szerencsémra az agyrázkódásnak köszönhetően nem emlékszem a balesetre. Teljes egészében kiesett.
Amúgy a szemközti sávból kanyarodtak elém teli zöldnél. Elmondásból tudom, hogy mi történt. Elsőként indultam az előző lámpától. 50-nel mehettem kb. amikor a baleset történt.
A saját szerepem sajnos tisztázatlan. Természetesen sok balesetet kivédtem már én is. Alapelvem: ha motorozol, úgy közlekedj, mintha vadásznának rád. Akkor tudsz vigyázni magadra és másokra is.
első komolyabb próbálkozásom egy 150es etz-vel volt
romet-simson után vadállat volt
első fékezéskor ütköztettem a tökeim a tanksapkával......
tárcsafék bebaszott többin még nagyon fék sem volt elöl.....
tehát csak óvatosannnnnnnnn
azért a baleset 2 emberen múlik....
én ha látok valami gépjárművet az út/kereszteződés szélén már minden végtagom a féken van. előzéskor is kicsit téblábolok mögötte, kifürkészem a szándékát(hajszinét) stb stb
így sem lehet mindent elkerülni, de több az esély
kicsit vadabb lennék nemegyszer fellöktek volna már.......
mondjuk kihaltabb úton képes vagyok 60-70el is menni akár a csíkok között is
Van 1-2 ismerősöm, akiknek pont úgy van motorjuk, hogy az egyiknek egy 400-as GSF suzukija, a másiknak egy 600-as gyorsulásija van. Megfűzöm őket, hogy kipróbálhassam a gépeket, és majd annak alapján remélem el tudom dönteni.
Tapasztalatom van, de csak 20K km, az is csak robogóval. Meg egy gilera runner 180-assal jártam kb 1000 km-t(bátyámé). Akkor még egy darabig gondolkodok a dolgon.
érdemesebb lenne valami 350-400ast beiktatni
mert óvatosan ugyan lehet menni mindennel és eleinte így is tesz az ember, de amikor fél fordulatig húzod a gázt és elönt az adrenalin, ott már nincs megállás
ilyenkor néha történik ez-az......
ez a nem megyek őrült módon nem tart ám sokáig
amíg nem tanulsz meg precízen fékezni és kanyarodni addig nagy felelőtlenség erős motort venni (még ha csak egyenesben húzod neki akkor is...170-nél ott fogsz bambulni, hogy mi a frászt csinálj ha baj van, mivel nem lesz elegendő rutinod a helyzet megfelelő megoldásához)
Azt szoktam figyelni gondolatban,hogy tudnék megállni, ha az előttem levő besatulna. Nem belátható kanyar előtt sebváltó 3-al vissza ! Láttam olyat mikor az MZ eltőrte az erdészeti traktort. Vagy a kanyarban állt keresztbe az IFA. Vagy P21 el mögöttem az anyóssal (bö100kg) az úton olaj szétfolyva a ZIL-ből .
El lehet vezetni, de szerintem halál félelmed lesz rajta az első időkben, mivel a Z750 alulról is nagyon megy....
Én próbáltam, de elég kemény egy "tapasztalatlan" motorosnak.
Ahogy említettem, nem vagyok az az őrült. Az ok, hogy egy ilyet szeretnék az az, hogy unom, hogy kamionok előznek meg életveszélyes helyzetbe kerítve engem. Csak a tiszta, hosszú, és egyenes útszakaszokon mennék már egy kicsit tempósabban. :) Nem vagyok az a tipikus, kanyargós szerpentineken, 100 felett száguldó motoros. Köszönöm a tanácsot!
vegyél er-6-ot , hogy márkánál maradjunk..sokkal könnyedebb motor, és semmivel sincs kismotorosabb kinézete mint a Z 750nek..és az is több mint 10x erősebb a mostanidnál, tanulni talán még az is sok.. (ha nagyon védeni akarna itt bárki akkor az meg 250-es ninját fogja ajánlani..)
Neem. :D Már a jogsi megvan hozzá, és pénz is megvan. A kérdés lényege, hogy ajánlanátok-e ezt a dolgot, hogy 6hp-ről 105-re váltsak? Megjegyzem, még a kis Apriliámmal sem szoktam olyan őrült módjára menni, mint a többi sportrobogós társaim. (tisztelet a kivételnek) Máshogy fogalmazva a kérdést; El lehet-e vezetni egy Z750-t egy robogó után?
Persze, csak sok pénz kell hozzá.
Ha viszont arra gondoltál, hogy segédmotor jogsid van, akkor csak "A korl." jogsit csinálhatsz.
Ha nem erre, akkor meg nem értem a kérdést.
Amúgy a szemközti sávból kanyarodtak elém teli zöldnél. Elmondásból tudom, hogy mi történt. Elsőként indultam az előző lámpától. 50-nel mehettem kb. amikor a baleset történt.
A saját szerepem sajnos tisztázatlan. Természetesen sok balesetet kivédtem már én is. Alapelvem: ha motorozol, úgy közlekedj, mintha vadásznának rád. Akkor tudsz vigyázni magadra és másokra is.