Azt én értem, hogy van de lehet, hogy nincs olyan teljesítményű, hogy amikor megjön a töltő nyomás ne nyomja vissza a benyát a másik kérdésem a légszűrő házat hogy szigeteled le?Mert sztem hagyni nyílást a szűrőnek.. ja és minek a turbo jat rakod fel?kenését hogy oldanád meg ja és vissza mentem a 20-akár hanyadik oldalig és nem találtam semmit jobban mondva a képet nem találtam róla
Csak nyugodtan Tamás, tudom én milyen építkezni én is benne voltam, ahol család van ott nem a motorépítés az elsődleges. Kivárjuk ha 2-évet kell várni akkor is. Sajna nekem nincsenek ilyen tuningos dolgaim pedig örömest oda adnám, apránként össze jön az, nekem már az bátor dolog, hogy hozzá mertél fogni.
Albert! Megint lemaradtál a csevejről, hirtelen eltüntél megint
kiveszem a kőzépsztendert és annak a helyére,a mérete pont jo mert a kipufogot és a nyomocsővet akadájmentesen elbirom vezetni.majd holnap csinálok képet hogy hogyan képzeltem el.
Na a Turbo val kapcsolatban én beszéltem olyan emberrel aki turboz be autokat és ért is hozzá ő azt mondta, hogy injektorral kivitelezhető mert a karbiból kifúja a benzint de azt elfelejtettem kérdezni tőle,hogy nagy nyomású benzinpumpával nem -e? lehet ne orvosolni mind ezt de ez már komolyabb dolog sztem mondjuk sík tolattyús karbival lehet jobb lenne... Na iridium gyertyával kapcsolatban én 1 bontós havertől vettem 2000ft-ért 4bd gyertyuszt tökéletesek
megfogok veletek osztani minden előrehaladásomat,csak most csinalom a házat és sajnos nem sok időm van a mocira . zsolt:légszi meny vissza pár oldalt vannak a turbórol képek ahogy készlet a felujitása meg ird meg mire vagy kiváncsi. mindenkihez:fiuk nem cserélt valaki a motorbol iridium gyertyát ? mert nekem szükségem lenne rá mert megmondom az igazat nincs kedvem 24000ft kiadni a turbo miatt csak akor ha jo lesz mert még igy is vagy 30000 ft bele kell őlnőm a sok aproságra és a kiprobálására a használt is megtené.
Bizony, ez engem is nagyon izgat, főleg ha itt a szemünk láttára hozná össze Tamás barátunk és megosztaná velünk a fejleményeket.
Én szurkolok, hogy sikerüljön.
szia megmondom összintén nem akarok a karburátoron sokmindent alakitani maximum fuvokát cserélni mertnem kőzvetlenul lesz a nyomás ráengedve a karbira hanem a légszürőházba lesz bekőtve mert azt is teljesen lebirom szigetelni a nyomás meg elméletileg 0,6 0,8 bár lesz azt még nem tudom hogy a membránokat esetleg bezavarja -e ha igen akor szereznem kell egy inyektorsort ami nem anyira bonyolult mint macerás felszerelni,meg plusz kőltség.azért akarom a légszűrőbe vezetni mert igy egyszerűbb az orát és a lefuvoszelepet bekötni.kérdés esetleg te tudsz valamit amin én átsiklotam?
Miért nem hű? A tompítás azért kerűlt bele mert hosszabb túrán zavart az erős hang, sokat variáltam mire megtalátam az ideális szűkítést, azon most sem variáltam csak a végső kis csövet növeltem de belül maradt a szűkítés és így a fogyasztás is jobb lett.
Van egy olyan érzésem nem ment végig neked a vidi, mert a végén van amit hiányoltál, Mindegy itt a fórumon látható lesz a youtubos vidin a teljes anyag akkor majd hallhatod amit hiányolsz.
Elvileg elküldtem Zsolti, jelezd ha megkaptad. Fel kéne tenni a Youtube-ra de nem vagyok ott regisztrálva, majd Laca lehet felteszi és akkor többen is láthatják majd.
Albert! Megint lemaradtál a csevejről, hirtelen eltüntél megint
méretileg ez mekkora és hova fér el? mert elég nagynak tűnik
de tetszik:D
Én szurkolok, hogy sikerüljön.
nagyonszép hangja vana vasnak
link
Van egy olyan érzésem nem ment végig neked a vidi, mert a végén van amit hiányoltál, Mindegy itt a fórumon látható lesz a youtubos vidin a teljes anyag akkor majd hallhatod amit hiányolsz.
frankó lett bár nemhű a videó a címéhez xd
és te hogyhogy tettél bele hangtompítót?
Laca most azon harcol, hogy feltegye a Youtube-ra, ha sikerűl belinkelem ide.
kajak jólesz a buszoknak