ok Laci!holnap délután majd megcsinálom,gondoltam csak alul a csészéket is leszedni h kimossam,kitisztitsam!és a memránokat is megnézem!ha minden rendben akor rakom fel vissza!és majd kijön a szép idő akor lesz a szinkorn megcsinálva!no jó éjt,én mára mentem!majd holnap ugyanitt!
Üdv
Nézegettem azokat a képeket, de nem vagyok benne biztos, hogy az okozhatta, bár nem kizárt. Pont emiat mondtam neked, hogy előbb meg kellett volna nézni szinkron műszerrel, hogy melyik karbi sántít és azután szétszedni célirányosan. Te látod életben milyen ott az illeszkedés, ha kicsi gyanú is van, hogy ott falsot szívhat akkor biztos lehetsz benne, hogy befolyásolja a motorműködést. A membránok ellenörzése 10-perc, szerintem kezd azzal mielőtt szétszeded teljesen, ha valamelyik membrán repedt vagy elritkult a hajlatnál akkor megtaláltad a hibát.
semi gond Laci,mindenről lehet beszélni,mert betiltani itt nekünk nemfogja senki!
UUUUUuuuu... menék én is már motoros talira! alig várom a szép időt!
Ténleg,mit szólsz a második meg a harmadik képre amit föltöltöttem?az a kis darab gumi ami hiányzik,szerinted az gond?
Itt is leírom mint a CB 500-as cimbiknek, hogy Április 18-án CX 500 találkozó Pusztavacson, mi megyünk mert nagyon tetszik az a konstrukció, ráadásúl az egyik motoros barátomnak olyan gépe van.
Aki tud jöjjön legalább találkozunk.
A CX 500 egy 230kilós moci, de rendkivűl nyomatékos keresztbe V-motorja van, a Guzzival könnyen keverhető. Amikor legelsőnek mentem vele meglepődtem mekkorát tol az alsó fordulat tartományban, igazi élménymotor az is, nekem nagyon bejön.
Amikor legénykoromba eljártunk szórakozni mi is verekedtünk meg ilyenek, de kés meg dúrva dolgok nem voltak, legfeljebb egy-két foga bánta az embernek, egyszer nekem is menekülni kellett a szomszéd faluból egy csaj miatt, de ami manapság van az nem egyszerű fiatalkori duhajkodás hanem attól komolyabb.
Mindegy nem motoros téma, bocs a kitérő miatt
aha,most kérdeztem fatert,és mondta h mi volt! hallotam h a horvátnak a veséjét kivágták v.mi?hát még nem nagyon monstak semit a hirekbe,hogy mi lesz ennek a következménye!de itt a környékemen is sokaszor történik ilyesmi a szerbek a magyarok ellen öszevitáznak,ezt ugy birom! De főleg Temerinbe a magyar-magyarral kikezd valamin,és képesek halálra verekednivolt olyan esetem h engem 1 magyar koma megtámadt Temerinbe,mert Temerini a csajom és h mit keresek én ott?sok szeb barátaim is vannak,és nekkem mindanyiann egyformák!
Szinte ugyan úgy néz ki mint amit Zoli csatolt a képen. A karbi tetején van 4db krómos fémsapka, amit egyenként 4db csavar szorít le, azokat ha lecsavarozod ki tudod húzni a hengeres testeket és azok tetején van a gumi membrán. A formája olyan, hogy engedi a hengeres testet felfelé mozdulni gázadás hatására a megnövekedett szívóerő következtében. Ehhez nem kell szétszedni a karbit elég ha a fém záró tetőket lecsavarozod, aztán simán csak kihúzod és fény felé fordítva láthatóvá válik a repedés a gumin.
Szombat éjjel ünneplő kézilabdásokat ért támadás, a román srác meghalt, két másik köztük egy szerb csapattársuk súlyosan sérült, ezzel kapcsolatban érdeklődtem, hogy nálatok ezt hogyan tálalja a média.
Na én nemrég értem haza!nem volt időm a karbikat szétszedni,majd holnap folytatom!
Laci igazad van,ha már a gumi lesz a hiba akor veszek gyárit mint h ragasszam,de ez a gumikesztyü ötlet se nem rosz! vagy mit tom én,azt se tudom h hogy néz ki ezen a mocin!
