Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Louisban vettem német könyvet magamnak, de nem tudom, h magyarban van-e a megfelelő nyelven?:)
köszi, de pont most futottam át
Ez ugyan nem kizárólag 2009-eshez van, de parancsolj!:
http://hondampe.com.au/docs/ow...
Sziasztok! "service manual" hol találok 2009-es cb1000r-hez?
Sziasztok!

Milyen hatsofek betetet javasoltok?
Ragaszkodjak a gyarihoz vagy van valami alternativa?

Koszi
Sziasztok! Találkoztatok már olyan hibával cb1000r-nél, hogy indításkor a motor elvégzi a diagnosztikát (fordulatszám fel ill. le megy), de beindított állapotban nem működik a fordulatszámmérő. Minden egyebet kijelez a műszerfal. Esetleg fordulatszámmérő jeladó hiba lehet?
Jó kérdés... keresgéltem neten, de nem nagyon találtam, hogy ki foglalkozik most itthon a LighTech termékekkel. Én anno a Wilkernél ezzel vettem át a motort, ők szerezték be. Náluk érdemes lenne futni még egy kört.
Illetve még fontos, hogy ez a típus rendszámtábla világításos, tehát nagyon nem szólhatnak se a vizsgán, se a rendőrök. Én így jártam vele sok országban, tényleg semmi gond nem volt.
hol tudnák olyat beszerezni?
köszönöm a tanácsod
Nekem LighTech volt, állítható dőlésszöggel, sosem szólt senki, vizsgán sem volt gond. De bármit is veszel, arra figyelj, hogy milyen indexet szerelsz fel rá és az ülés alatt ki tudod-e nyitni kulccsal... Mert lehet kell majd sakkozni, nagyon nincs jó helyen a kulcslyuk, ha rövid a rendszámtábla tartó.
Sziasztok. lecserélném a cb1000r en a gyári rendszám tartot valami dizájnosra. mit ajánlotok ? és a rend örei is elfogadnak. Kösz elöre is.
Köszi! Jók a tippek és élni fogok velük, ha összejön a találkozó!
Infóm nincs, csak véleményem.
rendszámot kérd el és kb. 600 Ft-ért kérdezd le a múltját. Ha újonnan Mo-n üzembe helyezett, akkor a futásteljesítményt ellenőrizni tudod.
A gyári kipufogód saját szemeddel nézd meg vásárlás előtt, mert lehet, hogy nem karcmentes.
A gyári rendszámtartót is kérd el, ha megvan, mert egy rendőri ellenőrzéskor, ill. műszaki vizsgán gond lehet a mostani megoldással és rendszámállással.
A matricák mindig legyenek gyanúsak, lehet, hogy valamit takarnak.
Az ára jónak tűnik, de ha lánc és gumicserével kell indítani, akkor már nem is annyira.
A végig vezetett szervizköny mit jelent? A márkaszerviz vezette? Ha igen, az nagy pirospont, főleg ha a számlák is megvannak.
Sziasztok! Ha minden összejön, akkor jövő héten megnézem ezt a motort. Esetleg, ha valakinek van infója róla, akkor azt megköszönném.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1000_r-10363826
Sziasztok,
Keresek givi easylock nyeregtáskát és hátsó sárvédőt.
Hasznos infóért chipsben fizetek :)
Én évente 10-20 alkalommal motorozok, ami kevésnek mondható, de még így is összejön évi 4-5 ezer km.
Sziasztok!
Nekem nincs saját motorom(csak robogóm), mindig bérlek immáron 4 éve, többnyire Honda CBR600-at. Most szünetel az összes hely, ahonnan lehetne bérelni, így segítséget szeretnék kérni az ügyben. Tudom autót-motort-asszonyt nem adunk kölcsön, de már szeretnénk menni a barátnőmmel, így megkérdezem, hogy kivel tudnék üzletelni 1-2 napos bérlésre? Adok kauciót, írhatunk szerződést, árban megegyezünk. Mindenféle sportmotor érdekelne 600cm3 és fölfelé, akár 1000cm3 is. Honda CBR, Suzuki GSXR, Kawasakik... Budapesten.
De már így is simán megvan a 10ezer...
Az enyémnek ez a 4. szezonja de nemrég lépte át a bűvös 10.000 - et. . Viszont az is igaz, hogy van mellette más is
Így már értem a matekot ;) De a km kapcsán a véleményem változatlan, ez a motor előtted 5-6 szezont mehetett. Vannak csodák biztosan, de én ilyennel még nem találkoztam. Az itthoni fórumosok is (ha nem csak pályán használják :) ennyi idő alatt simán elérik a 30-40ezres futást. Sőt valaki már 60ezer környékén jár hiba nélkül.... Ha van rá lehetőséget csináltasd meg a nagy szervízt rajta és ne várd meg, míg a számlálód elér 24ezer km-ig...
Na, megnéztem, 12 ezrenként vagy évente kell cserélni olajat.
Akkor jól emlékeztem.
ÉN cseréltem vétel után. A gépet Németországban vettem, itt is használom és 1 év Garancia van rajta.
Mikori évjárat a motor? Szín alapján 2008-2010 közötti lehet. Nem kötekedés, csak a tapasztalat, hogy nem ennyi megy be egy CB-be... egy szezon alatt igen ;) És inkább csináltass meg egy nagy szervízt (szelephézag, gyertya stb.), minthogy a nem valós km miatt legyen gondod. Nem igazán értem valaki miért cserélt friss olajat/szűrőt eladás előtt, ha még a 6ezret sem érte el (szerviz intervallum).
Üdv,
egészen egyszerű a dolog.
4700 km-rel vettem a motort, friss olaj+szűrő,légszűrőcserét kapott, és a metematika jelenlegi állása szerint 4700+6000=kb 11ezer:)
Szerintem fölösleges pénzkidobás.
Rossz esetben árthat is a motornak, ha nem melegszik fel annyira a blokk, amennyire tervezték, hogy fel kell melegednie üzem során (xado adalék esetén).