Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú de vagány, középen ahol nekem is az óra van milyen jól fog mutatni . Ha véletlen nagyon elcsesznéd a gyári ford.mérőt még az óratesbe is be lehetne építeni, de azért ne cseszd el ha nem muszáj
na itt van,igy néz ki! fordulatmérő meg óra is!
Az rendben van, de illeszthető egymással? Ugyanazok a paraméterek?
majd ellenőrzöm!a digitális fordulatmérőnek is van 2 bemenete,mint ahogy ezen!majd aztán kimegyek megkeresem és lefénékepzem a digiset!
Nem tudom nekem azt mutatja amit az óralap csere előtt, de ettől függetlenűl lehet az enyém pontatlan. Legjobb ha digitálissal ellenörzöd, csak annak hol lesz a jeladója? Azt hova kötöd?
olvastam,én is ugy tesztöltem öket mikor öszeraktam előszörre!meg mikor mociztunk a barátommal akor melletem ment és ugy is leteszteltem és pontos olt 80 - 100 - 120 - 140!
na nállam a fordulatmérő mikor szészedtem nem esett lejjebb a mutató tartónál! ez gond!meg észre is vettem h nállad a vidin az alapjárat 1400-1500 fordulat,és ugy hangzott mint nállam majdnem 2000ezeren!akkor nállam van a gond a mutatón,bizti megeresztett a ragasztó(gyéri ragasztó még mikor ráragasztották)és azért mutatott nekem többet! meg mikor tiltásig nyomtad a vidin ott volt 14000ezeren ugye? nekem nyomja a 14500 ezret!akor meg is van a gond,nállam a mutató feljebb volt és én ugy raktam vissza!
mert fater szerint mikor leeresztem a fordulatot 1500ra.neki nem hangzott az neki annyinak,ő szerinte kevesebb mint 1500!majd holnap lemérem a digitálissal,az bizti pontos!
Igen lejjeb esett, megvártam hol áll meg és az óra peremém alkoholos filcel megjegyeztem és ugyan oda raktam vissza. A próbát lentebb írtam elolvastad? A középsztenderen kipörgettem 6.-ba 100km/h-ig és ugyanannyit mutatott a fordulatmérő mint szétszerelés előtt, így ellenőríztem le.
Csak most arra nem emlékszem pontosan, hogy melyik óra állt meg az alsó határoló alatt fixen .
hát én ugy hozattam be a mocimat,csak nem én voltam megnézni,hanem fater 1ik kolegája!de ő is ért valamenyit a mocikhoz!
na még 1 kérdés,neked a fordulatmérő mutató lejjebb esett mikor lelmozdutottam a hátlapot,h a mutató tartóra ne feküdjön?
Mi már beszéltük a mocis haverokkal, hogy érdemes lenne kimenni egy trélerrel és hozni saját magunknak, több százezret lehetne vele megspórolni.
no meglett a hiba!tul szorosra huztam meg a fölső anyát,kicsit meglazitottam és mindjárt lemegy 0ra! no aszittem h vehet uj fordulatmérőt !van nekem 1 digitális fordulatmérőm is,majd azt is rászerelem,h legyen 2!
Ufff,hornet! de picit drága az ára,de belegondolok még se sok!Németben legolcsóbban találtam multokr 1800 -2000 eur!de az is kitudja miylen állapotban!meg még ideér addig lesz 2800 eur is!
Nállunk ritka motor a Hornet 600 as meg 900 as!az áruk kb. 3500 eur körül forog!elég nagy az áruk!
Közben nem volt netem és most látom hogy te is írtál. Ahhoz, hogy a kérdésre válaszolni tudjak szét kellene újra szedni az órát mert már nem emlékszem hogy állt. Annyit tudok javasolni, hogy én mikor összeraktam úgy ellenőríztem le, hogy közepszenderen felkapcsoltam 6.ba és kiforgattam 100km/h-ig mert ott tudtam mennyit forgott a moci így meggyőződhettem a pontosságáról.
Amúgy miért is haragudnék, valahol éreztem hogy előbb-utóbb a tied is fehér számlapos lesz , jól döntöttél nekem is fehéren tetszik.
Szia Albert!
Böngésztem az eladó mocikat és találtam kettőt is a kedvenceid közül, elég jó áron:
link
link2

Mellesleg nálunk megint szakad a hó és az időjósok nem sok jót igérnek egészen március közepéig .
Szia Laci!
köszi h válaszoltál,nállam is ép ugy mükszik!
Ma szétszedtem megint a tahót,és beraktam én is fehér lapot,mivel naon megtetszett a tieden! remélem nem haragszasz!
hanem volt 1 kis gondom az öszerakásnál!mikor öszeraktam és beinditottam,a fordulat mutatóm meg se moccant!rögtön elótottam!mikor szétszedtem látom h a fordulatmutatóm szorul! és mikor raktam visza a mutatót,rátettem pici gyorsragasztót h rendessen megfogja!és ah láttam lefolyt pici a tngelyen és bele a heger házába!sikerüklt szétszedem,kipucoltam,csak mikor viszaraktam a mutató nembir a 0 pozicióba lemenni,ugy kell viszatolni! szerintem a spirált megsértette mikor begyujtottam és nem emelt a mutató!igy most a fölső lapot elcsavartam picibalra h a spirálok viszatolják a 0ra!probáltam és mükszik ugyanugy,csak nemtom meynire pontossan mint ez előtt! lerajzoltam képen,a piros kör rész az a kék kör részen kell h legyen!
