Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erdei megkérdezted nekem?
Vagy add meg az illető mél címét aztán írok neki. Fontos lenne mert ha elvágom a nyakát a pézemnek, utána már nem fog menni a dolog...
ok! akkor köszi mindent mégegyszer , csütörtökön találkozunk majd megcsörgetlek mikor érkezem pontosan, mert már nem leszek gépközelben !

Üdv !
hengertalp tomiteset adok hozza.hengerfej tomitest meg lehet csinalni.
És miután sikerült lepíttintani a mutókat, ki kell csavarni pár csavart. mindent ki lehet belőle barmolni
Erőből le kell pattintani
Nem ereszt sehol? biztos nem levegős a rendszer? Én lehet átmosnám előbb... Pláne a féktartálynál mindkét lyukat... én is azzal szoptam be de nagyon . Munkahengert meg szedd ki ha be van ragadva nem túl szerencsés így. vagy támaszd meg a másikat és pumpáld hátha a nyomás miatt az is megindul. de ha kiszeded csak ésszel, a tömítés miatt.
menyit lehet elkérni egy ijen szettért ( az enyém ugyanijen csak fehér ami a motoralatt van)
Új pirelli gumák fasza féktárcsák
CRMhez még fékátalakitót meg távtartót is adnák
Lehet hülye kérdés de a számlapot h lehet levenni? Gondolom ahhoz lekell venni a mutatót, de nekem sehogy se sikerült...
Hello Jay!
Ezeket a mintákat Photoshopban rajzoltuk. Óra szétszed, számlap kivesz, szkenner... Aztán már csak a Photoshop... Ráment pár nap, de megérte. Sztem. Aztán már csak makettfesték kell, meg egy nyomtató amivel kinyomod egy felragasztható lapra
A motorszereléshez meg sajna nem értek... Én csak hajtani tudom őket
Helló Janou84! Honnan szerezted ezeket a számlap mintákat? Mert én is valami hasonlót akarok, csak nekem NS-em van és ez kicsit más, mondjuk fotóm van róla de igy kicsit időigényes átrajzolgatni gépen...
Jah és van még1 gondom, összeraktam az elsőféket, és nincs semmi fékhatás, de ha leveszem akkor az egyik munkahenger összenyomja teljesen a fékbetéteket (a másik bevan ragadva mert 100 éve nemvolt használva, ma már nem volt kedvem vele szenvedni) de elvileg az egyiknek is elégnek kell lenni, nem? vagy lehet h pont ez a gond
Jaj am szerintetek milyen lett a gép, igaz nem vmi hűde nagy a változás, de kevés időből és még kevesebb pénzből ien lett...
szia

az nem gaz csak ne legyen repedve mellette ! megoldom ha csak enyi
de azert koszi az infot.szentem tom javitani!
meg egy hulye kerdes tomitest honet rendeljek,todsz valamit ajalani


csa
de lehetne bele menetet vagni.
hu vaze szar hirem van neztem a hengert es egy kipufogo tarto csavar kivan szakadva csinalok kepet minyart
nekem meg az a kérdésem h miért nem vagy fent msn-en?
600-as legyen az akármi. 250nsr a 400as sor 4 mocikat szorongatja meg max.....
Az a kérdés hogy gyorsulásban a 250-es nsr vagy valamelyik 600-as közül melyik jönne ki jöbban 100 m-en?
Ja igen nsr_rider írta az arrow-s cuccot
Hello
Végre sikerült fellépnem. átfestés? Nemtom mire gondolsz. Átfestve nem volt semmi, a felnicsík pedig 1800ft volt és kb 30 perc mire feltettük.
Valaki mondta h arrow sportdobom van , nemtom most kivolt ... nem sajna ez gyári
Mi a kérdés pontosan?
250-es NSR,vagy 600 CBR,vagy mindegy milyen 600-as!100 m-en?
Szerintetek?
okok én olyan 7 körül érek géphez!várlak!
REmélem jo hireket hoztál nékem
I'm doin' overtime this week. 5 ig dolgozom, negyed7 re hazaérek, utána fent leszek.
see you soon brádá!
stephan01 várlak msn-re!
Hát helyében én sem lettem volna
akkor se lettem volna a helyében.