Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

POhi,elküldted?
Erre én meg azt mondom, hogyha kitesznek egy lézert valahová, akkor mindkét irányban 2-300m-re ott legyen az a személyzet is, aki azonnal kiemeli a forgalomból a delikvenset! Ott nincs vita! -Hja, csak ahhoz nagyobb létszám kell....
Én simán megyek lakott területen 70-el. Szentendrei út, váci út....stb.
Az a baj, hogy ezért nem a rendőrséget hanem a közút kezelőjét kellene baszogati, kérdőre vonni...
Talán ilyen csúszós út jelzős van kirakva, ami gondolom kanyar közelébe, én is rég jártam csak feltűnt..
a több ezer büntetésből hányan használtak ki ezt a kiskaput? elenyésző....mert megállították pl.
engem mondjuk izgat, mert pl. egy főútvonalon, szép hosszú egyenesbe vagy pl. m9 szekszárdi duna híd, nos 90-nel nem megyek, és ha mondjuk 150-el vagy 140 beletépsz akkor számold ki mennyit kapsz...
Nem járok arra. Attól függ hol és miért rakták ki...... ha a város bekötő útján van azért hogy visszalassíts akkor ok.......
kihagytam hogy a kövi feluljáróról természetesen lézeres kacsingat :)
)))) számból veted ki a szót)) És még ott vannak az útszéli munkáknál kintfelejtett 40-es táblák, ahol már két hónapja kész van minden, melósok meg sehol)
És M7-esen kipakolt 100-as táblákról a 3 sávos részen mi a véleményed..?
Ez nagyon sok országban így működik. Most miért nem jön senki azzal, hogy "bezzeg nyugaton ez így van meg úgy van". A lényeg hogy becsukódott az a kapu, hogy "nem én vezettem nem teszek terhelő vallomst közeli hozzátartozómra". Ennyi a lényeg, felesleges mellébeszélni. A 30-as és 40-es tábláknál való mérést elítélem én is, mert tarthatatlan sebesség és tényleg feleslegesen lassú, főlleg hogy minden földtúrásnál kirakják, de az 50 és 90 jól tartható sebesség.
Persze, teljesen világos, engem sem érint a dolog, csak morálisan zavar, hogy ennyire hülyének nézik az embereket a jogszabályalkotók. Magam is 100-130 között közlekedem, nem megyek ezerrel és lakott területen max ötvennel megyek.
Akkor az egyik alapelv üti a másikat és a végeredmény ugyanaz.
Szerintem meg ha mindenki teljesítené a kötelességét és szabályok keretein belül közlekedne akkor nem kellene bizonyítani. Csak ez a mindíg elfelejtődik...... Engem nem izgat a közig bírság....vajon miért....talán azért mert normális sebességgel közlekedem.
Na, itt a lényeg, amit kimondtál. A bevétel a lényeg, nem a rendrakás. A rendőrségi munkát lényegesen leegyszerűsíti, nagy létszámot át lehet csoportosítani más tevékenységre, tehát a rendőrségnek ez az állapot roppant ideális, tiltakozni nem ők fognak ellene az biztos. Csak az az elgondolkodtató, hogy adva van egy betyár aki csibészkedik az úton. A járművet lefotózzák és a tulajnak kell bizonygatnia hogy ki egye meg a szaroskenyeret. De tök mindegy ki volt az elkövető, az a lényeg, hogy valaki csengessen, és mindenki nyugodtan hátradől a székében. Ezt tartom felháborítónak.
szerintem is megbukik. De valami muszáj rá kitalálni.
Sztem meg a bizonyítási teher miatt el fog vérezni....
Ekkora bevételt szerinted visszafizet az állam? Álmodsz..... Egyébként én egyetértek ezzel a módszerrel, így végre mások is lassan mennek nem csak én
A helyes topikok: Alkatrészek, Motorszerelés, Adás-Vétel.....
nyomjá már az előzmény gombra, másnak szólt
na, csak hogy tisztázzuk: az alkotmányban nincs ilyen, hogy ártatlanság vélelme. Az büntetőjogi alapelv.
http://2002r1.extra.hu/kozig/b...

Felraktam ide, elég rég csináltam már webszerkesztést kissé lassan ment még ez a egyszerű feladat is ....
Mert?
"A januártól érvényben lévő jogszabály ügyében egyre több szervezet fordul az Alkotmánybírósághoz, de ez Magyarország egyetlen olyan állami szervezete, amelynek semmi sem ír elő kötelező eljárási határidőt, így a döntés még várat magára. A Magyar Autóklub szerint a már kirótt büntetéseket is vissza kellene vonni, ha végre bebizonyosodna, hogy az objektív felelősségről szóló jogszabály alkotmányellenes. Az autósok úgy vélik, hogy egy gyorshajtásért kiszabható 300 ezer forintos bírság miatt ez a büntetőjog területére tartozik. Ha így van, érvényesíteni kellene az ártatlanság vélelméről szóló alkotmányos alapelvet. Tehát a hatóságnak be kellene bizonyítani a szabálysértést, mielőtt felelősségre vonja a gyanúsítottat."


"Kolláth György alkotmányjogász: "Természetesen örülök, hogy kevesebben halnak meg az utakon, de szerintem ezt más eszközzel kellene elérni. Ugyanis az objektív felelősséget tartalmazó jogszabály alkotmányellenes. Ha ezt az Alkotmánybíróság is kimondja, akkor valakinek le kell nyelnie a békát. Nem lesz egyszerű 100 ezer esetet kivizsgálni és visszafizetni a pénzt!"