Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tamás!
köszi a jótanácsot,ezen már gondolkodtam h menyire lehet más az SV vagy a 600as hornet! de a gond az h nem volt kitől ezt megtudnom!hajtottam hornet 900ast,az volt az első nagy motor amire ráultem,és megyomtam neki a kakót 140ig,és elég volt!már az elég volt kezdetnek!
Nállunk esik hó mint az állat!
Meglehet ma estig nem jelentkezek,mert a barátnőmnél leszek!majd utólag irok ha hazaérek!
Na addig is jó munkát,jó idő,széles utat,balesetmentes motrozás,olcsó benzint kivánok!
Sziasztok!
Szerintem nagyobba gondolkoz mert sv650-nek jo a hangja meg szép de a cb-1 legyorsulja , a cb600 szintén nem fogja azt az érzést nyujtani mint amire számitasz maximum anyi hogy ezek 30-40-km/h -val tőbbet mennek én mentem gsxr 750-nel ami tuningos volt rendesen és még az sem dobogtata meg a szivem szerintem inkább ha van lehetőséged 900cm3-től felfele keresgélj mert a cb-1 után szerintem elég nagy az ember elvárása és azok amikre gondoltál szerintem 1 honap után rájönél nem az igazi.ez az én véleményem de mindenkinek másak az elvárásai.
most látom h irtál!eza mire én is kinyittam az oldalt,adigra már lezedték a mocit! ugylátszik eladták ha már letörölték a hirdetlést!ez egy SV650es moci volt!
bocsi de nem tudok németül mi a lényeg?
én ezt a mocit szemezgetem,vagy a hornett 600ast!de kitudjja még h mi lex!a CB-1 től meg nem szökök,meg most sjnálnám is,mert ilyen jó mocim még nem volt!
No mentem én is!jó éjt mindenkinek!
Nekem is fura volt ráülni az öreg CB 250 után a CB-1re, mikor hoztam hazafele és 120-tól még akkorát gyorsult hogy meglepődtem (a réginek az már a végsebessége volt), aztán telt múlt az idő és most meg néha kellene még néhány lóerő. Pedig igazán jó kondiba van a motor, de idővel megszokja az ember és nagyobbra vágyik. Előbb utóbb nekem is eljön a váltás ideje, de amilyen most a helyzet egyenlőre nem gondolkodok motorvásárlásba. A CB 1300-ról nem mondok le, ha törik ha szakad egyszer kell hogy legyen egy olyan mocim, a remény hal meg utoljára.
Máról én letészem a lantot, holnap ugyanitt!
Jó éjt cimborák
Nagoyn szemezgetem a németeknél az sv650 est!
http://suchen.mobile.de/fahrze...
mit szóltok hozzá?
menyire visza emlékeztet ezek az öreg képek a mociról h milyen volt,meg menyire fura volt először ráülni.... most meg már olyan kicsinek tünik,könyünek...
csatlakozon az előtem szolohoz
Hát való igaz, besüllyesztve sokkal szebb!
Na arról tudnék mesélni, mindíg a Mozi előtt gyülekeztünk mikor fiatal voltam és ott folytak az eszmecserék a régi szoci időkben. Nem egy ETZ 250-es mocis volt ott, nekem is az volt, az első fajta amelyik még dobfékes volt. Sokan mondták, hogy az ő gépük 4alatt eszik meg ilyesmi, én meg lapítottam mint szar a fűben mert nekem amikor adtam neki a fájdalmat még a 8-9-et is bekapta. Aztán kiderült, hogy bizony másnak is befalta a benzint ugyanúgy csak hallgattak róla.
na az első kép mikor megmásztam vele Vénacot,Fruska Gorát!
a második képen ott látszik h a lámpám kijebb volt,meg a rendszámtábla kiejbb van!
HÁTSO lámpa énekem régebben lehetet pont olyan széles ledes potféklámpát ami belefért az idomba kettőt egymás alá raktam kettőt és szerintem nagyon álatul nézet ki csak aztán vittem müszakira és visszaraktam a gyárit.
Neagódj,nem vettem komolyan! nem vagyok én olyan!
Majd mindjárt keresek öreg képeket...
Hát igen ezek a hondák szeretik a hasukat városba az enyém is 7-8 litert fogyaszt de akor harmadiknál feljebb nem kapcsolok,hosszutávon 130 átlagal 5 literel megelékszik,ezek szerintem nem anyira vészes adatok csak emlékezetek vissza az etz fogyasztására és már nem is olyan sok a cb-1-é.
Csak poén volt cimbora , nem ám komolyan gondolni. Vicc volt
Dehogyis szomjasak, csak ha hajtják őket, de azért mert nagyfordulatúak. Amikor Romániában voltunk a feleségemet is vittem meg csomagokat is és 4,6-ot fogyasztott normál tempóval. Zoli a tanum, együtt számoltuk ki a kútnál tankoláskor, az ő CB 500-asa volt hogy 4alatt fogyasztott, eleve az egy alacsonyabb fordulatú nyomatékosabb motor, nem kell pörgetni mint a miénket.
Laci nem a tiedről másoltam le,már nekem nem tetszett ugy,és a netten képeken láttam h kijebb ál!az azért van mert volt rajta rendszámtáblatartó ami kijebb emelte h egyenessen áljon,és ha bejjeb lett volna a lámpa akor alulról nembirta megvilágitani!
A fogyasztás biztos ennek köszönhetö ,ha fent lesz a turbo akor nekem is variálni kell 16/37 körülire az a durva hogy a turbóval ezel a 16/37-tel menni fog vagy 230-at.
akor ezek a Hondák naon szomjassak!
Barátom Suzuki Banditja 400 as,az 8-9litert fogyaszt neki!
de az enyém se különb,mikor elmék mocizni 1et Ujviékig,bent a városba,akor fel a hegyre arra a kanyrgós utra(az utolsó vidi amit videóztam),visza Miselukon pár gyors kőr ahogy a versenyeket szokták tartani,és a 8 literrel mig nem éreg Rezervára akor alig 90 mérföldet hajtottam bele!
Haha mindent lemásolsz? Amúgy nekem se tetszett, hogy kiállt, én a búrából vágtam körbe és így tömített maradt mert maradt a gumírozott rész, csak vigyázni kellett nehogy ne férjen el az izzó.
Hát nem tudom , eddig akik hasonló motorkonstrukciójú géppel motoroztak mint a miénk mind azt mondta, hogy mikor kiemelkednek 6-7ezertől a kis gumimembrános súberek bizony erősen megnövekedett a fogyasztás. Volt, hogy én is tartósan 150-el mentem autópályán, bizony jobban fogyott a nyál a tankból.
én ahogy észrevettem a tipusok anyiba különböztek,h a hátsó lábtartók felfügesztése más!a lámpa az enyémen is kijebb ált,de én szétszedtem és levettem azt az adalékot ami kijebb emelte,igy bejjebb van mint ahogy a Lacié!
az unokatesóm az ő gsxr400 asánál a fogyasztás nagyobb alacson fordulatokon,5-6ezeren!neki 4liter fogyaszott el mikor az autóuton Belgrádtól - Temerinig 180on alá nem eresztette!