A poén az, hogy nem száguldozásért fizettem a 30 rugót, hanem megállni tilosért. Itt vidéken, egy béna kis mellékutcában, ahol simán el lehetett menni mellette. Nem is tudtam, hogy van tábla, naná, mert a másik irányból mentem, és a baloldalon álltam meg. Volt már pár autó, én is odaálltam. Akkor fényképezték pont, mikor visszaértem (a többit is).
Azóta kitették baloldalt is a táblát, szemben a forgalommal, ha most akarnék ugyanúgy megállni, már látnámm, hogy nem lehet.
óvatosnak kell lenni Én nem bántam meg, lassaban járok azóta az autóval, kevesebbet fogyaszt, és sokkal korábban sem kell elindulnom ezt is észrevettem. 100 km-en az a 10 perc ide vagy oda nem számít.
elvonatkoztattam és csak egy rövid részre koncentráltam
("száguldozni pályára kell menni")
és beindult az agyam.
egyébként ez az objektíves dolog igazán nem zavar,mert valaki biztos gyorsan hajtott azzal a kocsival ha jön a bünti,és legtöbbször tud róla a tulaj.
visszatérve:azért az fogott meg az a rész mert épp most beszéltem egy haverral h egy véletlen botlás,ami tényleg mindenkivel megeshet és már elpuskáztam 3 vagy 6 alkalom pályázás árát...
Ez tény, de honnan lenne csóró főnökének fejenként néhány büntetésre pénze. Levonni nem lehet mert ahogy elkezdenéd levonni rögtön kilép. Ráadásul a magyar munkaügyi törvények nagyon nehezen engedik a levonást, ha megtámad az alkalmazott könnyen rajtaveszthet a munkaadó. A cégnél abbahagyták a telefonszámla kifizettetését 2 éve mert kiderült, hogy azt nem lehet kifizettetni a dolgozóval, illetve olyan számviteli következménye van, hogy inkább benyeli a cég.
Illetve nem oké!honnan lenne "csoro" pilotának 300.000-re mukakezdésnél!föleg mostanában!Én inkább részletekbe vonnám le,a fizetéséböl!Az talán emberibb!
Én 60-at, de a rettegés megvan a kollégák miatt. Egyiknek sem lenne pénze kifizetni így azt nekem kéne. Néhány nagy fuvarozó cég állítólag 300000 kaucióval veszi fel az embereket ez miatt. Van benne valami.
Vagyis nem állsz meg!