Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy van, ettől tartok én is, mert magában a pára kevés, de még ne menjünk bele, míg nem tudjuk biztosan... ]:-)))
Az olaj nem engedi, hogy a szivacsot beáztassa a pára. De nem csak az lehet. Vedd ki, ha nélküle jó, akkor írom, ha nélküle se, akkor meg azt... ]:-)
gyühet a scooter nyári dala?
Ennyire azért nem nagy a baj.Ugyan a karburátor leginkáb egyetlen fordulaton, és egyetlen pillanatban hozza azt, amire kitalálták(vagyis a legideálisabb hangolás egyetlen ponton él), de hatalmas átfedéseket elbír.Nem tudom mi lehet a baj, sztem légszűrő mindenképen megnéz, aztán úgy tovább.Egyébként, ha elég poros volt, és éppen megázott az a por, akkor simán el is tömhette.De apám! ha annyira poros volt, akkor valóban érik a generál
Qrva jó... ha elmegyek 200km-rel arrább és ott párás a levegő, akkor nem tudok visszajönni?
Hát ha bepárásodott a levegő(amit lehet észre sem veszünk), akkor simán.A karburátoros cuccok meg mind érzékenyek a levegő minőségére.
képzelem... pedig nem is látszik...
amúgy azon gondolkodom, hogy ha tegnap ment a gép gond nélkül, akkor hogyhogy tegnap délutánra meg vizes lett a légszűrő...?
Készülj, mert nekem iszonyat, h mi jött ki belőle.Azt a benzint maximum csak különböző fémek olajtalanítására fogom már használni, karbihoz már nem lehetne.
Na ezt sem tudtam... holnap megcsinálom...
Van ám egy nótájuk nyárra is
Még azért annyira nem, de elkezdődött.Az előbbi zenét egyébként a tél közepe felé szoktam elvenni(be is linkeltem Január környékén)
Ezekben a gépekben nem papírszűrő van, hanem mint egy fűnyíróban, szivacsos.Azt írja a manual, h ki kell mosni megfelelő tisztítóval(solvent, ami a rep raktárban igen durva tisztítószert takart azt hiszem benzin alapú is lehet).Én benzinben kimostam, oszt jóvan.Jött belőle rendesen a retek.Azután be kell olajozni, 80, vagy 90-es olajjal(váltó olajat említ).nekem volt itthon még a szittyóból 80W90-es olaj, beáztattam, kinyomtam rendesen a felesleget, és kész.Persze benzin után ki kell szárítani.
már tavasz van...
Ja igen Kicsit belepistultam itt a spoiler fújás miatt a színkódokba
Úgy érzem mindannyian így várjuk már az igazi tavaszt:..Waiting for spirng:

http://youtu.be/B4PoANEmPI4
jah értem.hát nemtom nemén festettem
Oldalról 8-as kulcs, csillagcsavarhúzó, majd szimpla. Ennyi kellett a karbihoz, meg a benzincsap melletti elemet és a túloldalit eltávolítani...
színkód
Szét kell legózni a gépet, hogy hozzáférjünk.... hja...
miaz a 3020as?
OK, köszönöm, nekem ez is nagy segítség... a beolajozást hogyan érted? Mit kell olajozzak? Ezt eddig nem is hallottam...
Na ebbő a szempontból csókoltatom nakajimát, meg az összeset , mert le kell szedni a két oldalidomot az ülés alól, és csak akkor bújik ki a légszűrőház tetejének 4 csavarja.De a karbihoz én még a tankot is leszedtem
Jó lett.Jó a gép színe.Ez is a 3020-as lehet.Jól néz ki, ha egybefüggő piros.
Sajnos nekem NS-em van, így a felépítését nem pontosan ismerem. Szeintem igen, megült benne a pára, mert nem volt beolajozva rendesen mostanában. Ha nem férsz hozzá, a karbiról is leszedheted a szívócsövet. Amelyik könnyebb...

No, ha nem megy nélküle sem, szólj!
Holnap mondjuk késő délutánig föld alatt leszek, oktatok. Küldj SMS-t, ha nem tudsz elérni...
Hja, nincs, nem mindig lehet... most sem... de a számod már benne van... :)
ha leveszem az ülést, akkor még nem férek hozzá a légszűrőhöz, de ha tényleg ez lehet a baj, akkor holnap leszedem... szerinted a szivacs nedves ?