és megcsináltam a saját elektronikámat. A lényege, hogy a gyári IAT szenzor és az elektronika közé kell beiktatni, ezt egyszerűen a gyári csatlakozókra rádugható csatlakozókkal oldottam meg, a kábel végén lévő szenzort pedig gyors kötözővel kell rögzíteni a motor melegétől védett helyre és élvezhetjük is minden előnyét. Ami még elmondható róla, hogy -20°C fokkal csapja be az elektronikát, tehát ha 20°C van akkor 0°C fokot érzékel, így kb. 5-6%-al dúsítja meg a keveréket a teljes hőmérséklet tartományban. Igény szerint ha valaki kérné ettől kevesebb, illetve nagyobb mértékű dúsítást is betudok állítani, de kísérletek szerint az a -20°C fok az átlagos ideális.
Ha valakit érdekelne ilyen elektronika akkor nyugodtan keressen meg privátban, csinálok bárkinek, a boosterplug árának töredékéért!
Megéri, bármilyen fordított telóra, komplett motorral gyütt
Sziasztok! Cserélt-e már valaki régi első teleszkópott fordítottra? Ha igen kíváncsi lennék hogy milyenre és hogy miket cserélt ki hogy megfelelő legyen!
Szevasztok! Jelenleg a 600-as darazsamon egy dominator kipufogó van, amin ugye nincs e jel. Ha gravíroztatok bele, és így viszem műszakira, akkor elfogadják? Vagy valami papírt is kérhetnek hozzá? Jövőre műszakizik, csupán érdeklődés szintjén kérdezem :)
CBF 600-on vacakolt az üresjárat jelző,így lehajtott oldaltámasznál leállt a motor mivel fokozatot érzékelt.Kiszedtem a kapcsolót és minden oké.Hoppá,akkor mi lehet a baj?Rájöttem!Digitális tolómérővel megmértem a kapcsolót működtető pöcök távolságát a blokk oldalától és pont annyi volt mint az érzékelő a rézalátéttől mért távolsága.A rézalátét vastagságából lecsiszoltam 0,2mm-ert és így tökéletes lett a kapcsolat a pöcök és az érzékelő között.
Ilyen jó lenne hozzá?
Milyen indexrelé kell pontos (adatokkal) hornethez ledes indexekhez?
annak idejen nalam a szenzor csere megoldotta, kopott a tuske vagy valami ilyesmi. bontoban 1500-ert hozzámvágták.
Sziasztok. Kérdésem lenne hogy az üres visszajelzőm hideg frissen indításnál jól működik felvillan a zöld N a műszerfalon viszont meleg motornál nem villan fel nem érzékeli hogy üresben van. Mi lehet a baj?
Ez nem új, nyilván akkor nem kérdeznék. Találtam rá megoldást, de érdekelne az eredeti is.
nincs 900 hornetem, de nekem heed van a bmw-n. mindent küldenek, csavarokat is...
Üdv!
Olyan Hornet 900-as tulajokat kérdeznék, akiknek HEED típusú bukócsövük van, pontosabban a legalsó rögzítési pont érdekelne.
A rajz alapján az alsó keresztirányú blokk tartó csavar két végéhez van rögzítve, amit cserélni kell hosszabbra, vagy létezik hozzá adapter? Melyik az eredeti megoldás? Előre is köszönöm!
Köszönöm szépen a segítséget. Megtaláltam. :)
Talan ez segit.
Keresd meg a PIROS, 4-PÓLUSÚ szerviz csatlakozót (DLC). Ez általában a
motorvezérlő elektronika (ECU/ECM) mellett található, lezáró dugóval rendelkezik és
egy fekete szigetelőszalaggal van rögzítve

CB600F Hornet (2007-2010): a jobb oldali ülésburkolat alatt

Gondolom az évjárat stimmel mert a korábbihoz más tipus kell...

http://www.agomotors.hu/downlo...
Igen vannak csak pont nem a Hornet-hez. :)
Ago motor oldalan a termekeknel es a letolteseknel vannak a kepes bekotesi leirasok.
Sziasztok. Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy vettem egy Gipro ds fokozatjelzőt. Merre találom a csatijtát amire rá kellene dugni? 2007 es Hornet. Előre is köszi.
Sziasztok. Hasznal valaki a motorjan gimbal-t a videok rogzitesehez. Ha igen, milyet ajanlanatok!?