sziasztok nekem egy olyan kérdésem lenne h nincs e valakinek cagiva T4 350 gyújtás elektronikája a régi 1988 az T4-é vagy cagiva AR 350 esé is jó ( CDI KELLENE NAGYON SŰRGŐS )
e-mail:sityu15@freemail.hu
tel:06202066067
Abban az esetben, ha nem állítanak meg és te vagy a tulaj, kiküldik a büntit. Én a következő dolgot javalom ilyenkor: az Alkotmány a legerősebb jog a magyar jogrendszerben, amely kimondja az ártatlanság vélémét, vagyis mindenki ártatlannak tekintendő addig, amíg a bűnösségét a rendőrség rá nem bizonyítja. Vagyis nem a tulajnak kell bizonygatnia azt hogy ki vezetett, hanem aki sebességet mér.Tehát az objektív felelősségről szóló jogszabálynak csúfolt jogtalanság ezen a ponton elvérzik. Nincs az a bíróság amely az Alkotmányt előrébb helyezné. A másik: a 300e FT-os bírság már büntetőjogi kategória szintén az Alkotmány szerint, vagyis annak módosításáig semmilyen hivatalnak nincs joga ilyen súlyú pénzbírságot kiosztani, kizárólag bírósági végzésnek. Magyarul, bíróságra kell vinni a dolgot. Ezt nem saját kútfejből merítettem, Kolláth György alkotmányjogász nyilatkozott ez ügyben.
Ez az izzókészlet dolog egy elég idejétmúlt szabály.
Elképzelem az egyszeri motorost amikor Fót és Csomád kötött a vak sötétben izzót cserél a CBRGSXRZXR1 motorban
Úgy tudom, a lézerrel csak közeledő járművet tudnak mérni, távolodót nem. Ha szemből mértek, akkor csak a motor van a képen, a rendszámtábla nem. Ha nem állítottak meg közvetlenül utána, akkor hogyan bírságolhatnak meg?
köszi,de lehet több volt mint 90.én barom pedig még szoltam is másoknak hogy itt lassan menjenek mert szoktak mérni,de ugy siettem haza ma a melóbol.Tényleg van ilyen kalkulátor?megköszönném
Hát mifelénk 60-asnál 80-tól kezdenek mérni, ha 80 volt akkor még lehet szerencséd, ha nem akkor az gáz közig bírságot fogsz kapni. Küldjek kalkulátort? Nekem is a fórumról küldték....
Köszi a válaszodat. Te, motoros "bennfentesként" egészen biztosan másképp fogod fel ezt a kérdést, mint mondjuk egy szemellenzős jogszabálymajmoló csillagvadász kollégád. Egyébként már várom azt a pillanatot, amikor majd megállít egy ilyen kolléga és felajánlom neki a csavarhúzót, a pótégőt és egy fogadást. Nagyvonalúan két óra alatt cserélje ki ha tudja.
jah....és mennyivel olcsóbb az izzókészlettől az amit leírtál a xenon meg nem engedélyezett motorba szerintem de ezzel kapcsolatban már volt vitám.....én tartom magam az álláspontomhoz.
Sőt ha továbbmegyünk, a xenon "izzó" sem izzó, mert nem izzik, hanem kisülés megy végbe két elektróda között.
Tehát az ultimate megoldás: elölre bixenon, ledes indexek, ledes hátsólámpa, és akkor nem kell égőkészlet.
A bal oldalit gyakorlatilag,benyulásos csuklójogás modszerrel könnyen egy negyed óra alatt ki lehet cserélni,a jobb oldalihoz csak a fél motort kell kibelezni és a csuklójoga szintén játszik
Amugy könnyú kicserélni csak bonyolultan néz ki,benyulsz lehúzod a sarut,leszeded a gumiharangot,van egy edzett drot azt kiakasztod és már cserélheted is,viszont nekem heat év után égett ki először ugyhogy szerintem ez a veszéj téged még nem fenyeget,és mikor kiégett az eggyik nem sokára megdöglött amásik is
Igy szivtam be a mátrábolhazafele
e-mail:sityu15@freemail.hu
tel:06202066067
köszi
Elképzelem az egyszeri motorost amikor Fót és Csomád kötött a vak sötétben izzót cserél a CBRGSXRZXR1 motorban
Tehát az ultimate megoldás: elölre bixenon, ledes indexek, ledes hátsólámpa, és akkor nem kell égőkészlet.
Amugy könnyú kicserélni csak bonyolultan néz ki,benyulsz lehúzod a sarut,leszeded a gumiharangot,van egy edzett drot azt kiakasztod és már cserélheted is,viszont nekem heat év után égett ki először ugyhogy szerintem ez a veszéj téged még nem fenyeget,és mikor kiégett az eggyik nem sokára megdöglött amásik is
Igy szivtam be a mátrábolhazafele
Nagyon úgy tűnik