Az olajpumpán van egy kar, amit a gázkarral mozgatsz ugye. Azon vannak jelölések, jellemzően kettő, azok között kell mozogjon a kar alapjárattól voll gázig.
Egyébként ha így olajat cserész, praktikusabb levenni a tankot, kijáratni a benzint a porlasztóból, majd egy ideiglenes tankból keverékkel járatni, amíg nincs kész a művelet.
És persze az olajcsöveket is érdemes cserélni, mert általában elég kemények mára. És szerencsére mostmár nem is macera venni...
Sziasztok Honda nsr 125 Raiden tipusú motorhoz menyire lehet alkatrészt kapni? Igazándiból ahogy nézegettem nagyjából megegyezik a macskalámpás nsr-rel. Km óra kéne hozzá illetve kipufogó végdob , elsősárvédő és hátsó lábtartó. Aki tud valamit az írjon
Előre is köszi
én amikor vettem a motorom kieresztettem az olajat mer valami szar füstölös vót benne és amikor beleraktam az ujat akkor nem légtelenítettem de nemlett semmi baja mer alapjáratonn addig járattam amig benem horta az olajat a hengerbe és nemkezdett el egy kicsit ujbol füstölni
ja és kimostam az olajtartájt az uj olaj beöntése előtt biztos ami biztos alaponn mer a robogómmal ugy jártam hogy abba amikor kicserétem az ojajat kb. 1dl kijött a csövönn aztánn eldugult mer valami ragacs volt már benne ami eltömítette a szürőt és a maradékot csak a beöntő nyilásonn tuttam kiönteni de nsr-be nemvolt semmi mocsok
hogyan tudom meg hogy az olaj szabájzó az jólvan-e beállitva és azonn hogyan lehet álittani?
Köszi, holnap lehet, hogy elszedem a kiput, és megnézem , hogy repedt-e a henger. Bár egyenlőre még úgy 0 forintom van a javításra, és amíg nincs meg a jogosítvány, biztos, hogy nem csinálom meg a motort.
helo.
köszönöm a segítséget.
sikerült szereznem egy újat.
holnap érkezik meg.
egyépként bejártam 2 autósboltot, 1 autóbontót, és 1 motorosboltot, de sehol nem volt még hasonló sem.
de persze hogy a honda szalonban volt, csak hát elég jó áron (1760 ft)
de mégis van. ez a lényeg, és remélem csak egyszer kellett megvennem.
helo
Just! Ha ilyen gond volt, érdemes levenni a kipufogót! Több NSR tulajjal is találkoztam, akiknek a kipuff felfogató csavarok meneténél elrepedt. Hegesztéssel javítják, nem ügy. Csak ne maradjon úgy! Egyik srác azt feltételezte, innen jutott aludarab a forgattyúsházába, és ez csapta szét a blokkot. (és mivel a testvére, aki javította egy elég jó hírű szerelő felénk, hihető is)
Bár az is igaz, hogy az én 125-ös ismeretségeim már 3-9 évesek... Húú te jó ég belegodnolni...
Szóval ezek a légtelenítők szabványosak, autósboltba minta alapján kapsz remélhetőleg. (pláne, hogy az NSR-en Grimeca fék szokott lenni, az meg olasz, az olaszok meg 1-es menetemelkedésű fékcuccokat szoktak használni, mint a keleti autók - ugye hiszen azok általában Fiat licenszből indultak - ilyet meg elhet kapni. 1,25-ös áteresztőcsavarral én is megszívtam, de légtelenítő szeritnem abból is van.) Persze célszerű keleti autósboltot keresni, nem ilyen katalógusból csomagba rendelgetőset. Esetleg itt Siófokon van egy traktoros/autós bolt, ott valószínűleg van.
a rézcsőre tedd, véletlenül se a másikra, a légtelenítésre pedig nagyon figyelj, meg hogy a gyári értékre legyen be állítva az olajpumpa, mert ha ott vmit elbaszol pikk pakk megragad a blokk.
