hih ez aztán soha a büdös életbe nem látot 96os évet (gyártásit) a másik meg az hogy 96 ban nem gyártottak nsr-t csak a meglévő készletet adták el gyárköltözés miatt (95 ben sokat legyártottak). A másik meg az hogy mit jelent az hogy hivatalosan 125/50? Max ha kicserélték benne a hüvelyt 50es dugóméretre akkor esetleg, de amúgy meg soha nem lesz az hivatalos. Max hivatalbol küldik ki a büntetést 125/50 használatáért :D:D:D
Én annyit tudok mondani ,hogy az első moci,az airbrushos az a haveromé!Elég jo állapotban van,meg szép kívülről is!180as henger van rajta szal egész szépen reagál a gázfröccsre Érdemes megnézni,kipróbálni
A hétvégén makón mocistali volt és beálltam a hagmérésre! Nemtom hogy kell helyesen írni de 122 decibelt nyomott a gépem! Hangosabb volt mint egy 900-as CBR!(annak csak 119 decibel!) Ennyi!
Chief azt elfelejtettem megkérdezni tegnap h hogyan fizettél a Jet-ekért? hozta a postás a csomagot te meg adtad a sterlinget? vagy huf-ban fizettél? vagy hogy van ez?
nincs semmi más. a kereskedök nem saját motorukat árulsák ők csak egy láncszemek akiken keresztülmegy a motor. számlát nem adnak, mert nem szerepelnek sehol. van amelyik motorhoz van adásvételi, ehez pont nincs.
Cső, stephan 01 nek igaza van. Az enyém tényleg jó gép, de am a nándié is (a 97es paintbrushos festéses) Az övé 180as henger van rajta megy mint a disznó. Enyém az full gyári, 14500km-el én vok a 3. tulaj. Magyarországon vásárolt, ismerem mindkét előző tulajt. Ha kell több info írj nyugodtan.
Mikor váltóolajakat néztem, akkor egy oldalon a hozzászólások között írta egy csávó, hogy a repsol jobb mint a gyári előírt castrol. Így én azt vettem és működik.
na azt szeretném megkérdezni hogy kétnylevű adásvételi, számla, kihozatali engedély(vagy valami ilyesmi
van e a motorhoz! azt tudom hogy forgalmi másolat van de ezek vannak?
Sziasztok! Nem tudom mi lehet a gépemmel. Ma voltam egy kisebb túrán és próbálgattam hogy mit bír a gép (na meg én is főleg... ). A max sebesség az olyan 105km/h volt úgy, hogy nem hasaltam rá a tankra, viszont ezt elég gyorsan elérte, aztán hírtelen megáll. 6.-ikban 7ezres fordulaton van asszem 90km/h-nál a mutató. Ahhoz képest hogy ti 120-140eket mentek az nsr-ekkel, ez eléggé szegényes, nem?
A láncot ma próbáltuk feszíteni, ami sikerült is, de aztán megint ugyan olyan lötyögős lett (pedig meghúztunk mindent rendesen, nem esett ki a kerék a kb 120km alatt ), úgyhogy nem tudom mi lehet a gáz. Annyira laza a lánc, hogy néha gurulás közben odaverődik a vázhoz és csörög... Ezzel mit tudok csinálni?
Illetve szokott még olyat is csinálni újabban, hogy gyorsításnál egyesből nem kettesbe kapcsol, hanem beteszi üresbe. Ezzel lehet csinálni valamit ideiglenesen, vagy cserélni kell a lamellákat? (elvileg kopottak és azért csinálná ezt, nem?)
És végül: gyárilag ügye 10w40-es motorolajat ír elő a gyártó? Márkát mit javasoltok? Repsol, Castrol stb?
Előre is köszi mindenkitől!
Ehhez meg csak anyit hogy ennek nem ez a gyári festése, ki tudja hogy milyen gagyi mókerolásokon esett át szegény, a honda embléma is elég furán van rá felragasztva, meg nagyon sok érte a 470 szerintem.
Ezt én semmiképpen se ajánlanám, mert 180as malossi henger van rajta, és még a gatyádat is megeszi!
az okés hogy erő is van benne remdesen, de eteni is kell, és a mostani 310 ft-os benzin melett 12l-es fogyasztással...
http://www.hasznaltauto.hu/2024406_honda_nsr125
_50_1996
4800 pontosan, csak azt nem vágtam hogy hogyan jut el a céghez a lóvém, mivel angliából jön.
na azt szeretném megkérdezni hogy kétnylevű adásvételi, számla, kihozatali engedély(vagy valami ilyesmi
van e a motorhoz! azt tudom hogy forgalmi másolat van de ezek vannak?
A láncot ma próbáltuk feszíteni, ami sikerült is, de aztán megint ugyan olyan lötyögős lett (pedig meghúztunk mindent rendesen, nem esett ki a kerék a kb 120km alatt ), úgyhogy nem tudom mi lehet a gáz. Annyira laza a lánc, hogy néha gurulás közben odaverődik a vázhoz és csörög... Ezzel mit tudok csinálni?
Illetve szokott még olyat is csinálni újabban, hogy gyorsításnál egyesből nem kettesbe kapcsol, hanem beteszi üresbe. Ezzel lehet csinálni valamit ideiglenesen, vagy cserélni kell a lamellákat? (elvileg kopottak és azért csinálná ezt, nem?)
És végül: gyárilag ügye 10w40-es motorolajat ír elő a gyártó? Márkát mit javasoltok? Repsol, Castrol stb?
Előre is köszi mindenkitől!
az okés hogy erő is van benne remdesen, de eteni is kell, és a mostani 310 ft-os benzin melett 12l-es fogyasztással...