Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nálunk úgy működik a rendszer, hogy ha kicsi kis % is van arra, hogy nem tuti a rendszám akkor már nem küldik ki a papírt, hanem megy a selejtbe, így ilyesfajta tévedések kizárva. Szóval vagy mégis volt arra valaki az autótokkal vagy a rendszám volt hamis egy másik autón. Van elérhetőség a papíron zaklasd őket mond el a problémádat és megmondják mit tudnak tenni. Elméletileg megnézheted a képet ilyen esetben...... Az hogy ugyanolyan autó mint a tiétek színben és típusban is egyező nameg a rendszám is ugyanaz már kizárja a tévedést szerintem.
Igen most néztem meg a google-map.ban. Azt hittem lementél a térképről.Jövő nyáron, ha meglesz a motor gyere Badacsonyba.
Doboz nagyközséget Békés megyében találnátok meg pocsék utak átvészelése után Békéscsabától 15km-re. Ha esetleg valaki erre tévedne szóljon, és lehet, hogy akkor már az új mocival én is csatlakoznék egy kisebb (lasabb ) túrához.
Alcsútdobozon mult hónapban voltam Esztergomba menet. De gugli megmutatja.
széles utat, gumifákat és ingyen benzint
Amúgy valamelyikőtök hallott már erről a településről?
Szívesen szóra sem érdemes,inkább mint motorostemetésre kelljen menni. Ja a Doboz-ból meg költözz a házba!
Megfogadom a tanácsokat! Elvégre többek között ezért is regisztráltam be. Csak, hogy lezárjuk az én vacak témámat, és ne fárasszalak benneteket tovább, ezért véglegesítve; Kipróbálok extra óvatos vezetéssel pár olyan kategóriájú mocit, amiben keresgélek. Ha úgy érzem, érett vagyok hozzájuk, akkor veszek egy 400-as Gsxr-t. Ha netán mégsem érzem biztonságosnak őket, akkor 250-es RS. Gondolom így észszerű a dolog. Köszönöm mindenki tanácsát!

Széles utat!
akkor a naked bike kategória?

sztem sok masina is van ebben a kategóriában

azt biztosan olvastad, hogy nem szerencsés 400-as masinát venni, mert általában jappán belpiacos gépek és drága az alkatrész


nekem ebből a kategóriából a zephyr tetszik a legjobban, de nekem egy csupasz 1200-es bandit is ok lenne
Én azzal bizonyítom, hogy lassan mentem vagy ott sem voltam ha elküldöm nekik a melóhelyemről a jelenléti ívet, hogy én azon a napon dolgoztam, anyám is kér egy hivatalos jelentést a főnökétől, hogy ő is dolgozott, akkor az már csak elég...
Nézd Zsolt. nekem egy öreg CBX750 hondám van. 63KW körül. régi motoros vagyok,már Lepsénynél is ott voltam Kellett egy év, hogy tudjam mi mennyi.Pedig régebben motorozok mint amennyit Te éltél.De bízom az eszedben,
Mivel zéró tolerancia van nem nekik kell bizonyítani, a gyorshajtást, hanem neked az ellenkezőjét. ( Én is tudom, ANNYIRA korrekt... )

Kell úgy 3 millió tanu úgy kezdésnek aki igazolja, hogy a kérdéses időpontban te ott se voltál.

Sz.tem valami ilyesmi a szituáció.
Stílusba a legjobban a Z750 jön be. Nem véletlen néztem ki azt, de már le lettem róla beszélve, ami talán nem is baj. Gyorsaságiknál a burkolatokkal vannak gondjaim. Nem mind jön be. Pl aminek a váza kicsi, de raknak rá kétszerakkora kasztnit, az nem tetszik. Bár ez szubjektív. Lehet, hogy bejönne egy pocsék burkolatú, de kitűnő festésű gyorsasági. De a favorit nálam a Z750 kategória.
Sziasztok!

Eladóvá vált rengeteg felszerelésem és kiegészítőm, alkatrészek: (linkek alatt eléritek a termékeket.)

