Előre betettem a clutch rejtett indexeket, sajnos szemböl nem nagyon látszik, kicsit rizikós. De hátra mindenképpen hagyd meg az erős ledes indexeket. Szerintem...
Ilyen hátsó lámpát már többen használunk a fórumon. Fizikai adottságai miatt messziről nehezen látszik hogy indexelsz, ezért én fenthagytam a gyári indexeket is de a legtöbben leszedték, azaz ez is izlés dolga. Amugy a lámpa nagyon jó kidolgozású, szép darab, 10 perc alatt beszerelhető, akár a tiszta átlátszó, akár a füstszinű. Szóval klassz. Én 54 euróért vettem az ebayon cottbusból www.lights4you.de asszem vagy hasonló...
Integrált indexes LED-es hátsó lámpa: http://viewitem.eim.ebay.eu/Ho...
Félelmem, hogy amikor világit a helyzetjelző (azaz mindig) akkor az index nem különül jól el.
Én a motorstyling-es sráctól vettem a relét. Személyesen voltam bent náluk. Ha jól emlékszem, akkor valami autó tuning-os bolt, egy hatalmas társasház aljában, elég forgalmas 4 sávos út van elöttük, ahol a srác bérel egy kis helyet. A relé narancssárga csomagolásban volt, és az az 1db volt neki belőle. Beszerelésben sajnos nem tudok segíteni, mert aki a xenont faragta be a motoromba az tette fel az indexeket is, minden tökéletesen működik, no problem.
Időközben beszéltem a Dangerbikes Danival, náluk van relé, el van egy rakva a nevemre (Tímár Krisztián) mehetsz érte
1000 köszönet! Tudtam, hogyha már több Valakinek van akkor a csávó kamuzik, főleg mert előtte azt mondta, hogy van. A beszerelést is úgy gondoltam ahogy mondtad, de...
Valószínű rám akart sózni valami drága ellenállást ...nem jött be.
Bár nem tőlem kérdezted, de néhány infóval talán tudok segíteni.
Az ember aki le akart beszélni nyilván semmit nem ért ehhez a témához. Természetesen létezik elektronikus (azaz terheléstől független) relé ami jó a CB-be, és nem hogy nehéz beszerelni, hanem egyszerűen lehúzod a csatiról a gyárit, és rádugod a helyére az újat. Fizikailag és csatlakozásilag is megegyezik a gyárival.
Ezt a típust keresd: http://tutilampa.uw.hu/tartoze... és itt a Cikkszám: 855 . Én itt vettem 6e Ft-ért és hibátlanul működik, de nyilván több helyen be lehet szerezni talán olcsóbban is...
Tehát ne hagyd, hogy hozzánemértő "szakemberek" megvezessenek!
Üdv. Feri
Sikerült tisztára összekavarodnom index relé ügyében! Múltkori leveledben azt írtad, hogy a motorstyling.hu-nél vetted Budán 2.900-ért. Igaz, hogy Pesten vannak a 4. kerületben, de felhívtam őket és azt mondta, hogy persze van ilyen 3.900-ért. Nem sok ez sem ezért elmentem érte. Nem volt, és a srác azt mondta, hogy egyébként sem jó hozzá csak a 2005 előttiekbe mi van?
...sőt nem is létezik ilyen!
Azt állítja, hogy hiába teszed be akkor is gyorsabban villog! Ez értelmezhetetlen a számomra egy elektromos relé esetében.
Szóval:
Neked van ilyen a motorodba?
Működik?
Ha igen akkor bonyolult beszerelni? (mert az emberünk azt is mondta, hogy nagyon)
Az volt az érzésem, hogy nagyon le akar beszélni róla Lehet, hogy azért mert éppen nem volt raktáron?
Minden célzat nélkül teszek ide egy képet egy BOS kipuffról amit a mostani BMW-khez árulnak. Szerintem a Hondán is jól nézne ki, könnyő és biztosan nem csendes...
Feri, köszönöm a biztatást, rajta leszek a dolgon. Talán addig még egy kipufogót is tudok keriteni a gépre. A PC V egyébként kisebb a lll-nál, el fog férni. Aztán jelzem mit értem el vele. Itt speciel 12 fok van és sz@r az idő, remélem jövő hétvégére otthon száraz lesz a pálya és tudok egy rendeset próbálni a Mecseken...
Helló Gábor!
