Ezt komolyan nem tudom.Én csak azon filóztam, mi lenne ha egy hengerben elérné a kopás azt a szintet, h lepattogzana a bevonat.De semmi, csak gondolkodom a b ajodon.Karbinak kéne lennie.Dugulást kéne keresni.Ha lesz jogsim, átmegyek(megyünk), és cserélgetéssel ki lehet szűrni, de addig úgyis megoldódik.
Biztos, h magától nem mászik el.Még a simson karbiján is ellennyomó rugó volt, ami feszítette.Ez meg sokkal profibb.Szerintem vagy dugulás, vagy nem tudom.Remélem nem a hengered
Nem állítom, mert nem tudom melyik csavart kell és merre.... a szerelő haver tutti tudná, de én is meg akarom tanulni, ha tényleg ez a baj...
Nem lehet hogy elállítódott?
Várjál Emzoli!
A főtengely szimeringnél mindig benzinszagú az olaj, tapasztalataim szerint. Még soha nem találkoztam olyan 2T-vel, amelyik befelé szívott, de kifelé ne fújt volna elősűrítéskor...
Miután ez a karbi nem úgy viselkedik/dolgozik, mint a simsoné, ezt nem fogom tudni, de gondolkodom majd rajta.ha üresben otarántod és úgy fullad be az gondolom tényleg túl dús keverék.Légszűrő gondolom ekkora bajt nem okozhat.Nem dugult el az a karbi?
Mondom!Adja a A magasságos neked, h a memóriád csaljon.Semmi jó nem lesz abból, ha tényleg elissza. .Nem tudom, de szerintem annyival nem lehetne megúszni, h egyszerűen töltögeted utánna.De ha baj lesz, akkor gondolom összerakásnál rontottak el valamit a tömítéseknél, ill a szimeringnél.Lehet h gariban is kéne gondolkozni(mert ugye elvileg szervíz volt)
Sziasztok!
Jöttem a fejleményekkel:
kivettem a gyertyát, tiszta benzin volt... megtakarítottam, visszatettem, simán indult! Megvártam amíg bemelegedett, aztán szívatót levettem róla... eztután húztam neki párat, majd egy idő után ledadogott... akkor gyertya megint ki, megint csak tiszta benzin volt... újra megtakarítottam, visszatettem, megint indult azonnal... majd újra ledadogott három, négy gázadás után...
Sok benzint kap, ez már világos nekem... amit nem tudok:
- létezik, hogy álló helyzetében elállítódott volna valami?
- hogyan kell beállítani, hogy megfelelő mennyiségű olajat kapjon?
Azért érdekes ez még nekem, mert tegnap gond nélkül mentem vele melóba... ezután jöttek ezek a tünetek...
Na Doktor Urak... kérem a diagnózis felállítását és a gyors gyógyulás receptjét!
Szia!Hát, adja iosten, hogy az legyen, hogy egyszerűen csak rosszul emlékszel a régi olajszintre, és nincs baj.A 4000 Km az semmi igazából, de teljesen tisztának nem kéne lennie, az biztos.De ha szétszedés után volt olajcsere, és nem leeresztéssel, akkor sztem simán meglehet, h nem kalkulálták bele azt a mennyiséget, ami egy leeresztés során amúgy is benne marad, és egyszerűen nem töltöttek bele eleget.Biztosan volt benne elég?
Ha belegondolok, túl tiszta volt az olaj! Ha 4000 km-el ezelőtt cserélték volna, akkor már feketébbnek kellene lennie, nem? Össz-vissz 60 km-t mentem vele eddig, ezalatt be tudott nyelni ennyi olajat?
Ülés le, légszűtő ki, próbáld nélküle. Vélhetően nedves a szűrőd, ezért nagyobb az ellenállása. Szerintem nélküle jó lesz.
Nem lehet hogy elállítódott?
A főtengely szimeringnél mindig benzinszagú az olaj, tapasztalataim szerint. Még soha nem találkoztam olyan 2T-vel, amelyik befelé szívott, de kifelé ne fújt volna elősűrítéskor...
Meg kéne nézni, h a szivatód vissza csúszik-e rendesen
Jöttem a fejleményekkel:
kivettem a gyertyát, tiszta benzin volt... megtakarítottam, visszatettem, simán indult! Megvártam amíg bemelegedett, aztán szívatót levettem róla... eztután húztam neki párat, majd egy idő után ledadogott... akkor gyertya megint ki, megint csak tiszta benzin volt... újra megtakarítottam, visszatettem, megint indult azonnal... majd újra ledadogott három, négy gázadás után...
Sok benzint kap, ez már világos nekem... amit nem tudok:
- létezik, hogy álló helyzetében elállítódott volna valami?
- hogyan kell beállítani, hogy megfelelő mennyiségű olajat kapjon?
Azért érdekes ez még nekem, mert tegnap gond nélkül mentem vele melóba... ezután jöttek ezek a tünetek...
Na Doktor Urak... kérem a diagnózis felállítását és a gyors gyógyulás receptjét!
Vagy kifoylt, vagy megitta.
Mivel szernted nem folyt, így csak megihatta.
Újabb motornál ez nem feltétletün szerkezeti hiba, lehet kár alkalmatlan olaj is.
Iylan öregebb cuccoknál mint az NSR lehet élni a gyanúperrel, hogy a főciszimmeringnél beszipkárza.
Mielőtt még kiontanád a belét a motornak, egyszerűbb másik oaljat megpróbálni,hátha...
Ha azt is csipegeti, akkor szimmerong csere.