Hali tudna valaki segíteni? Honda nsr 125-ös porlasztó az lenne a kérdésem, hogy az 1-es vagy a 2-es helyre kell a bekötni különolajzás csövet? Mert mikor megvettem nem volt rajta. Előre is köszönöm.
nekem az R-es változata van de az is ugyan ojan mint a tiéd és az enyém 5 liter alatt még soha nem ált meg inkább 5,5 liter szokott lenni
de ha power alatt megyek még akkor is megeszik 5 litert, de valakinek csak 4-et eszik
attol is függ hogy mennyire hajtod mer ha mindig nyélenn mész vele akkor a 7 liter az reális de ha normálisann mész akkor annak nemlehet több 5-6 liternél
nézd meg a fuvókát mer ha nem gyári méret van benne hanem nagyobb az sokat dob a fogyasztásonn bár énse tudom hogy mekkora a gyári fuvóka
valahol olvastam ojat hogy ki kell cserélni a membránt és akkor kevesebbet fogyaszt
3 csavar tartja a blokkot a vázban, az nsr nél és a crm nél a középső fülecske külön - külön helyen van.
Egyébként az NSR és a CRM váltója teljesen ugyan az (az áttételek aránya is), csak a kukactengelyük(váltóhenger :O) különbözik.
valamelyik magyar oldalon olvastam hogy pl rs125-re csak a rezó olyan 125 körül van.
Egyébként ha így olajat cserész, praktikusabb levenni a tankot, kijáratni a benzint a porlasztóból, majd egy ideiglenes tankból keverékkel járatni, amíg nincs kész a művelet.
És persze az olajcsöveket is érdemes cserélni, mert általában elég kemények mára. És szerencsére mostmár nem is macera venni...
Előre is köszi
ja és kimostam az olajtartájt az uj olaj beöntése előtt biztos ami biztos alaponn mer a robogómmal ugy jártam hogy abba amikor kicserétem az ojajat kb. 1dl kijött a csövönn aztánn eldugult mer valami ragacs volt már benne ami eltömítette a szürőt és a maradékot csak a beöntő nyilásonn tuttam kiönteni de nsr-be nemvolt semmi mocsok
hogyan tudom meg hogy az olaj szabájzó az jólvan-e beállitva és azonn hogyan lehet álittani?
Idáig 50- es NSR- em volt, most beszereztem egy jc20-as gépet, arra lennék kíváncsi mire kell odafigyelni ? Mik a gyengéi ?
köszönöm a segítséget.
sikerült szereznem egy újat.
holnap érkezik meg.
egyépként bejártam 2 autósboltot, 1 autóbontót, és 1 motorosboltot, de sehol nem volt még hasonló sem.
de persze hogy a honda szalonban volt, csak hát elég jó áron (1760 ft)
de mégis van. ez a lényeg, és remélem csak egyszer kellett megvennem.
helo
Bár az is igaz, hogy az én 125-ös ismeretségeim már 3-9 évesek... Húú te jó ég belegodnolni...
Szóval ezek a légtelenítők szabványosak, autósboltba minta alapján kapsz remélhetőleg. (pláne, hogy az NSR-en Grimeca fék szokott lenni, az meg olasz, az olaszok meg 1-es menetemelkedésű fékcuccokat szoktak használni, mint a keleti autók - ugye hiszen azok általában Fiat licenszből indultak - ilyet meg elhet kapni. 1,25-ös áteresztőcsavarral én is megszívtam, de légtelenítő szeritnem abból is van.) Persze célszerű keleti autósboltot keresni, nem ilyen katalógusból csomagba rendelgetőset. Esetleg itt Siófokon van egy traktoros/autós bolt, ott valószínűleg van.
Éngem érdekelne a körlámpás idomok, melyik odomok vanak meg? és mennyire hibásak?
Általában egy dugócsere mennyibe fáj mindennel együtt? kb.
Éngem érdekelne NSR125 komplet idomok ( fejidom és a két oldal idom) ha valaki tud nekem segíteni az jelenkezen darazs93@freemail.hu
ja és igen ahigy just mondja a kukactengely más
de ha power alatt megyek még akkor is megeszik 5 litert, de valakinek csak 4-et eszik
attol is függ hogy mennyire hajtod mer ha mindig nyélenn mész vele akkor a 7 liter az reális de ha normálisann mész akkor annak nemlehet több 5-6 liternél
nézd meg a fuvókát mer ha nem gyári méret van benne hanem nagyobb az sokat dob a fogyasztásonn bár énse tudom hogy mekkora a gyári fuvóka
valahol olvastam ojat hogy ki kell cserélni a membránt és akkor kevesebbet fogyaszt
Egyébként az NSR és a CRM váltója teljesen ugyan az (az áttételek aránya is), csak a kukactengelyük(váltóhenger :O) különbözik.