Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát jó lenne ha nem lenne sok külömbség árban mert elhet meg azt is megkockátatnám De hengerfejem akkor sincs rá!Na mind1 majd lesz valami!
szerintem úgy gondolta, hogy a gyári hengerfej nem jó az SP-re, 10500 ft rá az új.
aztán lahat hogy tévedek.
szeintem nem. de majd csak akkor tudok biztosat mondani ha rajta lesz és be van járatva.
de nemhiszem hogy kisipari
Gilardoni 1-esrő van szó. gyárilag is ez van rajta. nemhiszem hogy szar lesz.
a gyári az 50000 az SP meg 105000?
Dupla annyi? Az szép!Akkor maradok a 125nél Amugy jó minőségű amit a hondánál adnak hengert-dugót?Nem vmi gagyi kisipari szar?
hengefej nemjo 150esre az ara 105000 atszamolva
nálunk a simók is 91 től rendszámosak
Hali !
Érdeklődöm, valaki tudna e segíteni rajtam, mert tegnap kicsit átalakítottam az körlámpás NSR –t, s kellene a műanyag „ruhája”meg esetleg komplett lámpa.

A segítséget előre is köszi : Toni
az enyém is 70-es, de felénk meg nem volt olyan rendőr, aki megkérdezrte volna hogy mekkora a henger űrtartalma.
(és persze nem rendszámos! )
"Egy simson ha rendsázmos ha nem akkor is 50 cm es marad." Ez nem teljesen így van. A multkor meg is állított a rendőr a simsonnal és megkérdezte hány cm3-es Egyébként 70
köszi!
az évjárat meg nem véletlenül ennyi,hiszen ennyi pénzért nem kapok a későbbi évjáratbol
125/50 egyértelműen kizárva
hát a kw-os dologgal megnyugtattál,majd este hazajövök aztán belinkelek párat szemrevételezésre,mindenesetre a piszkos anyagiak miatt nem sok maradt benn a körben
(a végső árat nézve 230ig mehetek el) szoval hirdetésekben is max 250e-re meghirdetetteket nézem.
jah és ha találok megfelelőt akkor majd egy hozzáértőt megkérnék jöjjön el...
De az meg kurvára más dolog, hogy a rendszámos simot viszaminősítik segédmotornak, mert még a szockó időben az öszes schwalbe meg a star rendszámos volt. csak a 80as évektől lett a simson rendszám nélküli. Az meg hogy beütöm a 125 vázba hogy 50cm attól még kibaszottul nem lesz hivatalosan segédmotor, attól még ugyanúgy 125ös marad ami egy bevizsgálás során igencsak kiderül. Ott aztán le se szarják mi van beütve a vázba. Egy simson ha rendsázmos ha nem akkor is 50 cm es marad.
akkó nem mondtam akkora hülyeséget!
mondjuk nekem fater csinálta, de előtte tényleg nagyon csúnya hangja volt!
Hát gyárilag nem jó rá, de beviszed egy JÓ gépműhelybe, én táboriékhoz vittem, és megcsinálják 1-3ezer forintért, attól függ mennyi meló van vele...
Amúgy mtxem 180as polinivel, és gyári hengerfejjel ment kúrva sokáig... de valahogy nem tünt fel a tulajnak hogy kopog mint az állat... azt mondta dugós, amúgy ez is igaz volt
Biztos úgy lett "hivatalosan" kismotor, hogy a faluba volt valakinek beütőszettje, és beleütötték a CM 50 jelzést :) Ez divat egyes régiókban....

Egyébként ilyen valóban létezett, hivatalosan is, pl rendszámos 50-es simsonokat lehetett így segédmotorrá visszaminősítettni...
biztos nem jó rá a hüvelyméret miatt. de mondjuk a simómnál kiszedettük a hengerfejet, és azóta is tökéletes.(70-es lett)
de ez itt nemtom h működne-e.
csak mondjuk a moker papának könnyű volt, a biztosító fizetett mindent!
Nem lesz feltűnő, mert egy az egyben ugyanaz mint a gyári. Lehet azért mert ez gyári
Szóval ne aggódj mert ugyanolyan!
moker neked mennyi volt az SP henger,hengerfejjel,dugóval?Magy árakat irj már létszives!
