Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Feri!
Most beszéltem az emberrel,aki által jöttek volna a rossocromo cuccok,és nem nagyon sikerül összehozni,azt mondta 10 emailból egyre válaszolnak,folyamatos kifogásokkal jönnek,hogy most éppen pl. az esztergályos vagy mi szabin van,meg elfogyott az anyag, meg ilyenek
Valami ötlet
Szia

Szerdán hozzák el Olaszországból, a hétvégén felrakom, beszámolok róla:)

Üdv
Gábor
Szia, hogy vált be a DPM plexi?
nem én vóóótam.
Sziasztok!
Kérdésem lenne!
Múltkor láttam az Agonál egy CB1000R ABS es motoron fém fékcsövet esetleg valaki innen volt?
Kérdésem lessz e változás,ha fémfékcsövet teszek fel az ABS-es motorra?(Valaki azt mondja,hogy nem igazán mert megmarad a "nyúlás"az ABS véget.)
Köszönöm
Ha valaki fogaskerékcserére készül, mint én....itt egy oldal ahol a különböző fogaskerék kombinációk mellett mért gyorsulási görbéket lehet megnézni. Sok más információ van még az oldalon, érdemes rápillantani.
http://motorrad.sowas.com/tech...
Ha nem láttátk volna, itt egy kép az uj honda naked-ről. CB1100 abs várhatóan csak japán piacra...
Space,

április elején voltam első szervizen, olajcserével, kupplungolajcserével együtt 21 ezret fizettem, az ott álló nagy castrol hordóból töltötték bele az olajat, kissé piros szinüt. (Pécsett)

Németországban (ott lakom) a honda szerviz szintetikus olajat tölt és nem kerül pénzbe az első 3 év...csak ugy mondom, ugyhogy nem hiszem hogy a drágább ár miatt volna.

Üdv

Gábor
Május 15-ig tart még a hondánál, az áfamentes akció.
Ez azt takarja, hogy mindent megkapsz nettóban. Olajszűrőt, munkadíjat, kiegészítőket...stb.
Szerintem egy olajcsere szűrővel, ha te viszed az olajat, max 10e.
köszi, már meg is rendeltem 15-50w-t végül is.. szerviz árakat tudtok mondani? nem filléreskedésképpen, csak hogy képben legyek.
Ma kicsit utánajártam az olajcsere dolgoknak.

A motorkerékpárban lévő motor, nem hasónlítandó az autóban lévőkhöz. A motorgyártók rááltak a félszintetikus olajjal való fejlesztésre, ezért van az, hogy ha egy sokkilóméteres mociba vékony szintetikus olajat töltenek, akkor az menet közben csörög.
Szegedi yamahában, pl 20.000km-es R1-be simán 20w50-es olajat öntenek. És, hogy miért rakják a motorkba a full szintetikus olajakat, kérdés nélkül?
Szerintem ha bemennél egy shell kútra, tankolni, és nem mondanád, hogy mit kérsz bele, csak úgy simán rábízod a kutasra, tutira telenyomja neked v-power-el, aranyáron.
Ugyanez van az olajcserénél is.

Olajat, meg nyugodtan vihetsz magaddal. Ajánlom a Motul 5100 10w40-es olaját. az tutira jó bele. Ha jól tudom, 3,1 liter megy bele.
Jó kérdés... részemről még annyit szeretnék tőletek megtudni, hogy az 1000-es szerviz nektek mennyibe került? Lehet vinni az olajat, vagy mindenképpen ott kell megvenni? Egységes a szerviz-díj, vagy mindenhol más?
Miért? Komolyan kérdezem. Nálunk szintetikus castrolt töltenek bele kérdés nélkül.
Hali

Csakis félszintetikus:)

Üdv
Gábor
Üdv Mindenkinek!

Olajcserével kapcsolatban nyilatkozzatok már legyetek szivesek. Ki milyen viszkozitású olajat tett a gépbe? Szintetikus, vagy félszintetikus? Barátnőméknél a szervizes szerint szigorúan félszintetikus 10w40.
Ment a mail
Halihó! Ok talizzunk itt az e-mail címem küld át a számod: t.tittike@gmail.com. Kb egy hete szerintem téged láttalak a kossuth faraktár utca között.
Pécs?

Ott már elvileg nincs is honda szalon. Vagy csak a jogot nem kapták már meg, de a honda hivatalos kereskedői listályán már nincsenek rajta: http://motor.honda.hu/pdf/hond...

Mellékinfo: Barátnőmék itt Szegeden Yamaháznak, és Ö mondta, hogy a Honda Europe új elvárásainak kevés szalon felel meg, így van olyan kereskedő, akivel tizenéves kapcsolat után felbontották a szerződést, mert nem akart sújos milliókat beleölni, a haldokló motorpiacba. Magyarországon 2009-ben 63,5%-os visszaesés volt új motor értékesítés piacán, a 2008-as évhez képest, Ausztriában ez a visszaesés mindössze 4%
Elgondolkodtató
Nem tudom mit láttatok a debrecdeni szalonban......
Én a minap a pécsiben jártam emelőt rendelni és a szervizt csináltatni. Összesen 3 db uj motoruk volt benn a bemutatóteremben és a csőd jelei
Itt nálunk a minap betörtek a honda wellbrockhoz és elvittek pár cbrt, egy spéci verseny 600-ast, agy tonna bőrruhát és bukót és mind a 182 bennálló uj motor kulcsát....
Hát nem véletlen nem Debrecenben vettem.
Debreceni márkatársak!

Ma Debrecenben jártam, és betévedtem a helyi honda szalonba.
No comment...
Héhéhéhééé-hóhóhóhóóóóó!
Te meg debreceni vagy most látom fussunk már össze valamikor vagy mittudomén
Köszönöm a segítségeteket! Megkaptam az ixil dobot, már fel is raktam rá, sokkal jobb lett a hangja. Irány Kunmadaras!
Ugy számolom, hogy kb 6 százalékkal többet forogna a motor vele, azaz ennyivel könnyebben felpörög a nyomaték magasságába, és emellett kerül 16 euróba nálunk. Ahogy mondod, egy próbát megér. És akkor mindjárt a power commandert is beszerelném...
Helló Gábor,
Semmilyen módosítást nem igényel, mindössze utána kell állítani a feszességet. Ennyi.
Megkívántad?
Egy próbát mindenképpen megér - egy első fogaskerék még csak nem is tétel... talán még egy névnapot sem kell várni
Üdv. Feri