Ami a támadásokat illeti,nem hallotam részletessen h pontosan miröl is van szó! az amit a tv ben modtak a hiradóban?arra gondolsz?
Sziasztok!
ép ma nekikesztem a karb.kat leszedetni!nagyon gyanus a levegőfilternél amit találtam,az egyik torok ami fekszik rá a karbir ott hiányzik 1 kis darab!
Meg mikor a karbikat leszedtem a cilinder torokról ottan ahogy a képen látható piszkos volt elégéé! na ez szerintem semmi köze!majd estére szedem szét a karbikat!
köszi Zoli,majd a memránokat is jó átnézem!
Albert! Ha szétszeded a karbit, nagyon figyelmesen nézd meg a membránokat is! Ha van rajta egy ici-pici lyuk, akkor már fals levegőt szív és elrontja a dolgokat.
Nekem a GN125-nél volt ilyen gondom, elsőre nem is láttam a lyukakat csak erős napfény (lámpa) felé fordítva. Csatolok képet, azon már NAGYON előrehaladott állapotban látható a jelenség. A másik kép csak ábrázolja a membránt és a karbit.
Szia4
Igaza volt az unokatesódnak, vannak dolgok amihez nem árt egy jó műszer illetve olyan aki ért is hozzá, attól még lehetünk ezermesterek ha segítséget kérünk . Remélem megoldódik a probléma minél hamarabb
Más, szomorú!
Milyen nálatok a közhangulat Albert, nagyon sokat romlott a magyarok megítélése a sportolókat ért inzultus miatt? Sajnos mi is áldozatok vagyunk, számtalan esetet tudnék említeni a környezetemből akiknek hasonló támadásokat kellett elszenvedni. Nem ura a helyzetnek itt a rendőrség, sajnos túl nőtt a határon a probléma, sokak szerint ez még lehet rosszabb és tehetettlenek vagyunk. Azok a srácok ezt nem érdemelték a mi szineinkben a mi dicsőségünkért sportoltak, nem tudok napirendre térni felette...
Sziastok!
ma beszéltem az unokatesómal a mocis problémmmal!mondta h a karburátorokat tisztitsam meg!meg ha szedem szét nézem át nem e találok valahol valami nemjót,mint ah mondta Laci,repedés!és azután majd ővele megcsin a szinkronizálást,neki van pont 4 müszerje,és már ért hozzá h kell állitani!
Volt ez már itt a Sport Motoron, beszarás komolyan mondom
Főleg mikor többen vannak, arra lennék kíváncsi hány motor ment tönkre míg begyakorolták. Precíz csukló, meg valamiféle zenei érzék is kell hozzá
Azért maradjunk annyiba a motor motorozni való, nem zenélni
na muxaj lesz akor igy! http://www.ize.hu/
ezen az oldalon,ha megnézitek a 3dik film bemutató mikor 3 koma ül a mocin,Japánok persze,és halgassátok meg h zenélnek!
Valamiért csak nem frankó Az az igaz, hogy én ebbe nem tudok segíteni, a számítógép nekem elég magas (ekkora dobozba hogy fér ennyi okosság ) még szerencse, hogy itt van nekem Laca, ő nálunk a doktora a kompinak .
Viszont motorozni tőlem tanult
áhááááá! értem mostmár! én is azzal akrtam volna,de hát én hü.e gyorsragasztoval oda pecintettem néhol és azért is látszik néhol a pöty ahol megszilárdult a papir!
a linket nemsikrült fölraknom,valahogy öszezavarta a fórumot ugylátszik,majd felrakom valahogy máshogy! érdekes vidi különben,nemtom h láttátok e már!
Az FBS az egy szilikonos anyag ami a levegővel éreintkezve rugalmas gumi szerű anyaggá alakul. Tulajdonképpen tömítőanyag csövek csatlakozásánál is használják, azért választottam azt mert nem agresszív anyag és nem egyből szilárdul, tehát van idő a papírlapot helyre igazgatni anélkül, hogy gyűrödne. Arról nem is beszélve hogy vízállóvá teszi a papírt.
Sajna nem látni a linket, mit akartál mutatni?
Jó éjt