Sziasztok!
Tudnátok olyan szakembert javasolni, aki vállal PC34-hez szép és minőségi doboztartó konzol gyártást?
Illetve előre is bocs, ha hülységet kérdezek, de ha ezt a bizonyos konzolt a gyári kapaszkodó helyén fogatom fel, és így kifejezetten kapaszkodó rendeltetésű alkatrész nincs a motoron, attól műszakin még megkaphatom 2 személyre a pecsétet?
Köszi a válaszokat!
segítséget szeretnék kérni,haverom hornetje terhelésnél picit csörgő vagy mittudomén milyen hangot ad,ha szépen motorozol vele szinte nem hallani de ahogy tempósabbra váltasz terhelésre csinálja,lejtőn szinte nem,gáz játszásra is meg lehet szüntetni de ahogy egy pont fölé húzod elkezdi,esetleg tipp?
Beszéltem vele. Jelenleg külföldön van, és ezért nem elérhető az itthoni telefonján. Ezen a számon elérhető: +66 632211134
Vagy Facebook-on: https://www.facebook.com/andras.palla
Ezt én is láttam, sőt érdekelne is, de az a baj hogy hiába hívom mert ki van kapcsolva, már egy hete próbálkozok különböző napszakokban de ugyanaz a helyzet. Valamiféle működő elérhetőséget tudnál nekem küldeni, akár mail-ben vagy itt üzenetben? Szeretném felvenni vele a kapcsolatot. Előre is köszönöm!
Tehát akkor ha a gumit nem melegítem 40fok fölé, soha a büdös életbe nem fog lekopni róla ?! Na ezt ugye te sem gondoltad komolyan ?
De ha feltételezzük hogy ez így van, hogy a francba lehet hogy ahol az aszfaltal talslkozik a gumi ott lekopik de a szélrn ahol nem, ott megmarad, majd ha fokozatosan ráborítom, onnan is lekopik, 5-6kör alatt a parkolóban...
Sziasztok! 900-as Hornetet keresek, ha valaki eladni szándékozna, vagy esetleg tud ilyen eladó motorról akkor kérem jelezze felém itt, vagy üzenetben.
e-mail címem: cblaci@citromail.hu
Köszönöm!
F.Levi, a formaleválasztó réteg nem a mechanikai súrlódástól kopik le, az egy illékony vegyület, ami akkor tűnik el, ha felmelegszik a gumi. Tehát hőhatásra. Ezen a parkolóban nyolcasozás nem segít. Hacsak nincs 40°C. :)
Igen az már ritkább gumi!
Revolutionmotor-nál is csak hátsó van...
Én tőlük rendeltem a pp2ct, és az nekem nagyon bevált
És még olcsóbb is pr3-nál!
Bár az nálad hamar elkopna
Frissen biztos jó a bt023 de nálam már nagyon rideg volt nem 1x azt hittem hogy kicsúszik alólam a motor, persze amikor vettem a motort ,szinte friss volt! De mivel első nagy motor, így hanyagoltam a döntögetést, most meg a friss gumival első mátrázás alkalmával szinte 0ra csökkentettem a majrét (hátul)
Mikori gyártású a bt023-od???
Ha van rá lehetőség, első körben menj el egy parkolóba és csinálj köröket, nyolcasokat. Egyrészt jót tesz neked szezon elején, másrészt lekopik a gumiról a formaleválasztó.
Cefi, PR3-at akartam venni. De nem nagyon kaphato mar, igeretet kaptam, hogy talan beszerezheto meg. A mostani pedig eleg oreg es nagyon csuszik. A bt023-hoz jo aron jutottam hozza. Neztem meg a PR4-et, de az duplaja lett volna a bt023-nak. Puding probaja. Nem dontogetes az elsodleges cel, hanem turazas, havi tobbszori Balcsi-Pest ingazas.
Nem kell félni, nem csúszik az! Csak ne az első kanyarnál akarjál lábtartót karistolni!
Mellesleg nem kötekedni akarók, de miért a bt023-at választottad?
Ennyire olcsó volt, vagy ismerősök ajánlották?
Nekem nagy csalódás volt, még a száraz aszfalton is csúszkált, dönteni meg életveszélyes volt, bár lehet hogy öreg volt...
Sracok, csutortokon kerulnek fel az uj papucsok (bt023). Penteken pedig mar mennek Balcsirol Pestre palyan. Kell koptatni az uj gumit/figyelnem valamire, vagy normalis modon hasznalhato mar az elejetol fogva??
Tudnátok olyan szakembert javasolni, aki vállal PC34-hez szép és minőségi doboztartó konzol gyártást?
Illetve előre is bocs, ha hülységet kérdezek, de ha ezt a bizonyos konzolt a gyári kapaszkodó helyén fogatom fel, és így kifejezetten kapaszkodó rendeltetésű alkatrész nincs a motoron, attól műszakin még megkaphatom 2 személyre a pecsétet?
Köszi a válaszokat!
http://www.rizoma.com/universa...
Vagy Facebook-on: https://www.facebook.com/andras.palla
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_900_f_hornet/honda_cb_900_f_hornet_yoshimura_dobok-12689470
NAGYON elgondolkodtam rajta magam is, beszéltem is a tulajjal, de mostanság nem fog összejönni sajnos... :(
De ha feltételezzük hogy ez így van, hogy a francba lehet hogy ahol az aszfaltal talslkozik a gumi ott lekopik de a szélrn ahol nem, ott megmarad, majd ha fokozatosan ráborítom, onnan is lekopik, 5-6kör alatt a parkolóban...
e-mail címem: cblaci@citromail.hu
Köszönöm!
Van TPS-em.
Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali.
Ha tud vki segiteni nagyon megköszönöm!
Revolutionmotor-nál is csak hátsó van...
Én tőlük rendeltem a pp2ct, és az nekem nagyon bevált
És még olcsóbb is pr3-nál!
Bár az nálad hamar elkopna
Frissen biztos jó a bt023 de nálam már nagyon rideg volt nem 1x azt hittem hogy kicsúszik alólam a motor, persze amikor vettem a motort ,szinte friss volt! De mivel első nagy motor, így hanyagoltam a döntögetést, most meg a friss gumival első mátrázás alkalmával szinte 0ra csökkentettem a majrét (hátul)
Mikori gyártású a bt023-od???
Mellesleg nem kötekedni akarók, de miért a bt023-at választottad?
Ennyire olcsó volt, vagy ismerősök ajánlották?
Nekem nagy csalódás volt, még a száraz aszfalton is csúszkált, dönteni meg életveszélyes volt, bár lehet hogy öreg volt...