Öszeraktam,mindjárt az nap! kell majd a szinkront csinálni,mert nincs alapjáratja! meglehet sok volt a piszok benne,és most helyre jött,csak a szinkronnal megjavul!
Nekem is tetszik a hó egy bizonyos fokig de jobban várom már a tavaszi zsongást ami egy egy naposabb időben az utakon van. Motoros cimboráimmal is kevesebbet találkozunk, pont tegnap hívott fel az egyik cimbim, hogy jó lenne összefutni, most készülődök mert ma este garázsos, asszonymentes, bepiálós estét tartunk. Igaz most én következtem volna a szinhely biztosításával de technikai okok miatt (nincs kifestve stb.) Laci barátom garázsában lesz újra a túratervezősnek titulált de inkább csak májgyötrő találkozó. Mindőnk saját otthonnal rendelkezik, de ott nem lehet normálisan "kikapcsolódni" mert ott vannak a gyerekek és ne lássák aput beton részegen, ezért van az, hogy kijelölünk egy garázst ahova befűtünk, visz mindenki kaját piát és eltelik az este. Ma pl. kolbászt sütünk, de az én asszonykámat sikerűlt megfűzni és készít nekünk pizzát is.
Na holnap majd jelentkezek valószinű fejfájásos tünetekkel
Szia Laci!
de jó nállatok,olyan szépen ragyog a hó,bár nállunk is enyi esett volna! én az este voltam Valentin Bálban,és fél4 kor hajnalba csuszkáltam hazáig,nem volt hó az uton de azért megfagyot!élvezet volt mikor 4dikbe rányomtad a gázt,akor is átslajfolt a kerék!
Szép a kutyád!
Szia Zoli!
Tegnap eéfelejtettem emliteni h Ujvidéken beugrotam a suzuki üzletbe és rákérdeztem ezekre a gumi membránokre h menyibe kerülnek!Hondára nincs nekik,de a Suzukikra alig 25eur drb-ja!
Értem, akkor ott komoly igénybevétel éri a hengerfejet dugattyút a szelepekről nem is beszélve. Az biztos ha megcsinálnád sok vagánynak okozna meglepetést egy egy lámpától lámpáig tartó történetbe
a megnővekedet süritési nyomás és ebből kifojolag nagyobb hőhatás miatt kell mert álitolag a gyári gyertyák kepesek elcsőpeni ez a rizikot meg nem szeretném beválalni.
Az iridium gyertyára a turbó által megnövekedett hőmennyiség miatt van szükség? A hagyományos és a gyár által ajánlott gyertyák nem bírnák az igénybevételt?
Az ilyen tuningal kapcsolatas témában nem vagyok tájékozott
hát unokatesőmmal is a szinkront nemtom h fogom megcsin,hisz mindég bütyköl valamit othon! mint ah a kipuff ra vártam,ugy fogok a szabideire is várni,h mikor ugorjak el hozzá h beállitja!az kb fél óra preciz állitás,ah ő mondta!de bár ot lehetek és látni fogom!
A szakszervízről tudnánk Zoli barátommal mesélni, úgyhogy azt hagyjuk. Nekem olyan szerelő csinálja aki igen nagy megbecsülésnek örvend motoros berkekben, vele csak az a gond, hogy állandóan tele van munkával és időpontot kell kérni előzetesen.
Szia nagyon elvesztem csinálom a házat meg dolgozom ugyhogy alig van időm ma tartok már egy kis pihenöt csináltam a mocit gyertyát cseréltem benne .nem tudom mi lesz a turboval mert nagyon elkeseredtem amikor megtudtam hogy menyibe kerűl az iridium gyertya a mociba ezel nem igazán számoltam 5600ft/db. laci:ezt a 3000 fordulatot nem én találtam ki ezt a szakszervizbe monták?nem tudom mostmár akor hogy mi az igaz,mert a 3000 fordulat az alapjárat fele mert a suber 6000-6500 fordulatnál nyit
van persze,tudom mert azzal állitottam az alapjáratot!de ha lejebb eresztem 2200 -2000 fordulatra akor trokizik 1et és leáll!szerintem a piszok miatt majd kell szinkronizélni,igy mondta az unokatesóm!h tisztitsam i őket,nem lesz alapjáratom és majd azután szinkron!
Szia Albert!
Neked nincs a tank alat az alapjárati állító csavar kivezetve?
Azon tudsz feljebb venni, lehet a koszok miatt volt eltekerve és most hogy tiszta kell neki egy kis kakaó.
Köszi Zoli a képeket,no a munka se nem ártana!
Szia Laci!
nállatok akor jó sok hó esett! itt már elolvadt a hó az utakon,ugyh estére biztonságossan tudok majd vezetni!
a képen látható csavarokat ami mutadtál,oda tettem én is a csöveket!no ez a levegő állitáshoz nemértek,meg nem is piszkálom inkább,h még elcseszem! most amikor fölraktam a karbikat,pár alaszerozás után be is indult teli szauggal!zugott szépen mig be nem melegedett,és visza toltam a szaugot,h szépen dologzzon alapjáreton,erre elaludt! ugyh most nincs alapjárata,kell tartanom a gázt,meg pengetni olyan 2ezeren felett!amint eleresztem akor trtt-trtt és leáll!meglehet elálidtódtak a karbik,v azért mert tiszták lettek a fürdés után!
http://www.youtube.com/watch?v...
Nem motor téma, de turbó és elvetemültség van benne!