Most megnéztem! Neked elvileg egy 2002-es géped van. Lápatartó (fejidomtartó) és műszerfal tartó konzollal még valószínű lesz macerád! Futómű jobbnak nem lesz nevezhető , de szebbnek igen!
Szia! Cseréltem 2006-osét 2002 előtire. Én kompletten cseréltem az eleje! De felni+ csapágy, féktárcsa, féknyereg, kormánycsapágy egyezik. Ami nem passzol Alsó felső villahíd, fékcső (részben jó) sárvédő és maga a komplett teleszkóp pár. Előfordul, hogy kimaradt valami !
Nem eri meg.
Egy jo par bontott teleszkop,also-felso villahid,ha kell felni,de kerekcsspagy tuti,tals
an fektarcsa ez akkora osszeg mintha vennel egy fiatalabb ugyailyet forditott teleszkoppal.
Sziasztok!
Nem tudom hallottatok-e már a Boosterplug illetve Accelerator module -ról? Röviden csak annyi, hogy injektoros motoroknál becsapja a befecskendező elektronikát a levegő hőmérsékletmérő szenzor által, mégpedig úgy, hogy a valós hőmérséklettől hidegebbet érzékel az elektronika és picit megdúsítja a befecskendezett benzin-levegő keveréket.
Az emissziós tényezők miatt gyárilag nagyon kicentizik a benzin-levegő arányt és gyakran inkább szegényítik a keveréket, ezért hasznos egy ilyen szerkezet.
Előnye a jobb gázreakció, alacsonyabb fordulatszám tartományban pedig jobb gyorsulás a gyorsabb felpörgés miatt. Gyenge vagy ingadozó alapjárat is javul illetve megszűnik, sokan tapasztalták, hogy indulásnál ha nem húztak elég gázt és gyorsan engedték fel a kuplungot akkor lefulladt a motor. Ezt is megszünteti ez az elektronika!
Nem utolsó sorban, ha valaki cserélt kipufogódobot akkor érzékelhette, hogy csökkent a gázreakció és gyengébb lett a motorja alacsonyabb fordulatszám tartományban, ez azért van mert még jobban elszegényedett a gyári keverék, ennek megoldása egy drága vezérlő elektronika beszerelése és beállítása lenne.
De ezzel a kis eszközzel ezt is meglehet oldani, sokkal olcsóbban!
A lényeg, hogy én műszerész vagyok és megcsináltam a saját elektronikámat. A lényege, hogy a gyári IAT szenzor és az elektronika közé kell beiktatni, ezt egyszerűen a gyári csatlakozókra rádugható csatlakozókkal oldottam meg, a kábel végén lévő szenzort pedig gyors kötözővel kell rögzíteni a motor melegétől védett helyre és élvezhetjük is minden előnyét. Ami még elmondható róla, hogy -20°C fokkal csapja be az elektronikát, tehát ha 20°C van akkor 0°C fokot érzékel, így kb. 5-6%-al dúsítja meg a keveréket a teljes hőmérséklet tartományban. Igény szerint ha valaki kérné ettől kevesebb, illetve nagyobb mértékű dúsítást is betudok állítani, de kísérletek szerint az a -20°C fok az átlagos ideális.
Ha valakit érdekelne ilyen elektronika akkor nyugodtan keressen meg privátban, csinálok bárkinek, a boosterplug árának töredékéért!
Sziasztok! Cserélt-e már valaki régi első teleszkópott fordítottra? Ha igen kíváncsi lennék hogy milyenre és hogy miket cserélt ki hogy megfelelő legyen!
Szevasztok! Jelenleg a 600-as darazsamon egy dominator kipufogó van, amin ugye nincs e jel. Ha gravíroztatok bele, és így viszem műszakira, akkor elfogadják? Vagy valami papírt is kérhetnek hozzá? Jövőre műszakizik, csupán érdeklődés szintjén kérdezem :)
CBF 600-on vacakolt az üresjárat jelző,így lehajtott oldaltámasznál leállt a motor mivel fokozatot érzékelt.Kiszedtem a kapcsolót és minden oké.Hoppá,akkor mi lehet a baj?Rájöttem!Digitális tolómérővel megmértem a kapcsolót működtető pöcök távolságát a blokk oldalától és pont annyi volt mint az érzékelő a rézalátéttől mért távolsága.A rézalátét vastagságából lecsiszoltam 0,2mm-ert és így tökéletes lett a kapcsolat a pöcök és az érzékelő között.
Sziasztok. Kérdésem lenne hogy az üres visszajelzőm hideg frissen indításnál jól működik felvillan a zöld N a műszerfalon viszont meleg motornál nem villan fel nem érzékeli hogy üresben van. Mi lehet a baj?
