Mert lecserélte az olajtartályokat, a kipufogót, a lábtartót, és a rendszámtartót drága rizomára? :D Olcsóbban lehet megvenni a gyári elemeket. Mellesleg ha nem tetszenek ezek a dolgok, akkor tuti elcseréli veled valaki gyárira 1-1ben (facebook cb1000r csoport). Ez a motor tele van drága szarságokkal, erről nem sajnálták a pénzt. Ha valamit összecsuknak és "okosba" akarja megcsinálni, akkor az nem így néz ki.
Mellesleg az ebay-en rettentessen olcsó hozzá minden. Ha kell nálam van egy eladó gyári kipufogó is, vadi új ;-)
Köszi. Egyelőre mindegy is, kuka a mostani lánc, ezt már biztos nem fogom megfordítani. Nem lehet normális feszességet állítani, mert nem egyforma mindenütt.
Beszéltem Bubussal erről a lánykerék témáról. Alapszabály, hogy a lánckeréknek mindig a feliratos része kerül kívülre. A gond az, hogy a utángyártott termékekkel nem variálnak sokat, valószínűleg azért mert a VFR 750 és 800 ugyanezt a lánckereket kapta már meg korában, de ott a peremes oldal is kívül van. Szóval ezért lehet rosszul a tiéden is.
Mutattam neki a fotódat, amin látszólag egyenesen fut a lánc. Erre azt mondta, hogy az a beállító normál lengőkaros motorokhoz jó, mert tényleg ferdén állhat a tengellyel a lánckerék. Tuti biztosan lézerrel tudnád megnézni.
Nekem is kettes hengerrel gyűlt meg a bajom. Hagytuk is pi...aba. Egyszerűen érthetetlen, hogy lehet így tervezni vmit. Látszik sajnos, hogy olasz Honda.
Mellesleg az ebay-en rettentessen olcsó hozzá minden. Ha kell nálam van egy eladó gyári kipufogó is, vadi új ;-)