Vezettem az SMT990-t és az új SuperDuke-ot is. Jobb a Honda és a BMW is alsó tartományban. Nekem pont ez nem tetszett bennük, alul nagyon darabos, traktoros. Sor4 után megszokást igényel.
CB minimálisan jobban húz legalulról (2ezertől), illetve ami feltűnt, hogy nem volt akkora motorféke érzésre visszaváltásokkor mint a Cbnek. De parádés a blokk, pluszba a gyári kipufogó hang és garantált a meghülyülés.
XR kipróblva, kva jó... Nem véletlen az ömlengés az eddigi hivatalos tesztelőktől. Kényelmes, könnyen vezethető, brutál jó motorhang és kellően beteg sportblokk.
Van egy kevés km-es szépen felextrázott 2012-es itthon is 3M-ért . Majd meglátjuk mi lesz a vége. Az őszi motorkiállításokat úgyis megvárom, hogy lesz-e nekem passzoló újítás valahol...
Hát én továbbra is azt mondom, hogy nézd meg a Tuonot. A V4 egyszerűen egy más dimenzió. Tavaly, akárcsak az Rsv4, zsinórban sokadszor nyerte a Naked Bike of the Year -t olyan ellenfelekkel szemben mint az S1000R, vagy a Superduke 1300, utcán és pályán is összehasonlították őket, ráadásul ebben még a régebbi 1000 -es szerepelt mert az 1100 csak az idén jött ki. Hozzáteszem, 2014 - ben már az is 170 lóerős volt. És messze a legjobb váza és futóműve van. Ami a megbízhatóságot illeti szerintem ez már egy rég lejárt lemez, mellesleg jobbak a statisztikái mint a BMW - nek, legalábbis Angliában.
Ami az XR - t illeti, azt is nagyon dicsérik, viszont mire felextrázod annyira hogy egy szintre kerüljön az Apririlával, úgy elszáll az ára..... szóval nagyon.
Ami meg a lengőkart illeti, pont emiatt a szerencsétlen félkar+négy csavar miatt nem tudom lecserélni a kő nehéz felniket valami sokkal könnyebre, mert egyszerűen senki nem gyárt ilyet. Egyediben meg horror az ára. Pedig egy jó felni többet hozna mint egy 20 lóerős tuning.
Én erősen gondolkodom a tavalyi Tuonón, főleg hogy leesett az ára rendesen ahogy kijött az új, Németországban még vannak 2014 -es nullkilóméteres APRC ABS darabok 11900€ - ért. Mondjuk 2012 - es szintén újat találtam 9500 alatt is.........
Meg... De ez érzelmi döntés is
Triumphot néztem korábban, de rendre elvérzik az összehasonlító teszteken és teljesítményben jóval kevesebb lenne... (Honda most 140LE).
Az XR-ben is van minden földi jó, ha felextrázod a plusz vezetéstámogató cuccokakal, akkor is kb egy árban lesz a KTM-mel. A V2-vel pedig még nem tudtam megbékélni. És egyik sem egy lengőkaros.
10én Ring?
Ezzel a fel lengokarra meg vagy áldva. Triumph 1050 sport nem tetszik
En ktm1190 adventure nézegetem most.
Elektronikus futómű, tobb fele uzemmod ki kene próbálni...
Apriliára gondoltál ugye és nem a nagy VFR-re?... hát kipróbálnám azt én is, de nem tudnék nyugodt lenni egy-egy túrán, hogy milyen baja lehet...
Kék-fehérben az XR-t néztem, hétfőn ki is próbálom. Az a baj, hogy azt a motort még nem találták ki amit szeretnék . Honda, sor4, 150LE, egylengőkar, könnyű és magasabb felépítésű sport-túra. XR meg Multistrada keverék Honda logóval és árcédulával.
Azért a négyhengerben is van perspektíva, pl. egy sornégy kék-fehérben, de ha a legjobb kell a piacon akkor csak egy választás marad, méghozzá a V4. Próbáltam és beszarás
Nem tudok rosszat mondani a motorra, sokkal jobb minden szempontból mint a GSR , nyomatékból meg a commander/nyitott rendszer miatt plusz 10% is jött... 5év, 46ezer km... Mást szeretnék. Bízom benne, hogy kijön az új CB idén, ha nem akkor V2 lesz. Vagy marad.
Kell bele nyitott esetén és profi beállítás is (letölthető térkép kevés)... Különben nagyon hektikus alacsonyabb fordulatszámon (3ezer alatt). Ja és köszi! Ha lesz elválás végül akkor nehéz lesz nagyon.
mondjuk 4-5 ezres fordulatig Cb hez képest...
Honnan tudjatok, h szeptember 10-én lesz pályanap a hringen?
Még nincs kiírva.
Ha lesz mindenképpen megyek, csak a kezdő futamra 1x90min.
Ami az XR - t illeti, azt is nagyon dicsérik, viszont mire felextrázod annyira hogy egy szintre kerüljön az Apririlával, úgy elszáll az ára..... szóval nagyon.
Ami meg a lengőkart illeti, pont emiatt a szerencsétlen félkar+négy csavar miatt nem tudom lecserélni a kő nehéz felniket valami sokkal könnyebre, mert egyszerűen senki nem gyárt ilyet. Egyediben meg horror az ára. Pedig egy jó felni többet hozna mint egy 20 lóerős tuning.
Én erősen gondolkodom a tavalyi Tuonón, főleg hogy leesett az ára rendesen ahogy kijött az új, Németországban még vannak 2014 -es nullkilóméteres APRC ABS darabok 11900€ - ért. Mondjuk 2012 - es szintén újat találtam 9500 alatt is.........
Amúgy ha spoeros,tóraendúrószerű 17-es inkább sportosaszfaltos akkor BMW.
Xr nekem is tetszik,de árban nekem sok. Ktm et is csak hasznaltan kulfoldrol tudnek...
Triumphot néztem korábban, de rendre elvérzik az összehasonlító teszteken és teljesítményben jóval kevesebb lenne... (Honda most 140LE).
Az XR-ben is van minden földi jó, ha felextrázod a plusz vezetéstámogató cuccokakal, akkor is kb egy árban lesz a KTM-mel. A V2-vel pedig még nem tudtam megbékélni. És egyik sem egy lengőkaros.
10én Ring?
Ezzel a fel lengokarra meg vagy áldva. Triumph 1050 sport nem tetszik
En ktm1190 adventure nézegetem most.
Elektronikus futómű, tobb fele uzemmod ki kene próbálni...
Kék-fehérben az XR-t néztem, hétfőn ki is próbálom. Az a baj, hogy azt a motort még nem találták ki amit szeretnék . Honda, sor4, 150LE, egylengőkar, könnyű és magasabb felépítésű sport-túra. XR meg Multistrada keverék Honda logóval és árcédulával.
Nem elég kényelmes az üléspozyció?
Mert gondolom nyomaték akad azért