Üdv!
Olyan Hornet 900-as tulajokat kérdeznék, akiknek HEED típusú bukócsövük van, pontosabban a legalsó rögzítési pont érdekelne.
A rajz alapján az alsó keresztirányú blokk tartó csavar két végéhez van rögzítve, amit cserélni kell hosszabbra, vagy létezik hozzá adapter? Melyik az eredeti megoldás? Előre is köszönöm!
Keresd meg a PIROS, 4-PÓLUSÚ szerviz csatlakozót (DLC). Ez általában a
motorvezérlő elektronika (ECU/ECM) mellett található, lezáró dugóval rendelkezik és
egy fekete szigetelőszalaggal van rögzítve
CB600F Hornet (2007-2010): a jobb oldali ülésburkolat alatt
Gondolom az évjárat stimmel mert a korábbihoz más tipus kell...
Sziasztok. Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy vettem egy Gipro ds fokozatjelzőt. Merre találom a csatijtát amire rá kellene dugni? 2007 es Hornet. Előre is köszi.
Egy jo par bontott teleszkop,also-felso villahid,ha kell felni,de kerekcsspagy tuti,tals
an fektarcsa ez akkora osszeg mintha vennel egy fiatalabb ugyailyet forditott teleszkoppal.
Nem tudom hallottatok-e már a Boosterplug illetve Accelerator module -ról? Röviden csak annyi, hogy injektoros motoroknál becsapja a befecskendező elektronikát a levegő hőmérsékletmérő szenzor által, mégpedig úgy, hogy a valós hőmérséklettől hidegebbet érzékel az elektronika és picit megdúsítja a befecskendezett benzin-levegő keveréket.
Az emissziós tényezők miatt gyárilag nagyon kicentizik a benzin-levegő arányt és gyakran inkább szegényítik a keveréket, ezért hasznos egy ilyen szerkezet.
Előnye a jobb gázreakció, alacsonyabb fordulatszám tartományban pedig jobb gyorsulás a gyorsabb felpörgés miatt. Gyenge vagy ingadozó alapjárat is javul illetve megszűnik, sokan tapasztalták, hogy indulásnál ha nem húztak elég gázt és gyorsan engedték fel a kuplungot akkor lefulladt a motor. Ezt is megszünteti ez az elektronika!
Nem utolsó sorban, ha valaki cserélt kipufogódobot akkor érzékelhette, hogy csökkent a gázreakció és gyengébb lett a motorja alacsonyabb fordulatszám tartományban, ez azért van mert még jobban elszegényedett a gyári keverék, ennek megoldása egy drága vezérlő elektronika beszerelése és beállítása lenne.
De ezzel a kis eszközzel ezt is meglehet oldani, sokkal olcsóbban!
A lényeg, hogy én műszerész vagyok és megcsináltam a saját elektronikámat. A lényege, hogy a gyári IAT szenzor és az elektronika közé kell beiktatni, ezt egyszerűen a gyári csatlakozókra rádugható csatlakozókkal oldottam meg, a kábel végén lévő szenzort pedig gyors kötözővel kell rögzíteni a motor melegétől védett helyre és élvezhetjük is minden előnyét. Ami még elmondható róla, hogy -20°C fokkal csapja be az elektronikát, tehát ha 20°C van akkor 0°C fokot érzékel, így kb. 5-6%-al dúsítja meg a keveréket a teljes hőmérséklet tartományban. Igény szerint ha valaki kérné ettől kevesebb, illetve nagyobb mértékű dúsítást is betudok állítani, de kísérletek szerint az a -20°C fok az átlagos ideális.
Ha valakit érdekelne ilyen elektronika akkor nyugodtan keressen meg privátban, csinálok bárkinek, a boosterplug árának töredékéért!
Olyan Hornet 900-as tulajokat kérdeznék, akiknek HEED típusú bukócsövük van, pontosabban a legalsó rögzítési pont érdekelne.
A rajz alapján az alsó keresztirányú blokk tartó csavar két végéhez van rögzítve, amit cserélni kell hosszabbra, vagy létezik hozzá adapter? Melyik az eredeti megoldás? Előre is köszönöm!
motorvezérlő elektronika (ECU/ECM) mellett található, lezáró dugóval rendelkezik és
egy fekete szigetelőszalaggal van rögzítve
CB600F Hornet (2007-2010): a jobb oldali ülésburkolat alatt
Gondolom az évjárat stimmel mert a korábbihoz más tipus kell...
http://www.agomotors.hu/downlo...