Én már 4. éve Repsol Moto Racing 4T-t használok. Ezt tettem a Hondába és a Kawában is ezt használom jelenleg.
Hogy jó-e? Problémám sosem volt, kuplung, váltó mindig finoman működtek, de persze nagy futásteljesítményen alapuló tapasztalataim nincsenek.
Szerintem bármely nevesebb márka felsőkategóriás olaját használod, nem nagyon tudsz hibát elkövetni.
Én a Repsolt mindig a hazai forgalmazó (Lubnet) webshopján keresztül szereztem be, nehogy valami szart vegyek.
Túrázni jó lehet, de napi használatra nekem ez túlzás. Egy laptop és más semmi.....na jó néha még némi irat meg csereing. Ehhez vettem egy Kriega táskát amit szépen felszíjazok a CB hátsó ülésére. Ha nem kell leveszem és nincs ott semmi. Az az igazság, hogy nem szívesen szerelnék fel semmilyen vasat utólag a vasra , kivéve a bukógombát.
Nem tudom, még. Ideális esetben a sima Tuono mellé kéne egy RSV RF de ez egy kissé húzós lenne. A Tuono factory önmagában is elég lenne, de az baj, hogy ugyanaz a segge mint az RSV-nek, tehát a hátsó ülés az nincs, így aztán még egy táskát sem tudok rá tenni, nemhogy az ülés alá bepakolni bármit. A hátizsákos megoldás viszont állandóra nem játszik. Ez az egy dolog egyébként ami az Aprilia ellen szól.....szóval nem tudom
És akkor lesz két Aprilia vagy azt is beáldozod a V4-ért? Én még mindenképpen megvárom a nagy motorkiállításokat idén, utána lesz végleges a döntés motorcserében.
Szerintem az is szerepet játszhat, hogy aki újonnan veszi a paripát, az az első években talán többet használja az átlagosnál a gépet. Hiszen azért vette. Áll benne a nem kevés pénz, legalább legyen kihasználva.
A másik, hogy itthon rengeteg az Olaszországból behozott vas, kint (főleg délen) pedig sokkal hosszabb a motoros szezon mint itthon. Gyorsabban összejön a kilométer...
A szezononkénti min. 3-4ezer a reális (utcai motorozás esetén). Ha ennél kevesebb, akkor felmerül, hogy minek a motor?...
De a használtmotor piac nem ezt reprezentálja. 10 éves motor esetén min. 40ezernél kellene lennie a számlálónak, de szinte fehér hollóak ezek a futásteljesítmények. Még sokkal fiatalabb korosztály esetében is. Engem nagyon meglepett, hogy a németeknél is ez a tapasztalat. Miközben tényleg minden CB-s ismerősöm már 2 éve is 30ezer felett járt... és tudok olyanról, aki már közel 60ezernél van. Nulla problémával.
Nekem idén úgy sikerült összehozni 5ekm-t, hogy lényegében volt az egy hét Szardínia (leszállítással) és Budaörs-Bp ingázás ha az időjárás engedte munkába. Kis hazai kiruccanások a gyerekek születése miatt már nem fér bele (meg őszintén, nem is motivál már a hazai aszfalt és limitált kanyarok) És nekem ez egyedüli motor, több CB-s ismerősöm úgy teljesíti a norma évi km-t, hogy van második vagy harmadik motor is mellette...
Én például heti egynél több alkalommal nem szoktam motorozni (csak néha).
Így ha alkalmanként 2-300 km-rel számolok és egy szezonban olyan 10-15 alkalmat, akkor ez kb. 3-4 ezer km/év.
Eddig 5 nagymotoros szezonon vagyok túl, mindegyiknél 4-6e között volt a futott km-ek száma. Idén sajnos még a 3 ezer sem volt meg.
Ha érdekel én tudok egyet ami nincs meghirdetve. Trikolor, arany kerekekkel, 2013 - as forgalmi, 8800km, első tulaj. Gondolkodom hogy eladjam , bár nagyon szeretem, de megcsapott a váltás szele
tamaspontponuskukacgmailpontcom