Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez mit jelent pontosan?
Úgy is kell:)

A koleginának meg szerintem felcsippentette a motorja az olajat észrevétlenül.
Milyen hőt?

Vizes motor blokkja kánikulában sem melegebb 50-60 fokosnál, de a víz akkor már forr a hengerben:)

ezt bármiylen olaj kibírja
De végül is beindult, tehát nem főtengely szimering. De akkor tényleg hova lett az olajad. A bal dekliben férne még el, de onnan kicsöpög. Rejtély... ]:-))))

Én beletettem a sima Diesel-hez vett 10W40-es olajat, kuplungom 30 mp járatás után már kiválló, nem csúszik.
Mostanában még nem tudtam kipróbálni, nálunk még mindig, 10-15 cm hó van...Előtte nem volt baja, csak ez a 6-7 ezer körüli fordulatragadás. Egyébként mindig keményen meg kell kapaszkodnom, ha elindul...
Szagold meg a beöntőt, hogy van-e benzin szaga az olajnak. Nem gyengélkedik mostanában?
Akkor jó! Köszi!
"Eltűnt az olaj váltóból! Elfolyni nem folyt el, viszont már csak akkor jelenik meg a nívó ablakban, ha teljesen eldöntöm jobbra......
Alatta biztos nincs olajfolt....
Bocs h sokat írok.Sztem a különbség az, hogy az egyik direkt a kuplung miatt lett kifejlesztve, a másik meg direkt az erőhatásokra.Nekünk ugye a kuplung miatt fontos h ahhoz valót vegyünk.
Én sztem, a "Repsol Moto Transmisiones" teljesen kiváló nekünk.
de a "Repsol Transmision Oil" az 10W30-as, az nem biztos h bírná a hőt(máramennyi keletkezik).A második adat a hőállóságot jelöli(ha rövid akarok lenni)
A Repsol Moto Transmisiones biztosan jó a kuplunghoz.És nem is húzós, 2Ezresért láttam.Lehet hogy ezek túl jók is, de ez van.HA találsz olcsóbbat, ne félj azt venni, csak legyen 10W40-es, és legyen jó olajfürdős kuplunghoz.
Megnézem h mit tudok kideríteni.
Váltóba:
Repsol Transmision Oil vagy,
Repsol Moto Transmisiones
egyáltalán van különbség?
Hát igen.Az ember tényleg nem erre lett kitalálva, ezért jobb ha ismeri a határokat.Bár sztem fejleszthető, hisz vannak egészen komoly reflexeket igénylő dolgok(ott vannak pl a vadászpilóták, mindenféle versenyzők...).Az is tény hogy ehhez születni kell.Van akinek adottsága, van aki nem erre való.
hát igen. 160-nál
Ebben igazad van, mindig mázlim volt, mert legalább 70-re vissza tudtam lassítani, 160-nál vszínüleg durvább lett volna... ];oD
Motorral esés azért eléggé más, mert alkalmasint 2 nagyságrenddel gyorsabb mozgásra kellene reagálni, mint amit az ember magától produkálni tud, erre meg az embernem sem a reflexei sem a mozgáskoordinációja nemalkalmas.
Igen gyakorlott versenyzők is összetörik magukat időnként.

Persze, azért nem árt, ha valakinek van iylesmi esős múltja, alacsony sebességnél biztosan hazsnos.
Én is mentem!Jó éjt!
NO én is menek.CSáá
Igen az aikido az tényleg kifejezetten használja az esés technikát.Én Kyo-ra jártam, ahol meg ugye a talpon maradás a lényeg .No mind1Majd tényleg taníthatna vki, mert totál nem vagyok a dologban(Simsont ugye nem igazán lehetett dönteni, mert könnyenn megvolt a lábtartó).
Majd egyszer mesélek 1-2 ökölszabályt, amivel én megúsztam, de gyakoroltam is hozzá eleget. Most írni nincs kedvem. De mondjuk 1-2 év Aikido pl. sokat segítene. ]:-)))
*szétkapta
hát probáltam deugye semmi. aztán elvittem szerelőhöz szétkaptam és mutatta a dolgokat. :D jah azt hozzá teszem hogy ez ugy történt hogy megvettem a motort haza hoztam 350 kilométerröl és első körön :D szerintetek mennyire voltamidegbeteg?
Egyszer egy haverral kinyírtuk a trabantját.Isszonyatosat visított, amíg egy hatalmas reccsenéssel hirtelen állt meg .Darabokra tört a dugó