szerintem az nsr-en hosszu áttételek vannak a crm-en azonn rövidebbek
és a váltókar az télleg hátra fele áll de rendesenn vannak benn a sebességek, mer ha ugyan az lenne a váltójja mind a kettőnek akkor nsr-en lefele lennének a sebességek
laci az nsr kerekeket hogyann tuttad belefaragni a crm-be?
főleg az első féknyereg érdekelne
ha jól vettem észre akkor az nsreken hátrafelé áll a váltókar h a nem javítsatok ki. de ha igen akkor teljesen más a váltó is. amugy meg 995ban ugyanaz.
ezt a középső felfpgatót én nem értem. hol van az mire gondolsz?
Hát már csak 1 szett van meg. (a másikat odaadtam emzolinak, ahogy megbeszéltük) És asszem, hogy törött az alu fedél (amire fel van rakva a gyújtásrész) és csak az akkuról gyújtós tekercs van meg, +a nem önindítós lendkerék. Fogalmam sincs mennyi ér, de akár postaköltség áron is odaadom.
Sziasztok!segitséget szertnék kérni máma mentem egyet az nsr-el most vettem 1hónapja ojan problémám van hogy amikor megyek vele akkor valalamikor megállok néha elkezd fulladozni aztán megint megy. de nemáll le semmi baja . Az nemlehet hogy koszos a karbija mert unokatesómtól vettem annál 5hónapot állt nem volt benn semennyi benzin se. Meg amikor elhoztam érezhetően jobban ment amióta fullad nemismegy annyira. de nem mindig csinálja. Ha lehet valaki hozzáértő segithetne. És azt honnan tudom meg hogy dugócsere érett ? Lehet valaki hozzáértő segithetne! Előreis kösz
Rendicsek
Én meg nem néztem vissza a második komment előtt, hogy már írtál.
Különben feleslegesen nem írtam volna másikat.
Én is imádtam ahogy visított "nagy adrenalin bomba" de sajnos ez az élettartamában is meglátszott, pedig mindent megadtam neki...
Lett egy hajtókar szakadásom 180-nál a négyes hengerben és már nem érte meg megcsinálni, pedig nagyon szerettem....
és a váltókar az télleg hátra fele áll de rendesenn vannak benn a sebességek, mer ha ugyan az lenne a váltójja mind a kettőnek akkor nsr-en lefele lennének a sebességek
laci az nsr kerekeket hogyann tuttad belefaragni a crm-be?
főleg az első féknyereg érdekelne