Meg szerinted jó a 125 hengerfeje a 150esre?Bár nem hinném
Jolvan nem gond,mert a hengerfejemnek semmi baja nincs
Csak kicsit feltűnő lesz ha a henger fém színű a hengerfej meg fekete,meg a blokk is az
Én azt mondanám neked(persze sz csak szerény egyéni véleményem), hogy az évjárat elképzelést módosítsd '93-'96-ra, mert akkor már macskalámpást gyártottak. A típushibái: első telószimeringnél szokott folyatni, ha el van hanyagolva, azt úy veszed észre, hogy ameddig benyomódik a teló, ott olajos a telószár körbe. A termosztát szinte mindíg szar bennük, ezt úgy értem sokban szar. A hőfokmérőnek, ha üzemi hőmérsékleten van a motor, középen kell lennie. Nagy általánosságban csak a kék mező felső részén vagy a fehér sáv elején van a mutató, de akkor még a motor nem üzemmeleg, és hosszútávon nem tesz jó a motornak(tapasztalat!)! Az meg hogy mennyi van a forgalmiban szerintem senkit sem zavar, még szerintem senkinek sem lett ebből problémája szerintem, szóval teljesen mindegy, úgyis általában hülyeség van benne az évjáratát meg a gyártási évet illetően. Ha elhatároztad magad, hogy Nsr-t veszel(macskalámpást), akkor írj ide a fórumba, és valaki biztosra írni fog hogy az a moci annyi évas-e valójában. Mostanában elég nagy faszságokat írnak a hírdetésekbe! Én azt mondom dobj be egy linket a hírdetésről, vagy valami hasonló, és itt tuti segít neked valaki, mert van egypár "nsr-szaki" .
125/50-be semmiképpen se menj bele, annak már nincs jövője! csak rendszámosat vegyél!
Aztán ha már ott vagy, akkor nézd meg alaposan a motort, nézz be az elejénél, hogy az idomok nem voltak-e összetörve, nincs-e visszatekerve az órája( ezt onnan tudod hogy a számok nem egy sorban vannak, hanem olyan össze-vissza állnak, egyik lejjebb a másik feljebb, szóval látszik ha hozzányúltak)
aztán nézd meg hogy a lánc nincs-e kinyúlva, egy nyomon fut-e, nyittasd fel a tankot, és nézd meg a motor, hogy nem-e csupa olaj minden, mert akkor tuti valami gáz van vele, stb, stb...meg a szokásos dolgok.
dióhéjban ennyi!
hát sajnos elkaserítő, de a szettben csak egy csupasz henger van(power alkatrészek nélkül), meg egy dugattyú. a többi cucc már külön tétel. én is itthon vettem észre.
130/80/17, az r-re 130/70-es
amugy a hengerfej csak 14000el olcsobb mint a henger meg a dugo
stephan,én is sajna henger,és dugo cserére késónyszerültem!Na és azt szeretném,hogy mit adta pontosan a hengerszettbe?Adtak hengerfejet is,vagy csak simán a hengert?
hello evribodri!
úgy tűnik h nsr lesz a következő áldozatom,méghozzá egy 90-96 közötti évjárat,és 2 dolog érdekelne ezzel kapcsolatban
1.:mivel nem szeretnék vele befaragni,jo lenne tudnom h mik a tipushibák(ha van ilyen) és mit kell alaposan megnéznem,bár sajnos a blokkba látni nem lehet
2.:még egy fél évig a1-em van,szóval baj ha a forgalmiban nem 11kw van,vagy különösebben nem törődnek vele?bár ha lenne szívesen vennék 11kw-sat forgalmiban,csak ez ritka,nem ugy a 125/50
bármi hasznos infot ezenkívűl szívesen fogadok,esetleg a menetteljesítményről is(erről már sokat olvastam,annyira nem fontos)
nah elöljároban ennyi
hát ugy látszik ez az idény ilyen henger-dugo csere reformkor,mert ma leszedtem a hengert,és hát nem vmi szép...nem sokáig birta volna már!A kipuffnyilásnál a gátnál aza 2-3 mm széles nicasil keresztbe elvan repedve...a duon hosszu mély vésések...még nem is karcok!Szal cserés minden
De az egészbe aza fura hogy a menetteljesitményén megse éreztem...ugyan ugy ment mint a töbii
Mondjuk ez várható volt mert ugye csak HONDA
Holnap dobok fel pár képet