Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te fanatikus vagy! (...az jó)
Mivel nem értek hozzá, minek kell ezután történnie? Gyorsabb lesz? Erősebb? Vagy tudod programozni mint Én a GranTurismo-t a PS3-ban
Sziasztok,
Pár szóban beszámolnék a power commander kalandról, melyre gyakorlatilag ráment a tegnapom. Miután pár órát eltököltem azzal hogy az injektorokkal sorba kössem a PC V kábeljeit, a legelrejtettebb 3-as henger következett volna melyhet képtelenség hozzáférni a termosztát miatt, levettem a tankot, csöveket, kábeleket lekötöttem és dugtam ahogy tudtam, majd mindent visszaszereltem, kábeleket kötegeztem szépen. Ezután az alkotás örömétől önelégültem beleejtettem egy kulcsot a motor és a váltó közé. Klassz érzés volt, amikor már hoztam volna a laptopot hogy beprogramozzam a gépet. Na ehelyett leszereltem a baloldalról amit lehetett hogy hozzáférjek a beesett szerszámhoz. Nemegészen egy órába telett (vagy tellett). De meglett ez is, aztán programoztam egyet és sietve beinditottam a gépet megnézni hogy mit b@sztam el, de beindult és szépen szólt ugyhogy hagytam melegedni és nadrágot huztam sietve. Ahogy kell, szóltam az asszonynak hogy nem lesz időnk pünkösd előtti boltba menéshez és a vendégeket sem fogjuk tudni megkinálni semmivel mert én most kipróbálom a motort. Az ezt követő duzzogás több percig tartott, ez idő alatt az eső szépen elkezdett esni ugyhogy mehettem bevásárolni és ahogy az intersparban a bevásárló kocsit toltam azt képzeltem hogy a mecseken motorozom újjászületett gépemmel. Most viszont zárva miden, ugyhogy huzok le a garázsba és kitolom a gépet egy nagyobb próbára, Kaposváron találkozom az öcsémmel (Y R1) és együtt jövünk vissza pécsre. Kedden beszélek Bódissal, aztán látogatom meg.

Kellemes Pünkösdöt mindenkinek

G
igen, gondoltam rá, de pont az tetszik benne, hogy színre van fújva, a karbon meg szürke..szinte olyan, mintha ott sem lenne.
Itt van hozzá a link.
http://cgi.ebay.de/honda-cb-10...
Esetleg veszel a gyári helyett karbont kicsit (sokkal) többért.
köszi, lehet, hogy az lesz, nagyon kicsi a törés, az angolok meg nem reagálnak..
Ha leveszed a hátsó ülést, a farokidom oldalában van a színkód
Attól függ mennyire tört el. Egy műanyagos megragasztja, fényező lefújja, szerintem nagyon nem lesz olcsóbb, mint az e-Bay-es és utána (eladásnál) látszik is.

Én konkrétan nem kaptam festéket... miért is kaptam volna de a festék színkódját megmondják a kereskedésben az biztos!

Jól megmondtam a tutit mi?
Eldőlt a motorom és a jobboldali z alakú hűtőtakaró műanyag picit eltörött és újra is kéne fényezni. Szerintetek foglalkozzak vele, vagy vegyek másikat? Egy darabot találtam Angliában az ebay-en, de még nem válaszoltak a szállítással kapcsolatban, amúgy 35 Font lenne, tehát nem veszélyes. Másik kérdésem, hogy vásárláskor létezik, hogy kellett volna kapnom javítófestéket a motorhoz, vagy ha nem, akkor ki kell kevertetnem?
az szép lenne, és egyáltalán nem tartom kizártnak, erre hajlamosak nagy hansulyt fektetni, mert beruházás nélkül hoz ellopható bevételt...
remélea a peh nem olvassa az ajánlódat!
Elérhetőség: +36 82/511-216
Ne lepődj meg, valószínűleg egy hölgy veszi fel a telefont, elmondod neki, hogy mit szeretnél, (totál képben van egyébként) majd egy pár óra múlva visszahív a mester, aki majd mond árakat. Nettó árakat fog mondani, nyilván ha számlát kérsz majd, akkor +fa, egyébként adja nettóban.
A hangja kicsit öblös, mondhatni mély. youtube-on szerintem van fent róla videó, de az nem adja vissza igazán. én hangtompítóval használom, még így is szokni kell, a hangosságát. Tompító nélkül gyilkos!

