itt is nagyon sok sörös doboz van új gyári tömítést vettünk rá most az van rajta, a levegő csavart állítgattuk reggel de semmi, végülis sokáig el lehetne vele játszadozni... kösz az infókat mindenki meglesünk mindent mert ez már tűrhetetlen :D
Ha egy mód van rá, akkor gyári tömítést kell használni. Ha este 9kor állsz neki a szerelésnek, és másnap reggel már lovon kell ülnöd, akkor igyál egy sört és meg van oldva Jah és ne üvegest, mert azt kicsit komplikáltabb méretre vágni, kiegyenesíteni, beszerelni..
azt nem tudod,hogy rendesen vulkanizálódott e a tömítő anyag?lehet a blokkból megy bele olaj,de szetm kössétek le a külön ölajozót,és keverékkel nézzétek meg,ha akkor is így füstől akkor karbi vagy blokk,esetleg kipuf.......
a hengerfej tömítést jól nézd át mert ott lesz a gond ha a gyári lemezes hengerfej tömítésed van akkor vigyázz mert azt csak általában egyszer lehet be tenni a helyére értelmesen!van pár trükk rá de azt most nem írom le mert nevetséges hogy miből lehet a legjobb tömítést csinálni (alu sörös doboz).sok szerencsét haver...
szia, igen könnyen beindul. a főtengely szimeringek cserélve lettek! fehér füst jött, ami ügye azt jelzi hogy eszi a vizet, ezért kapott egy új hengerfej tömítést, de a henger is kapott alul. hnap átnézzük ismét..
szia a trafótól is bedadoghat de ha füstöl nagyon akkor főtengely szimeringes általábban a kuplung felőli oldalon!uh és mégegy kérdés jól indul vagy is könyen be indul?
sziasztok aki tud segítsen honda nsr 125 főtengely csapágy mérett kellene az egyik ha jóltudom 6305 de a másikat nem tudom de ezt is csak ha jól emlékszem sós! előreis köszi..
lehet nekem van elfekvőben csak nem tudom h a jobb vagy a balos repedt-e meg mikor tesóm eldőlt a motorral, megnézem neked holnap de csak estefelé leszek
jaja nekem is tetszik.