Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert lecserélte az olajtartályokat, a kipufogót, a lábtartót, és a rendszámtartót drága rizomára? :D Olcsóbban lehet megvenni a gyári elemeket. Mellesleg ha nem tetszenek ezek a dolgok, akkor tuti elcseréli veled valaki gyárira 1-1ben (facebook cb1000r csoport). Ez a motor tele van drága szarságokkal, erről nem sajnálták a pénzt. Ha valamit összecsuknak és "okosba" akarja megcsinálni, akkor az nem így néz ki.

Mellesleg az ebay-en rettentessen olcsó hozzá minden. Ha kell nálam van egy eladó gyári kipufogó is, vadi új ;-)
Nekem valahogy ilyen esetekben az jut elosszor eszembe, hogy törött volt, és ilyen alkatrészekből osszerakni meg mindig olcsóbb volt, mint gyariakbol.
Ha rendben van a motor, akkor megvennem igy is. Draga minosegi cuccokkal ruhaztak fel.
Beszéltem velük, sajna így számolták be, semmilyen gyári cucc nincs hozzá. :(
Főleg,ha adják hozzá a gyári motyókat is.Anélkül nekem necces.
Nem saját, de folyamatosan követem az eladó motorokat. Szerintem ez most hatalmas vétel lehet:

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_1000_r/honda_cb_1000_r_abs-13369594
Sziasztok!
Keresek CB1000R ABS-es modellt megvételre.
Ha valakinek a fórumból eladó lenne szeretett motorja jelezzétek.
Köszi! Pacsi
Már így van az enyém is. Meg a hahun található összesen is
Most talaltam, gyari foto
Igazan nincs mit :-)
Kösz még egyszer, közben orvosolva lett, valóban fordítva volt. Az új már jól van fenn
Közben találtam gyári lengőkarról képeket. Befelé kéne a peremnek állnia, úgy tűnik. Szervíz könyv úton, abból biztos kiderül
Köszi. Egyelőre mindegy is, kuka a mostani lánc, ezt már biztos nem fogom megfordítani. Nem lehet normális feszességet állítani, mert nem egyforma mindenütt.
Beszéltem Bubussal erről a lánykerék témáról. Alapszabály, hogy a lánckeréknek mindig a feliratos része kerül kívülre. A gond az, hogy a utángyártott termékekkel nem variálnak sokat, valószínűleg azért mert a VFR 750 és 800 ugyanezt a lánckereket kapta már meg korában, de ott a peremes oldal is kívül van. Szóval ezért lehet rosszul a tiéden is.
Mutattam neki a fotódat, amin látszólag egyenesen fut a lánc. Erre azt mondta, hogy az a beállító normál lengőkaros motorokhoz jó, mert tényleg ferdén állhat a tengellyel a lánckerék. Tuti biztosan lézerrel tudnád megnézni.
Köszi szépen
Gratula
Vegyel dugokulcsot 3/8” -ost. Pl. Proxxon keszletben van ilyen, de biztos jo mas is. Parfele toldoszar es akkor csak nem lehet gond.
Bocs, az előbbi kérdés, akkor tárgytalan. Ezek vannak meg nekem is.
Megtudnád mérni a szár hosszát? Köszi
40-50 ezer km. 24 ezernél ellenőrzést ír a szervízkönyv, 48 ezernél cserét.
Igen, úgy viszonylag nagyobb a hely. Egyébként az irridiumos gyertyák mennyit mennek el?
Tankot levettétek?
Lentebb a kep. Ahol a gyertyakulcs es a hatlapu hosszabbito ossze van rakva.
Milyen stiftre gondoltál?
Nekem is kettes hengerrel gyűlt meg a bajom. Hagytuk is pi...aba. Egyszerűen érthetetlen, hogy lehet így tervezni vmit. Látszik sajnos, hogy olasz Honda.