A Jó Isten áldjon meg téged vagy 5-6 apró gyerekkel!! Van egy lazító és egy feszítő irány. Ha most laza, megnézed mennyit tudsz ráfeszíteni a max.-ig !! Aztán ha az sok, akkor lazítasz rajta egy kicsit! Amíg jó nem lesz!
sziasztok. tudna valaki képet küldeni a hátso rugostagol akinek még gyári beállitásu hogy 1-10 ig hanyadik vájatba van téve a rugofeszítö? mert az enyémet már a régi tulaja összevissza áligatta és már nemtudok rajta fesziteni a az állitoval. ezért nézném meg hogy ha vissza tenném a rugoállitot a helyire akkor hátha jobb lenne, mert marha puha a hátulja és nemigazán stabil az én sulyomhoz. esetleg valakit tudnátok ajánlani aki profin be állitaná a futomüvet? vagy valami más ötlet? köszönöm elöre is a segitségeteket.
Hát, elvileg nem árt neki, ha jól csinálod.
Sőt, a kuplung nem kopik...
A kuplungnak semmi baja nem lehet kuplung nélküli váltásnál, hiszen nem használod.
A váltónak lehet esetleg baja, de ha nem erővel rúgod át, hanem érzéssel, akkor annak sem.
Én többnyire kuplungolok, de néha azért kihagyom, mert hát jobb a békesség :) http://biketrackdayshub.com/ho...
Légszűrőt cseréld mindenképp, vagy legalábbis fújasd tisztá(bb)ra.
A szelephézag ellenőrzés gyakorlatilag felesleges, 24 ezer alatt szerintem nincs Honda motor ami elállítódna.
A legnagyobb cb1000r fórumon azt írják, hogy az egyik kereskedőnél 5 év alatt nem volt olyan gép, amin állítani kellett volna... (2013-as bejegyzés) http://www.hondacb1000r.com/fo...
Az enyém is gyengén indít. Mondjuk gagyi akksi van benne. A hidegindító áram számít, nem az amperóra. Yuasa-val biztos jobban tekerne, ennek az ára is húzósabb.
Az sem használ neki, hogy a tompítottat a gyújtással együtt kapcsolja. Fekete pont érte a Hondának.
Az enyémen Laser Extrem van a gyári középdobbal és tökéletes a hangja. Nem túl halk, nem túl hangos, de magas fordulaton olyan mint egy versenymotor. Szerintem ez a dob áll a legjobban neki, nem takar bele a hátsó kerékbe, viszont takarja a középdobot és a deklit is. Én ezt ajánlom
Ha csak a hang hianyzik akkor ne piszkáld meg (decat, Commander), mert azzal a motor karakterisztika is megváltozik (fickósabb lesz, izgágább). Nezelodj neten hátha van elado Bódis..
elég gyeszrán indit még feltöltött aksival is. nem tudom ez igy a jó? szerelöm szerint a haverjának is igy indul. 8.6A aksi van benne. valahol olvastam hogy 10A kell bele. mit mondotok.
Sőt, a kuplung nem kopik...
A kuplungnak semmi baja nem lehet kuplung nélküli váltásnál, hiszen nem használod.
A váltónak lehet esetleg baja, de ha nem erővel rúgod át, hanem érzéssel, akkor annak sem.
Én többnyire kuplungolok, de néha azért kihagyom, mert hát jobb a békesség :)
http://biketrackdayshub.com/ho...
A szelephézag ellenőrzés gyakorlatilag felesleges, 24 ezer alatt szerintem nincs Honda motor ami elállítódna.
A legnagyobb cb1000r fórumon azt írják, hogy az egyik kereskedőnél 5 év alatt nem volt olyan gép, amin állítani kellett volna... (2013-as bejegyzés)
http://www.hondacb1000r.com/fo...
Ma megjött az ezredes karbon felszerelése.:-)
Tettem fel pár képet.
Az sem használ neki, hogy a tompítottat a gyújtással együtt kapcsolja. Fekete pont érte a Hondának.