SZIa.Nekem gépszerelő a szakmám ugyhogy szerintem tudom hogy mit csinálok,ha meg nem jön össze az az én károm arol meg ne is beszéljünk hogy van egy olyan ismerősöm aki ladacrosszos és megcsinálta a ladát turbósra és éveket versenyzet ugy,és ha megakadnék akor szivesen segit,azért mert más nem mer hozányulni a motorjához az legyen az ő baja,én ezt már rengetegszer átgondoltam és megterveztem meg nem az elsö egyedi dolog amit csinálok és eddig minden sikerült ez akor miért ne sikerülne.
Házilag nem érdemes turbót barkácsolni. A végeredmény szinte borítékolható: nagy fogyasztás és nagy kár a motorban.
1. Szaktudás és nem autóra való turbó kell hozzá ez a minimum. Autóknál a turbósok jóval kisebb fordulaton dolgoznak, 8000-nél -ami motornál nem sok- egy autós turbó elvérzik, vagy túltölt.
2. Ismét szaktudás a beállításhoz, mert ha szegény a keverék elolvadhat a gyertya-dugattyú
3. Tapasztalat a tervezéshez is: pl.: ok hogy csökkented az alap kompressziót, de mennyivel?
4. Inkább injektor, vagy a turbós 1100-as kawa karbisora.
5. Már volt turbós (benzines) autóm, sőt próbáltam turbósítani (skodát), motornál nem biztos hogy bejönne az a karakterisztika: egy darabig semmi, aztán meg lórugás...
6. Egy rendes turbó és beállítás 1 milla körül van, de arra sincsen garancia. Általában 300-tól indulnak az árak!
7. Nem akarlak lebeszélni, de sportszűrő-módosított légszűrőház és kipufogó rendszer beállítva egy rövidebb áttétellel biztosan jobb és olcsóbb lenne.
Szia Albert
A hőmérő mutatót én nem szedtem le, viszont nekem csalóka volt mindíg, nyáron se megy fel a középső fehér mező felső harmadánál jobban és akkor már indul a ventillátor. Ha a mutató eléri a fehér mező alsó harmadát (ahogy a vidin) kb 80-90 fokos a víz.
Na mentem dolgozni, este majd leszek.
üdv
Ja meg ha gondoljátok itt van 1kis hang anyag az enyémről:http://sportmotor.hu/motoros_v...
Ááá nekem nincs annyi lóvém erre a dologra Én a haver srác közre működésével fogom majd meg csinálni ezeket főleg a feltöltő bekötését Mert úgy is le kell csökkenteni a kompreszió viszonyt te hogy fogod ezt meg oldani A turbót hogy fogod fel rakni mert nem 1 kis termetű nem lesz az hozzá nagy Meg az milyen fordulaton tölt
jaaaajj!most látom h nem lapoztam a oldalt előre!
megtalálta ma linket a YouTube-on,ISTENI A HANGJA Laci,nekem naoan bejön,ilyet szertenék én is,mert az enyém naon hangos! Meg a Mocid Királyul Néz ki,de amilyen szépen dolgozott alapjáraton,hmmmmm.... egyszerüen nincs szavam h elmondhassam!
Laci,1 kérdés,a hőmérőmutatód melyik pozicióba van mikor bekapcsol a ventilátorod a hütőn?mert miko én raktam visza a mutatót,aszem picit arrébb raktam!da aztán vette mészre h lese kellet volna szednem mivel ugyis lelehetett csavarozni!
Na bocsánat a késésé,elfeletkeztem szólni h nem leszek ithon!most értem haza! megkaptam a mailt,csak a vidit nem sikerült letöltenem mert már törölve lett,ugyh lekéstem!
Majd ha meglesz YouTube on akor majd megnézem!
Én is maradok ennél az áttételnél,a 15-41!akartam volna 40eset,v inkább halgassak a tesómra h vegyek 42est? mégis naon jó gyorsul,meg nem anyira aggat a turázásnál h nagy fordulaton pörög!no ezen még jó sokat álnodok h mit vegyek!
Jó éjt!
érdeklődj nyugotan engemis érdekel hogy más is mit mond hátha tanulok valami ujat,van egy cég aki utolagos turbóbeszerelést csinál (motora-autora)ha nem akarsz otthon barkácsolni akor érdeklődj utána őnekik biztos megvan minden müszerük és tapasztalatuk,csak az a baj hogy kb 200000ft a beszerelés de az biztos tuti fékpados mérés meg minden.én nem áldozok rá enyit ezért probálkozom itthon.
Bocsi de nem ott hon vagyok hanem havernál és ő írosgat jobbra balra én meg nem néztem hogy az ő nevével írtam
Értelek én (tudom, hogy vannak olyan moccok) nem vetem el ezt a dolgot miért is tenném én a 900rr-akarom majd be töltőzni és ezért érdeklődöm csak beszéltem már a szakival és ő mondta ezt és azé írtam a benzin pumpát, mert holnap meg kérdezem tőle
golfnak a turbója az olajzást az olajgombátol,a 25 oldalon van kép a turborol.
MR.RF ez nem uj találmány régen is volt turbós motor gyárilag,pl:gpz750,cb550......és azok is karburátorosak voltak gpz 750-nt személyesen is láttam ami gyárilag volt turbos és a gazdája semmi pénzért nem vált volna meg tőlle mert anyira jo.