A beszerelés teljesen egyszerű és egyértelmű, semmi probléma nem volt. A tápot közvetlenül az akksira kötöttem, az egységet magát a szerszámos tasak mellé "passzintottam" be. (Még éppen befért mellé a szerszámos így is.)
A tank levétellel egy picit elbizonytalanodtam, megmondom őszintén nem emlékszem, hogy leszereltem-e, de talán igen... De ha le is szereltem, nem lehetett nagy probléma, mert nem hagyott mély nyomot semmi... Szóval menni fog!
Természetesen a láncot nem kell szétszedni (elvileg nem is lehet csak gyorsvágóval, vagy spéci szerszámmal...). Ha jól emlékszem ezen is van egy a kisfogaskereket félig körben ölelő ív ami a lánc "ledobását" akadályozza meg elöl, szóval azt le kell venni, és akkor a láncot biztosan le tudod venni a fogaskerékről. (de lehet, hogy azt sem kell levenni... - basszus erre sem emlékszem pontosan...) - mindezt természetesen a lánc "fellazítása" után, amit értelemszerűen a hátsókerék (excentrikus) agyának elforgatásával lehet... Ami biztos, hogy a láncot semmiképp nem kell "szétszedni".
A fogaskeréken lévő anyát érdemes meglazítani amíg fenn van a lánc - a hátsófék segítségével, majd a végén ugyanígy vissza is húzható.
Jó munkát!
Üdv. Feri
Hali,
Nem jó hír - sajnálom.
Nem teljesen értem, hogy "az ember aki által jöttek volna..." Nem közvetlenül tőlük rendelted?
Persze majdnem mindegy... sajnos...
Nem nagyon van ötletem, talán annyit lehetne tenni, hogy felszólítani őket, hogy x napon belül fizessék vissza a pénzedet (ha sok idő telt el, akkor kamatostól)... Talán erre megcsipkedik magukat.
De szerintem közvetlenül nekik írj (hacsak nem félreértettem...), és ha nem válaszolnak, küldd el faxon is nekik... én így szoktam...
Remélem végül csak megjönnek a cuccok.
Üdv. Feri
Feri, mondanál pár szót a Power C beszereléséről, mennyire volt sima, ütköztél-e akadályba, vagy ment ahogy az utmutatóban leírták?
A tank engedi hogy előrebillentsük vagy teljesen le kell venni?
Tegnap megjött a kütyü, két hét mulva hazamegyek és lent alszom a garázsban amig mindent fel nem raktam a gépre
Mások tapasztalatait is megköszönöm, ha írnátok.
Még annyi, hogy az elülső fogaskereket fel tudom rakni anélkül hogy a láncot szétszedem?
Integrált indexes LED-es hátsó lámpa:
http://viewitem.eim.ebay.eu/Ho...
Félelmem, hogy amikor világit a helyzetjelző (azaz mindig) akkor az index nem különül jól el.
http://youtu.be/WEREH0XDipo
Ez jobban elkülönül kérdés, hogy ilyen van e a mi motorunkhoz?
Köszi!
Valamiből meg kell élni.
Ezek a relék kb 2-3e. Bocsi lehet ez valami komolyabb.
Danger Dani régi barátom, sok minőségi cuccost árulnak. Lehet ez valami mega komoly relé.
Beszéltem is vele, de már 11 ezernél tartunk, nem négylábú, szóval maradnék annál amit Én is ki tudok cserélni.
Én a motorstyling-es sráctól vettem a relét. Személyesen voltam bent náluk. Ha jól emlékszem, akkor valami autó tuning-os bolt, egy hatalmas társasház aljában, elég forgalmas 4 sávos út van elöttük, ahol a srác bérel egy kis helyet. A relé narancssárga csomagolásban volt, és az az 1db volt neki belőle. Beszerelésben sajnos nem tudok segíteni, mert aki a xenont faragta be a motoromba az tette fel az indexeket is, minden tökéletesen működik, no problem.
Időközben beszéltem a Dangerbikes Danival, náluk van relé, el van egy rakva a nevemre (Tímár Krisztián) mehetsz érte
Valószínű rám akart sózni valami drága ellenállást ...nem jött be.
Az ember aki le akart beszélni nyilván semmit nem ért ehhez a témához. Természetesen létezik elektronikus (azaz terheléstől független) relé ami jó a CB-be, és nem hogy nehéz beszerelni, hanem egyszerűen lehúzod a csatiról a gyárit, és rádugod a helyére az újat. Fizikailag és csatlakozásilag is megegyezik a gyárival.