1. Progrip cross szemüveg link
2. Suzuki Chemoto cross mez link
3. Shark cross sisak link
4. NoFear cross mez link
5. Cross szemüveg link
6. Gaerne SG10 cross csizma link
7. Airoh S4 Round 3in1 sisak link
8. Pirelli DragonCorsa 160/60-17es vágatlan slick hátsógumi link
9. GYÁRI Suzuki DRZ 400 olajszűrő link
10. Metzeler Racetec K1 típusú 160/60-17es méretű vágatlan slick hátsógumi link
11. Metzeler MezSlick típusú 120/70-17 méretű vágatlan slick elsőgumi link
12. Suzuki DRZ 400SM légszűrőház terelőbetét link
13. Fuchs Silkolene Titanium láncspray link
14. Suzuki DRZ 400 gyári hátsó sárvédőtoldat link
15. Suzuki DRZ 400SM gyári komplett hátsó lámpa link
16. Suzuki DRZ 400SM gyári első sárvédő link
17. Suzuki DRZ 400 JT 14-fogas első lánckerék link
18. Dunlop Sportmax D208 SM 140/70R17es méretű hátsó gumi link
19. Dunlop Sportmax D208 SM típusú 120/70R17es első motorgumi link
20. 450/510-17es belső gumi link

A hirdetésben szereplő termékek közül több úgy szerepel, hogy Suzuki DRZ 400-hoz jó. Természetesen ezek közül a legtöbb egyéb márkájú motorokhoz is jó.

A termékeket több helyen is hirdetem.
Érdeklődni:
+36308301660
email: tomikertesz@gmail.com
hasonló volt nekem is.
csak mz kopott dobféke után, egy tárcsás vtr 250. majdnem nyomattam egy "stopit"
Épp ezért szeretnék menni pár nagyobb motorral néhány lazább kört, csak az érzés miatt. Gixxer nem rossz ötlet.
Pohi !
Hozzád irányítottak.
Mi van akkor, ha a Székesfehérvári Rendőrségtől kaptunk ma egy levelet, hogy aug.4-én Székesfehérvár 62-es szelvényénél 90 km/h helyett 114km/órával ment a gépjármű és a kamera lefotózott. Leírták az autó rendszámát, de 25 millió % hogy akkor kedden nem jártunk arra. Én dolgoztam, (amúgyis motorral járok be) Anyám aki a kocsit használja, ő sem ment ki a megyéből. Ugyanis Békés megyeiek vagyunk. Ilyenkor mit lehet tenni, ha biztos hogy nem jártunk azon a napon arra, mégis egy valós rendszámmal ellátott hivatalos levelet kaptunk?
DL 650, Transalp, tenere, tdm, gs 650

mind alkalmasak a feladatra

stílusra mi teccik?
"sport" kategóriában van 350es? mert annak még a kötelezője is aprópénz
nekem évi7 ezer 0ás bónusszal
én kis gixxer 400-at ajánlanám (csak azért mert az örök favorit )
de az igazság az, hogy amikor ráülsz, mész vele, akkor úgy is fogod tudni, hogy ez a te motorod, vagy inkább egy másik
Alapvetően egy olyan motort, amivel van esélyem nem meghalni az első hanyarnál(tehát soha életemben nem akarok 1000-es gépeket ). Egy nyomatékos, hosszú távra tervezett mocira gondolok, amivel nem lenne olyan gondom, hogy engem előznek.
fél szem akart lenni........
ezért szeretek mellékutakon mászkálni inkább
nincs annyi hüjjje

pesten meg mint a riadt nyúl úgy tekingetek
fél sem előre fél hátra többi meg oldalra.....
egyetértek

óvatosan
a 600 gyorsaságit ki se próbáld sztem vagy csak alapjáraton. Én nem merném sztem, talán egy próba erejéig...

A 650-es 1 hengeres túraendúróm 48LE volt. Gyárilag 4,9 alatt van százon. A 600-as gyorsasági (pl. cbr) 100 LE felett van. Nem egy kategória.

A GS500F pedig megintcsak túragép. Sztem az is 50LE körül lehet.

Alapvetően milyen motort szeretnél?