Szólj majd, hogy mire jutottál.
Kipufofócserére készülődve ma ez jött. Persze erkölcsileg megkérdőjelezhető...
A hangjáról irjál valamit Chris léccives. Mély vagy magas, hangos vagy lágy? Szóval érted. A jövő héten tervezek kaposba menni, nincs egy órára sem pécstől. Esetleg ha a számát elküldenéd, bejelentkeznék hogy ott találjam a mestert. A weboldaláról nekem az oval elnevezésü két dob tetszett leginkább, rövidek, szépek. Meglátjuk.

Köszönöm

G
És még annyi, hogy ez a dob ami nekem is van, képen nem mutat semmit. Énis amikor élőben láttam, akkor szerettem bele. Ja, és E szabványos, bele is van gravírozva a palástba. És hát a hangja...
Hali,

Bódis Sanyi 'bá, csak ezt rakja cb 1000r-re. Gondolom mást is rászerkeszt, ha van rá egyedi igény. Amikor nála jártam Kaposváron, a dobot venni, megmutatta az üzemet, és szemem, szám elállt. Kb 1.000.000,- euró értékű gépsora van, egy olyan műhely csarnokban, aholenni lehetne a földröl. Sorban állnak a zsír új motorok, amik azért vannak nála, hogy tervezzen rá kipuffot.
Ottjártamkor, egy zsír cbr 1000 rr-en dolgozott vagy 4 mérnöke, a Honda Europe-tól, aki Német piacra 2000db kipuffot rendelt tőle. Itthon Akrát adnak az rr-hez, kint Bódist. Ha itthon vagy és arra jársz menj be hozzá, érdemes megnézni az üzemét. Mellesleg beszállítója a Porsche-nak, és a Volovo-Pentának, kipufogó könyököket gyárt nekik, 1000 számra.

Ha gondolod szivesen megadom a számát. Én imádom a dobomat, szerintem a legjobb választás volt.
Hali

E jelű, de semmit nem ér, felkerült még egy led sor is,
rakok fel majd képet.

Üdv
Gábor
Ez konkrétam hova való?
http://www.streetfightersinc.c...
Ha jól látom ez is egy hátsó index, Agregal képei között.

http://sportmotor.hu/tagok/254...
Xchris,

a kipufogócserénél ezt a kétcsövűt lehetett csak választani a gépre vagy a többi fajtát is föl tudják rakni? Azért kérdezem mert általában a CB 1000-t ezzel a tipussal fényképezik holott van még számos dobjuk.

Üdv

G
Ja, szerintem sem rossz, vagy van pár visszapillantótükör beépitett indexszel.
esetleg lehet ilyet is, kicsit elegánsabb megolgás...

link
Esetleg a kormányvégre felrakhattok egy indexet, ami régen az MZ trophy-n volt nem tudom éltetek-e már akkor....
Szerintem simán... már csak azért is, mert szerintem inkább üzleti jelentősége van mintsem műszaki... szerintem... Biztos vagyok benne, hogy a szerviz sem fog tiltakozni.
Az integrált hátsólámpához: elöl nekem is a kis "besüllyesztett" indexek vannak, hátul csak az integrált hátsólámpa. Tény, hogy egyik megoldás sem a legfeltűnőbb megoldás az irányjelzésre... Jómagam "necces" esetekben a jól bevált karjelzéssel nyomatékosítom kanyarodási szándékomat...
Egy kérdés: Szerintetek, megcsináltathatom az 1000-es szervízt 830km-nél? Csütörtökön megyünk Osztrák túrára, és addig nem sok esélyt látok, hogy bele tudjam még tenni, azt a 170km-ert, hála az esőnek.