Nekem eddig semmi panaszom a PP3-ra. Persze nem vagyok versenyző, de azért szeretem pörgetni a gépet, meg a tudásomhoz mérten fektetem is rendesen, de sosem csúszott még meg alattam. Mivel van még egy kb 60% -os ugyanilyenem hátra, az idén már biztosan maradok ennél a típusnál és mert úgy néz ki, hogy 8-10 ezres futásteljesítmény várhatok tőle, max akkor váltok, ha az RS-ről esetleg hasonlókat mondasz majd .
Na, felkerültek az új gumik a vasra. Kb. 150-200 km-t már meg is tettem velük. Hatalmas a különbség a ledobott garnitúrához képest, teljesen másként, sokkal kezesebben viselkedik a motor, kanyarstabilitás és a manőverezhetőség óriásit javult. Azt nem tudom megmondani, hogy mennyivel jobb, mint egy új PP3, mert amikor vettem a motort, akkor a PP3-ak már két évesek voltak. Ha 6-8 ezret kibírnának, az jó lenne, mert nálam az kb. két szezont jelent. Amúgy a PP3-hoz képest a Power RS felára kb. 13 ezer Ft, nekem ennyit megér a plusz biztonság..
Hello
De nyáron kell gurulni akkor tapad jól a gumi
Mátrába lenne jó elmenni állitolag ott jok az utviszonyok
Én se turázni járok csak amikor idom van ra felülok a vasra bükkbe szoktam felmennni mivel itt lakok kozelebe
Szerintem a fűtetlen garázsnak nem sok vagy kis köze van a tapadáshoz....Nagyjából a 15-20 fok az ideális tárolási hőmérséklet. Ha csak nem lősz ki a garázsból nyélgázon és az első kanyarban 60 fokba döntöd a motorod akkor egy kis melegítés után nem kéne gond legyen.
Na, mégsem maradtam a Pilot Power 3-nál. Már áprilisban is észrevettem, hogy nem úgy tapad mint tavaly, de akkor a tavaszi időre fogtam. Most júliusban viszont már egyértelműen nem lehet a hőmérsékletre fogni... Sajnos közel sem tapad már úgy, ahogy korábban, ezért váltok Power RS-re.
Majd beszámolok, hogy milyen.
Elhiszem, hogy megcsinálni olcsóbb neked, de nekem nem, mert ahhoz be kéne vonnom még egy embert, aki hegeszteni is tud,meg van hegesztőcumója is . Ráadásul, mivel nem foglalkozom vassal, meg kellene vennem minden darab zárt szelvényt, a szerelőfejjel együtt, szóval a 180 eurós vételártól nem lennék messze akkor sem, nem beszélve az elbaszott időről:) Tehát nekem így jobban megérte:)
Tokico nyergek hogyan muzsikálnak a Nissinhez képest? Volt valami oka a váltásnak? Köszi!
Elnézést nem látogattam az oldalt mostanában. Igen megvan még. Megadom a számom privátban ha gondolod.
Udv.
Egyik ismerosomet erdekelne a kipufogod ha meg van meg.
De nyáron kell gurulni akkor tapad jól a gumi
Mátrába lenne jó elmenni állitolag ott jok az utviszonyok
Én se turázni járok csak amikor idom van ra felülok a vasra bükkbe szoktam felmennni mivel itt lakok kozelebe
Lehet, hogy a fűtetlen garázs miatt tapadnak kevésbé??
Majd beszámolok, hogy milyen.
Ez alapján magasak az elvárásaim...
http://www.tyrereviews.co.uk/i...
Minden jó és szép szeretem a gépet csak kicsit unalmas egyedül gurulni....Mikor jössz S.Pétere? holnap csinálok képet felrakom
Van itt köztünk miskolc környéki cb-s akivel lehet gurulni?
De drága,csináltam egyet.
http://www.ebay.de/itm/Motorra...