Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Decat csővel pont jó. De akkor mar kell Commander es beállítás. Az meg már kozel Bódis cső végösszeg...
killer nélkül is halk akra karbon dob szerintem a közép dob fogja vissza. teljesen olyan mitn a gyári közép dob
Kár hogy V2 különben tényleg jo kis motor. De ma kipróbálta az XRt, szerette:)
DB killer nélkül is halk? Decat cső van benne? A leghangosabb a Bódis, de hosszú tavon nagyon fárasztó.
igen itthoni a gép 2010 zöld. akra dobbal de elég gyenge a hangja valamit ki kell találnom még rá.
ok. érdekel.
Itthon találtál végülis?
Évjárat, szín?
Sok balesetmentes km-t!
Ilyen van ha érdekel.
basi2(kukac)citromail.hu
Sziasztok. ma vettem egy cb1000r milyen has idomot hátso sárvédöt ajánlotok?
05.09-ei palyanap.
Ha jol lattam, a forumrol egy ismeros tag körözött ktm-mel. :)
Utólag üdv neki. Gyönyörű a vas!
Nekem nem vált be.
Úgymond többet vesz el , mint amit nyújt. Ha gondolod, baráti áron továbbadom. Ahol vettem, ezt ajánlották, ez a túra plexi...
Meg a CB-be azt szeretem, hogy olyan rövid az eleje, igazi streetfighter, a plexitől ezt is elveszti:-)
Én is gondolkodtam plexin, ezek szerint nem ajánlod?
Szia,
Akipufogó IXIL, az itthon lett véve, néha látom, hogy elvétve van fent hirdetve.
Lámpa az benne volt, most annyi változás van, hogy full karbon idomokat kapott.
Volt ma valaki gurulni?
Én már beterveztem mára, úgyhogy hiába mutatott záporokat, nekiindultam. "Csak" 4 záporba futottam bele... Szerencsére mindegyik pár percig tartott, de azért nem volt kellemes... Gyorsításkor maszatolt a hátulja rendesen :)
Most először láttam koszosan a motorom :)
Szép géped van.
A kipuf milyen és mennyiért vetted?
A hátsó lámpa is érdekel. Milyen fajta és mennyiért szerezted be?
Vagy esetleg már így vetted?
Sziasztok,
Nekem is CB 1000 R motorom van. Nagyon szeretem, hihetetlen jó a nyomaték leadása, habár az ezres Nakedek között ő a leggyengébb lóerőben. Vettem rá én is ezt -azt, kiegészítőket, hogy minél sportosabb legyen. Nagyon szeretem. Szélvédelme valóban nulla, vettem rá plexit (Puig) de a nagyobb sebességnél szinte megfogta a kormányt, a levegőtömeg, olyan volt, mintha beállt volna. Megszoktam, hogy Ő ilyen és kész.
Igazi mókamester:-)
Szia!
Ilyenre:
Komoly gép.
Sok balesetmentest!
Majd várjuk a beszámolót.
Szerintem egyik sem túramotor, illetve mindegyikkel lehet. Szélvédelem tekintetében a CB közelít a zéróhoz, ebből a szempontból az idomos RSV sokkal jobb a Tuonó meg kb ugyanaz. Üléspozíció persze elvileg kényelmesebb az RSV R, de ez személyfüggő, szerintem nem jobb mint a Tuonó.
valami ilyesmire gondoltál...?
valami iylesmire gondoltál...?
értem ez amit megszoktam én is. nekem is volt rsv 2006. alacsony sebességü motorozást nem szerettem a lakot területen a apriliával ezért gondoltam váltani kicsit sor4 irányba. gondolom CB vel jobban lehet turázni hosszabb távokra?
Az a helyzet, hogy nekem van mind a kettő, csak annyi a különbség, hogy az enyém az idomos RSV . Nem tudom mik a szempontjaid, de a Tuono után nagyon más lesz. Nem mondom hogy jobb vagy rosszabb, de más. Talán a kezes és barátságos a jó jellemzés, pont ezért városban sokkal jobban használható, a váltója ezerszer finomabb és sokkal kevesebbet fogyaszt. Menni a CB is tud - nagyon - mint minden ezres gép, csak sokkal kisebb hűhót csap körülötte, ha érted hogy értem .
igen mert eladtam a gépet és ki probálnák egy ilyet is. de nagy ugrás lenne tuono után még nemtudok dönteni cb vagy ujra v2. probálok infot szerezni. te mit gondolsz ha jol láttam neked is volt vagy van cb1000 r
Le akarod cserélni a Tuonót, vagy mellé akarsz egy CB - t is???