Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

komlett új gyujtás mágnessel,ösz kábel elektronika 200 eur rá!a moci meg nem ér 400 eur!
tudom,én már megjártam Honda Dio robogón!200 márka volt akkoriba rá a hásznált,azt is Domaszéken találtam!
ki kellene mérni az elenálását hogy nem e zárlatos az a tekercs de ebbe Laci tőbbet tud segiteni szerintem.
Valahol lehúz testre vagy a trafója van kifingva, vagy elázott az RD-n szerintem.
A hűtés az elektronikán alá van méretezve a Hondán a 900RR-eken is probléma főleg mivel a faridom takarja, nekem már nem gyári az elektronikám és a hűtőborda is túlméretes. Azért ajánlottam mert ha kimegy nagyon zsebbenyúlós.
ugylátszik ahány motor,anyi különbség van...
tirisztoros!9 egyforma tekercs és még 2 különböző tekercs van rajta!összessen 11 van!1 tekercse picit feket szinű a szigetelés rajta!de van kis szaga is! nemtom h az csinálhatja a bajt!
de néztük a Yamaha Aerox robogói ugyan ilyen,de most pont azt nemtudjuk!
Szia Albert nem igazán ismerem azt a motort hogy az tirisztoros vagy megszakitos?
Hű de jó szemed van, eddig ezt nem vettem észre. A hátsó lábtartó konzol is másabb az Albertén, mint a tieden és az enyémen. De a fordulatszám mérője és a km órája az enyémmel egyezett.
nállam a hátsó idom 3 részböl áll de ösze van ragasztva gyárilag... szerintem!
itt 1 kép mielőtt lett festve,és ragasztottam a füleket mert elvoltak törve!
Igen az enyém '92es!

Na van még 1 kérdésem számotokra!
most voltam a barátomnál akonek a Yamah RD125 e van,lesyedte a gyujtás,nem csinált vele semit,viszarakta és dob neki gyenge szikrát,akor néha igen néha nem,de akor ha jó erősen meggurblizza!
begyujtani nem sikerült!de kell neki akku h gyujtson,az aku ok,csak a szikra tekerőzzik!köze van a reglernekk ehhez?
Laci arra gondolok amit multkor emlitettélh nálla látad a képen h még a gyári és h rakjak rá hütőbordát mert melegszik!
Laci majd nézd meg a mocikat én most vettem észre hogy a hátsoidomok sem egyformák az enyém az három részből volt gyárilag a tied az valamenyire hasonlit az enyémre de Alberté az teljesen más lehet hogy Albertnek a karbija is más?
Albert motorja ha jól emlékszem 92-es
Az enyém a legelső kiadás 89-es, elvileg 58lovas és folytatlan.
Igen nekem is ilyen na azt is le kénne tisztázni hogy kinnek milyen évjáratu a mocija mert most ahogy nezegetem a képeket egyre tőbb külőmbséget veszek észre az ennyém 91-es
Lehetséges, hogy a kétirányba bevágott csavaron van egy kupak amin a határoló bütyök van?
Akkor a tied is ilyen?
Értem én, csak azt nem, hogy erre mi szükség van . Van egy olyan gyanum, hogy ez a fojtott 52lóerős változat és ez a fojtás lehet.
Tamás is említett lóerőbeli különbségeket típusokon belül, meg olvastam is róla. Szerintem ha csak a csészék levételével jár a művelet akkor távolítsd el.
Sziasztok nekem nem ilyen a levegőcsavarom nekem nincs semijen ehez hasonlo biztositás rajta meg nekem kétirányba van bevágva a csavar. a biztositás az lehet hogy gyárilag volt rajta de már hozám igy került.
no lerajzoltam a képen,nemtom igy érteni e fogod!
ha lecsavarom az alsó csészét akor az a kis pöcök ami nem ereszti h forogjon 1 kört sem a csavar azt eltávolitódik,és akor csavarhasuk a csavart totál be és ki!én igy értettem a manualban!
Az én karbimon a levegő csavar feje sem ilyen, úgy néz ki mint egy kis bástya. Azt látom, hogy neked nem enged egy egész fordulatot sem, akkor hogy valósul meg az 1,5? Nem igazán értem.

Tamás a te levegőcsavarod milyen?
opá,véltelnül lenyomtam a küldést!
na és jobra gond befelé csavartam totál a pöcökig!
és a manualba irja h ezt mikor lexeded a csészét akor csavarod be totál és kifelé csavarva xámolod a 1,5 kört!és ez meglehet azért van h ne birjad totál ki-be csavarni!
Unokatesóm mondta h megoldjuk a baját,csak most várom h még jobb idő legyen h elhajcsam hozzá!
na a manual szerint ez az akadályt úgy távolitod el ha leszeded a karbi alsó csészéjét!lásd a képen!
Szia mesterem!
Ha jól értelmeztem akkor teljesen becsavart (tehát elzárt) levegőcsavarral lett jobb a moci. Ez arra enged következtetni, hogy valahol csak bejut a levegő kis mértékben és az felborítja a levegő-benzin arányt. Az érdekes számomra az hogy mind a négy karbinál van ez, tehát nem valószínű az illesztési hiba, mert egyszerre mindnél kicsi rá az esély, bár nem kizárt. Valami elöregedési hiba a tömítésnél vagy nem megfelelő benzin okozta tömítési hiba is lehet, de amig a csavarral tudod ezt korrigálni addig nincs baj. A szinkront meg mindenképpen meg kell csinálni.
Csak az nem hagy nyugodni miért a karbik szétszedése után produkálta ezt a moci, nem gondolnám, hogy valami oldószerrel tisztítodtad de ha igen akkor az is okozhat a tömítésbe kárt.
Meg miért főleg melegen csinálja? Az unokatesódat nem kérdezted meg? Gondolom még telefonon is tudna rá mondani valamit. Érdekelne a véleménye.
Sziasztok!
na nállunk tegnap óta tart a szép idő,most is még 13fok van még ha a nap is elbujt már 1 picit!ma csavargatam azt a pilota csavart amit Laci javasoltál,h azzal csökkenteni a fogyasztást!a 2 szélső karbikon befelé csavartam majdnem a határig,a 2 belsőn kicsit többet hagytam,és nem vettem volna észre különbséget!de végleg a 2 szélsőt totál becsavartam a határig ameddig eresztette,a belsőkön pedig 1 mm hézak a határig!szebben dolgozik most! csak azért van még alapjáraton az h lefel ufrál az alapjárat,ugrándozik 1200-1500,olyan szinuszossan! az remélem a szinkron kigyógyitja!
Na így már értem a 45-ös hátsó lánckereket Az ETZ-t is úgy kaptuk ki egykerékre, hogy menetközben 4-5ezres fordulat, kuplung ki és míg felvette csőgáz, majd a holtpont megtartása függvényében játszadozás a gázkarral.
Akkoriban még a stoppit nem ismertük, persze dobfékkel érdekes lett volna, mivel az enyém első szériás volt.