Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bezony. aprókavics
Látom, a kipuffogó-karcok felét is eltüntetted... ]:-)))
Mármint nincs nálad telefon? Mert a számom a reglapomon... ]:-)))

Ülés le, légszűtő ki, próbáld nélküle. Vélhetően nedves a szűrőd, ezért nagyobb az ellenállása. Szerintem nélküle jó lesz.
nah felraktam a felnicsíkot
Addig biztosan... ha más nem lesz, akkor jövő héten átviszem a szerelőhöz...
Ezt komolyan nem tudom.Én csak azon filóztam, mi lenne ha egy hengerben elérné a kopás azt a szintet, h lepattogzana a bevonat.De semmi, csak gondolkodom a b ajodon.Karbinak kéne lennie.Dugulást kéne keresni.Ha lesz jogsim, átmegyek(megyünk), és cserélgetéssel ki lehet szűrni, de addig úgyis megoldódik.
Miért? mi lenne a hengerrel? Produkálhat ilyet? De akkor mi a henger baja?
Nincs nálam a telefon... csak este lesz... addig ha lesz időd írj, ha meg nem akkor felhívlak, ha még emberi időben nálam lesz! Köszi! :)
Biztos, h magától nem mászik el.Még a simson karbiján is ellennyomó rugó volt, ami feszítette.Ez meg sokkal profibb.Szerintem vagy dugulás, vagy nem tudom.Remélem nem a hengered
Nem valószínű...
Nem állítom, mert nem tudom melyik csavart kell és merre.... a szerelő haver tutti tudná, de én is meg akarom tanulni, ha tényleg ez a baj...
Nem lehet hogy elállítódott?
Hívj fel, lusta vagyok írni, meg 4 gyerek ugrál körülöttem... ],oDDD
Várjál Emzoli!
A főtengely szimeringnél mindig benzinszagú az olaj, tapasztalataim szerint. Még soha nem találkoztam olyan 2T-vel, amelyik befelé szívott, de kifelé ne fújt volna elősűrítéskor...
De ne állítgasd el egyelőre!Ha eddig jó volt akkor más a baj.
Ha meg a benzin lenne kevés, akkor "horkolna"
Hát, viszont ha tényleg benzinből van sok, az azt jelenti, h levegőből van kevés(mert ugye az keverési arány miatt minden, csak valamihez képest van)
Miután ez a karbi nem úgy viselkedik/dolgozik, mint a simsoné, ezt nem fogom tudni, de gondolkodom majd rajta.ha üresben otarántod és úgy fullad be az gondolom tényleg túl dús keverék.Légszűrő gondolom ekkora bajt nem okozhat.Nem dugult el az a karbi?
Vissza hát... ha nem tenné, akkor hallanám a hangján... de mikor vissztolom, akkor lehet hallani, hogy csökken az alapjárat... tehát ez kilőve...
Mondom!Adja a A magasságos neked, h a memóriád csaljon.Semmi jó nem lesz abból, ha tényleg elissza. .Nem tudom, de szerintem annyival nem lehetne megúszni, h egyszerűen töltögeted utánna.De ha baj lesz, akkor gondolom összerakásnál rontottak el valamit a tömítéseknél, ill a szimeringnél.Lehet h gariban is kéne gondolkozni(mert ugye elvileg szervíz volt)
HÁÁÁJ!

Meg kéne nézni, h a szivatód vissza csúszik-e rendesen
Szia!Ennyire kevés biztosan nem volt benne....majd kiderül, beleszaglászok, belerakom az új olajat, aztán várok.....
Sziasztok!
Jöttem a fejleményekkel:
kivettem a gyertyát, tiszta benzin volt... megtakarítottam, visszatettem, simán indult! Megvártam amíg bemelegedett, aztán szívatót levettem róla... eztután húztam neki párat, majd egy idő után ledadogott... akkor gyertya megint ki, megint csak tiszta benzin volt... újra megtakarítottam, visszatettem, megint indult azonnal... majd újra ledadogott három, négy gázadás után...
Sok benzint kap, ez már világos nekem... amit nem tudok:
- létezik, hogy álló helyzetében elállítódott volna valami?
- hogyan kell beállítani, hogy megfelelő mennyiségű olajat kapjon?
Azért érdekes ez még nekem, mert tegnap gond nélkül mentem vele melóba... ezután jöttek ezek a tünetek...
Na Doktor Urak... kérem a diagnózis felállítását és a gyors gyógyulás receptjét!
Szia!Hát, adja iosten, hogy az legyen, hogy egyszerűen csak rosszul emlékszel a régi olajszintre, és nincs baj.A 4000 Km az semmi igazából, de teljesen tisztának nem kéne lennie, az biztos.De ha szétszedés után volt olajcsere, és nem leeresztéssel, akkor sztem simán meglehet, h nem kalkulálták bele azt a mennyiséget, ami egy leeresztés során amúgy is benne marad, és egyszerűen nem töltöttek bele eleget.Biztosan volt benne elég?
Ha belegondolok, túl tiszta volt az olaj! Ha 4000 km-el ezelőtt cserélték volna, akkor már feketébbnek kellene lennie, nem? Össz-vissz 60 km-t mentem vele eddig, ezalatt be tudott nyelni ennyi olajat?
elfogyott az olajad a váltóból nem?

Vagy kifoylt, vagy megitta.
Mivel szernted nem folyt, így csak megihatta.

Újabb motornál ez nem feltétletün szerkezeti hiba, lehet kár alkalmatlan olaj is.

Iylan öregebb cuccoknál mint az NSR lehet élni a gyanúperrel, hogy a főciszimmeringnél beszipkárza.

Mielőtt még kiontanád a belét a motornak, egyszerűbb másik oaljat megpróbálni,hátha...
Ha azt is csipegeti, akkor szimmerong csere.