Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7re huzattam össze a rugot és már keményebb is lett.
Akkor kezdj el fogyókúrázni, addig amíg sportemberhez méltó súlyod nem lesz! Nem bonyolult csak csökkentett mennyiséget kell enni.
kösz. odatekerem és ugy megnézem hogy milyen. az enyémet 6tosra tekerte az elözö gazdi.
kösz az áldást . de azért annyira én se vagyok béna hogy ezt ne tudnám. épp az a bajom hogy teljesen max-ig van már ráfeszitve.
A 3-as pozíciót írja standard-nek.
A Jó Isten áldjon meg téged vagy 5-6 apró gyerekkel!! Van egy lazító és egy feszítő irány. Ha most laza, megnézed mennyit tudsz ráfeszíteni a max.-ig !! Aztán ha az sok, akkor lazítasz rajta egy kicsit! Amíg jó nem lesz!
sziasztok. tudna valaki képet küldeni a hátso rugostagol akinek még gyári beállitásu hogy 1-10 ig hanyadik vájatba van téve a rugofeszítö? mert az enyémet már a régi tulaja összevissza áligatta és már nemtudok rajta fesziteni a az állitoval. ezért nézném meg hogy ha vissza tenném a rugoállitot a helyire akkor hátha jobb lenne, mert marha puha a hátulja és nemigazán stabil az én sulyomhoz. esetleg valakit tudnátok ajánlani aki profin be állitaná a futomüvet? vagy valami más ötlet? köszönöm elöre is a segitségeteket.
Koszi, jo cikk. Detto altalaban kuplungolok, de erosebb gyorsitasoknal jol jon ez a technika.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2009/12/18/kuplung_nelkul_valtani/
Hát, elvileg nem árt neki, ha jól csinálod.
Sőt, a kuplung nem kopik...
A kuplungnak semmi baja nem lehet kuplung nélküli váltásnál, hiszen nem használod.
A váltónak lehet esetleg baja, de ha nem erővel rúgod át, hanem érzéssel, akkor annak sem.
Én többnyire kuplungolok, de néha azért kihagyom, mert hát jobb a békesség :)
http://biketrackdayshub.com/ho...
Allatul nez ki! Grat!
Valaki egy erosebb gyorsitasnal valt kuplung nelkul? Szoktam gazelvetellel feljebb rugni, csak nemtom ezt a kuplung meddig birja...
Jól néz ki. Emelőd milyen márka/típus?
Légszűrőt cseréld mindenképp, vagy legalábbis fújasd tisztá(bb)ra.
A szelephézag ellenőrzés gyakorlatilag felesleges, 24 ezer alatt szerintem nincs Honda motor ami elállítódna.

A legnagyobb cb1000r fórumon azt írják, hogy az egyik kereskedőnél 5 év alatt nem volt olyan gép, amin állítani kellett volna... (2013-as bejegyzés)
http://www.hondacb1000r.com/fo...
Szelephezag atnezes/allitas aktualis ilyenkor.
Sziasztok,
Ma megjött az ezredes karbon felszerelése.:-)
Tettem fel pár képet.
holnap mindenképp néznem kell egy tartalék aksit . a 24 ezres szerviz miböl áll? kell e szervizbe vinnem majd vagy annyira nem lényeges?
Az enyém is gyengén indít. Mondjuk gagyi akksi van benne. A hidegindító áram számít, nem az amperóra. Yuasa-val biztos jobban tekerne, ennek az ára is húzósabb.

Az sem használ neki, hogy a tompítottat a gyújtással együtt kapcsolja. Fekete pont érte a Hondának.
Az enyémen Laser Extrem van a gyári középdobbal és tökéletes a hangja. Nem túl halk, nem túl hangos, de magas fordulaton olyan mint egy versenymotor. Szerintem ez a dob áll a legjobban neki, nem takar bele a hátsó kerékbe, viszont takarja a középdobot és a deklit is. Én ezt ajánlom
Ha gyatrán indít akkor már gyenge az akksi, elöregedett, le kell cserélni. Az enyém pöccre indul, gyári akksival, szerintem a tied is az lehet.
Ha csak a hang hianyzik akkor ne piszkáld meg (decat, Commander), mert azzal a motor karakterisztika is megváltozik (fickósabb lesz, izgágább). Nezelodj neten hátha van elado Bódis..
elég gyeszrán indit még feltöltött aksival is. nem tudom ez igy a jó? szerelöm szerint a haverjának is igy indul. 8.6A aksi van benne. valahol olvastam hogy 10A kell bele. mit mondotok.
akkor marad egy ideig még igy. hát tuono hangját nem utánozza de igy is jó.