Én a PC-vel, és sport levegőszűrővel vettem a motort... és persze rá volt töltve egy Arrow program... de nem volt bepadolva!
Alacsony, és közepes fordulatszám tartományban (ahol én használom a motort) gyengébb volt! Magas fordulatszám tartományban erősebb! (ahol viszont nem, vagy csak ritkán használom)
El kellett volna vinni padra, és készíteni pár programot! (egyet teljesítményre, egyet normál levegőszűrővel túrázáshoz)
Vagy próbálgatni más, letöltött, vagy kapott programokkal... mondjuk ennek, szerintem nem nagy értelme van...
Amúgy problémamentesen működött! Nem volt hibajelzés, hibakód... nem volt kontakt hiba... semmi zavar, akkumlátor leszívás vagy ilyesmi...
Amikor kivettem... csak szét csúsztattam a csatikat, a gyáriakat össze toltam, lamda szondát betekertem, gyári szűrőt visszaraktam, és kész :)
Lehet vele játszadozni (töltögetni rá programokat) ,de jobb ha elviszed padra, majd ott, olyan program készül, amilyet szeretnél! (levegőszűrőtől, kipufogótól függően, elképzeléseknek megfelelően)
Most olvastam a hozzászólásod.
Nem tudom, hogy sikerült-e eldönteni,hogy milyen dob lesz illetve,hogy csak dob lesz vagy decat is.
Nekem egy carbon Leo Vince van, nem rég vettem hozzá decat-ot is.
Küldök egy videot, bár nem teljesen adja vissza. https://www.youtube.com/watch?...
Sok sikert a dob választáshoz!
Az durva, akkor mennyi a teljes csomag?... EBay-en még nézz korul szerintem csak a vegdobra. Az egységes tudtommal, csak az osszekotok motor típus specifikusak.
Ez az összeg mire vonatkozik? Csak a GP dupla végdobra? Vagy a komplett új (!) csomagra? (Végdob + összekötő cső + karbon alsó szoknya borítás + szerelés) Mert kb. ennyi lenne újonnan az egész csomag. Ha ebből kivesszük az én használt cuccaimat, akkor csak a GP dupla végdobra van szükséged, plusz szerelés. Én itt látok alku pozíciót
Én a PC-vel, és sport levegőszűrővel vettem a motort... és persze rá volt töltve egy Arrow program... de nem volt bepadolva!
Alacsony, és közepes fordulatszám tartományban (ahol én használom a motort) gyengébb volt! Magas fordulatszám tartományban erősebb! (ahol viszont nem, vagy csak ritkán használom)
El kellett volna vinni padra, és készíteni pár programot! (egyet teljesítményre, egyet normál levegőszűrővel túrázáshoz)
Vagy próbálgatni más, letöltött, vagy kapott programokkal... mondjuk ennek, szerintem nem nagy értelme van...
Amúgy problémamentesen működött! Nem volt hibajelzés, hibakód... nem volt kontakt hiba... semmi zavar, akkumlátor leszívás vagy ilyesmi...
Amikor kivettem... csak szét csúsztattam a csatikat, a gyáriakat össze toltam, lamda szondát betekertem, gyári szűrőt visszaraktam, és kész :)
Lehet vele játszadozni (töltögetni rá programokat) ,de jobb ha elviszed padra, majd ott, olyan program készül, amilyet szeretnél! (levegőszűrőtől, kipufogótól függően, elképzeléseknek megfelelően)
Üdv, R