Te fanatikus vagy! (...az jó)
Mivel nem értek hozzá, minek kell ezután történnie? Gyorsabb lesz? Erősebb? Vagy tudod programozni mint Én a GranTurismo-t a PS3-ban
Sziasztok,
Pár szóban beszámolnék a power commander kalandról, melyre gyakorlatilag ráment a tegnapom. Miután pár órát eltököltem azzal hogy az injektorokkal sorba kössem a PC V kábeljeit, a legelrejtettebb 3-as henger következett volna melyhet képtelenség hozzáférni a termosztát miatt, levettem a tankot, csöveket, kábeleket lekötöttem és dugtam ahogy tudtam, majd mindent visszaszereltem, kábeleket kötegeztem szépen. Ezután az alkotás örömétől önelégültem beleejtettem egy kulcsot a motor és a váltó közé. Klassz érzés volt, amikor már hoztam volna a laptopot hogy beprogramozzam a gépet. Na ehelyett leszereltem a baloldalról amit lehetett hogy hozzáférjek a beesett szerszámhoz. Nemegészen egy órába telett (vagy tellett). De meglett ez is, aztán programoztam egyet és sietve beinditottam a gépet megnézni hogy mit b@sztam el, de beindult és szépen szólt ugyhogy hagytam melegedni és nadrágot huztam sietve. Ahogy kell, szóltam az asszonynak hogy nem lesz időnk pünkösd előtti boltba menéshez és a vendégeket sem fogjuk tudni megkinálni semmivel mert én most kipróbálom a motort. Az ezt követő duzzogás több percig tartott, ez idő alatt az eső szépen elkezdett esni ugyhogy mehettem bevásárolni és ahogy az intersparban a bevásárló kocsit toltam azt képzeltem hogy a mecseken motorozom újjászületett gépemmel. Most viszont zárva miden, ugyhogy huzok le a garázsba és kitolom a gépet egy nagyobb próbára, Kaposváron találkozom az öcsémmel (Y R1) és együtt jövünk vissza pécsre. Kedden beszélek Bódissal, aztán látogatom meg.
Attól függ mennyire tört el. Egy műanyagos megragasztja, fényező lefújja, szerintem nagyon nem lesz olcsóbb, mint az e-Bay-es és utána (eladásnál) látszik is.
Én konkrétan nem kaptam festéket... miért is kaptam volna de a festék színkódját megmondják a kereskedésben az biztos!
Eldőlt a motorom és a jobboldali z alakú hűtőtakaró műanyag picit eltörött és újra is kéne fényezni. Szerintetek foglalkozzak vele, vagy vegyek másikat? Egy darabot találtam Angliában az ebay-en, de még nem válaszoltak a szállítással kapcsolatban, amúgy 35 Font lenne, tehát nem veszélyes. Másik kérdésem, hogy vásárláskor létezik, hogy kellett volna kapnom javítófestéket a motorhoz, vagy ha nem, akkor ki kell kevertetnem?
Elérhetőség: +36 82/511-216
Ne lepődj meg, valószínűleg egy hölgy veszi fel a telefont, elmondod neki, hogy mit szeretnél, (totál képben van egyébként) majd egy pár óra múlva visszahív a mester, aki majd mond árakat. Nettó árakat fog mondani, nyilván ha számlát kérsz majd, akkor +fa, egyébként adja nettóban.
A hangja kicsit öblös, mondhatni mély. youtube-on szerintem van fent róla videó, de az nem adja vissza igazán. én hangtompítóval használom, még így is szokni kell, a hangosságát. Tompító nélkül gyilkos!
A hangjáról irjál valamit Chris léccives. Mély vagy magas, hangos vagy lágy? Szóval érted. A jövő héten tervezek kaposba menni, nincs egy órára sem pécstől. Esetleg ha a számát elküldenéd, bejelentkeznék hogy ott találjam a mestert. A weboldaláról nekem az oval elnevezésü két dob tetszett leginkább, rövidek, szépek. Meglátjuk.
És még annyi, hogy ez a dob ami nekem is van, képen nem mutat semmit. Énis amikor élőben láttam, akkor szerettem bele. Ja, és E szabványos, bele is van gravírozva a palástba. És hát a hangja...
Bódis Sanyi 'bá, csak ezt rakja cb 1000r-re. Gondolom mást is rászerkeszt, ha van rá egyedi igény. Amikor nála jártam Kaposváron, a dobot venni, megmutatta az üzemet, és szemem, szám elállt. Kb 1.000.000,- euró értékű gépsora van, egy olyan műhely csarnokban, aholenni lehetne a földröl. Sorban állnak a zsír új motorok, amik azért vannak nála, hogy tervezzen rá kipuffot.
Ottjártamkor, egy zsír cbr 1000 rr-en dolgozott vagy 4 mérnöke, a Honda Europe-tól, aki Német piacra 2000db kipuffot rendelt tőle. Itthon Akrát adnak az rr-hez, kint Bódist. Ha itthon vagy és arra jársz menj be hozzá, érdemes megnézni az üzemét. Mellesleg beszállítója a Porsche-nak, és a Volovo-Pentának, kipufogó könyököket gyárt nekik, 1000 számra.
Ha gondolod szivesen megadom a számát. Én imádom a dobomat, szerintem a legjobb választás volt.
a kipufogócserénél ezt a kétcsövűt lehetett csak választani a gépre vagy a többi fajtát is föl tudják rakni? Azért kérdezem mert általában a CB 1000-t ezzel a tipussal fényképezik holott van még számos dobjuk.
Szerintem simán... már csak azért is, mert szerintem inkább üzleti jelentősége van mintsem műszaki... szerintem... Biztos vagyok benne, hogy a szerviz sem fog tiltakozni.
Az integrált hátsólámpához: elöl nekem is a kis "besüllyesztett" indexek vannak, hátul csak az integrált hátsólámpa. Tény, hogy egyik megoldás sem a legfeltűnőbb megoldás az irányjelzésre... Jómagam "necces" esetekben a jól bevált karjelzéssel nyomatékosítom kanyarodási szándékomat...
Egy kérdés: Szerintetek, megcsináltathatom az 1000-es szervízt 830km-nél? Csütörtökön megyünk Osztrák túrára, és addig nem sok esélyt látok, hogy bele tudjam még tenni, azt a 170km-ert, hála az esőnek.
Mivel nem értek hozzá, minek kell ezután történnie? Gyorsabb lesz? Erősebb? Vagy tudod programozni mint Én a GranTurismo-t a PS3-ban