Ezt a típust keresd: http://tutilampa.uw.hu/tartoze... és itt a Cikkszám: 855 . Én itt vettem 6e Ft-ért és hibátlanul működik, de nyilván több helyen be lehet szerezni talán olcsóbban is...
Tehát ne hagyd, hogy hozzánemértő "szakemberek" megvezessenek!
Üdv. Feri
Sikerült tisztára összekavarodnom index relé ügyében! Múltkori leveledben azt írtad, hogy a motorstyling.hu-nél vetted Budán 2.900-ért. Igaz, hogy Pesten vannak a 4. kerületben, de felhívtam őket és azt mondta, hogy persze van ilyen 3.900-ért. Nem sok ez sem ezért elmentem érte. Nem volt, és a srác azt mondta, hogy egyébként sem jó hozzá csak a 2005 előttiekbe mi van?
...sőt nem is létezik ilyen!
Azt állítja, hogy hiába teszed be akkor is gyorsabban villog! Ez értelmezhetetlen a számomra egy elektromos relé esetében.
Szóval:
Neked van ilyen a motorodba?
Működik?
Ha igen akkor bonyolult beszerelni? (mert az emberünk azt is mondta, hogy nagyon)
Az volt az érzésem, hogy nagyon le akar beszélni róla Lehet, hogy azért mert éppen nem volt raktáron?
Dobj egy emailt, hogy mit szeretnél a Rossocromotól - megpróbálom...
Üdv. Feri
Üdv
G
Üdv
Gábor
Most beszéltem Ferivel,ha minden igaz lehet össze fog jönni a rossocromos téma,majd ha itt lesz mondja a részleteket.
A beszerelés teljesen egyszerű és egyértelmű, semmi probléma nem volt. A tápot közvetlenül az akksira kötöttem, az egységet magát a szerszámos tasak mellé "passzintottam" be. (Még éppen befért mellé a szerszámos így is.)
A tank levétellel egy picit elbizonytalanodtam, megmondom őszintén nem emlékszem, hogy leszereltem-e, de talán igen... De ha le is szereltem, nem lehetett nagy probléma, mert nem hagyott mély nyomot semmi... Szóval menni fog!
Természetesen a láncot nem kell szétszedni (elvileg nem is lehet csak gyorsvágóval, vagy spéci szerszámmal...). Ha jól emlékszem ezen is van egy a kisfogaskereket félig körben ölelő ív ami a lánc "ledobását" akadályozza meg elöl, szóval azt le kell venni, és akkor a láncot biztosan le tudod venni a fogaskerékről. (de lehet, hogy azt sem kell levenni... - basszus erre sem emlékszem pontosan...) - mindezt természetesen a lánc "fellazítása" után, amit értelemszerűen a hátsókerék (excentrikus) agyának elforgatásával lehet... Ami biztos, hogy a láncot semmiképp nem kell "szétszedni".
A fogaskeréken lévő anyát érdemes meglazítani amíg fenn van a lánc - a hátsófék segítségével, majd a végén ugyanígy vissza is húzható.
Jó munkát!
Üdv. Feri
Nem jó hír - sajnálom.
Nem teljesen értem, hogy "az ember aki által jöttek volna..." Nem közvetlenül tőlük rendelted?
Persze majdnem mindegy... sajnos...
Nem nagyon van ötletem, talán annyit lehetne tenni, hogy felszólítani őket, hogy x napon belül fizessék vissza a pénzedet (ha sok idő telt el, akkor kamatostól)... Talán erre megcsipkedik magukat.
De szerintem közvetlenül nekik írj (hacsak nem félreértettem...), és ha nem válaszolnak, küldd el faxon is nekik... én így szoktam...
Remélem végül csak megjönnek a cuccok.
Üdv. Feri
Feri, mondanál pár szót a Power C beszereléséről, mennyire volt sima, ütköztél-e akadályba, vagy ment ahogy az utmutatóban leírták?
A tank engedi hogy előrebillentsük vagy teljesen le kell venni?
Tegnap megjött a kütyü, két hét mulva hazamegyek és lent alszom a garázsban amig mindent fel nem raktam a gépre
Mások tapasztalatait is megköszönöm, ha írnátok.
Még annyi, hogy az elülső fogaskereket fel tudom rakni anélkül hogy a láncot szétszedem?
Köszönöm előre is ha kapok segitséget.
Gábor