amerika az egyik véglet,japán a másik véglet,mi meg valahol középen ott vagyunk a "néhány felelősségteljes és néhány motorozni tudó"-val.
bár szerintem egy nagyobb százaléka a motorosoknak volt vagy szeretne menni pl vez.tech tréningre vagy pályára,szóval nem rossz az irány
a baj hogy ezzel egy időben egyre nagyobb rétegnek lesz elérhető a motorozás a "0ft-os kezdővel elviheted" miatt.
Sziasztok! egy ismerősöm motorját az éjjel ELLOPTÁK! A motor egy yamaha tdr 125-ös motor volt. Az felidom élénk piros volt, az oldalidomok kicsit gyengébb pirosak és a faridom a napokban lett javítva! Tehát a képeken a faridomból hiányzik egy kis darab, de a napokban FEKETE foltozással be lett javítva! GYŐR, Nádorvárosból lopták el éjszaka.
BÁRKI TU VAlAMIT A MOTORRÓL, AZ KÉREM ITT JELEZZE: 06-70/58-97-482
mentem eleget régen hidegben meg szakadó esőben / hóban , viharban , most inkább maradok a szép időben , az élménymotorozásnál
na meg arról nem is beszélve , hogy így takarítani is egyszerűbb a motorom , mint egy "esős" motorozás után
Régi szép emlékek, mindig úgy volt, hogy áh, ilyen időben menni, deszar... aztán meg pár kör, mosoly. Aszfalton esőben menni imádok. Főleg akkor ha áll a víz és habzik :) Legjobb. :)
mittomén, holnap megnézzük jóárasítottba. Meg tudni kéne milyen vastag kell neked, nekem is kéne aztán együtt rendelünk. Jó is hogy mondtad, mert vinnem kell a házat maratni.
Ma kurva viccesek voltatok rózsaszín páncéllal... volt az a szint, amit nem kell nálam átlépni...
A végdob meg legyen jó is és szép is, akkor semmi probléma
Hol tok karbon membránlapot venni?
Leszólod köcsög? :) :) Azóta cseréltem tompítót a csövön és egyenes a vége, csak hogy örömöd legyen. Semmiből nem tart olyat taknyolni awival. :) Hozzám nyugodtan fordulhatsz, tudod, amit nem tudsz megoldani sok pénzzel, azt oldd meg mégtöbb pénzzel :)
Aztán meg beállítani, már stresszelek mi lesz, csak adja az ég, hogy jó legyen, meg ne legyen malőr, megpróbáltam a konstrukcióval nem kísérteni a sorsot. :)
De a tiedének nem egyenes a vége, hanem kúp alakú... meg azért szebben kidolgozott tompítót akarok... (mielőtt azt hinnéd leszólom a munkádat, nem a rezóra mondtam! ;) )
Gpben is voltak kivételek, akik nem az akkori "klasszikus" stílusban motoroztak. De a nagyátlag nem ez. Na persze a Bitti nem ül ki az azért erősen szubjektív, de nyilván nem a motor mellett van a teste. Ez persze nem véletlen, majd 190 magas.
"Ez ahhoz kell, amikor már elérsz egy olyan kanyarsebességet, amikor szimplán nyeregben ülni már nem elég, át kell helyezned a testsúlyodat."
Ez az állitásod nem fedi a valóságot szerintem...Lásd Bitter Sanyi
Ő például nem ül ki sosem,és mégis nagyon gyors...
bár szerintem egy nagyobb százaléka a motorosoknak volt vagy szeretne menni pl vez.tech tréningre vagy pályára,szóval nem rossz az irány
a baj hogy ezzel egy időben egyre nagyobb rétegnek lesz elérhető a motorozás a "0ft-os kezdővel elviheted" miatt.
BÁRKI TU VAlAMIT A MOTORRÓL, AZ KÉREM ITT JELEZZE: 06-70/58-97-482
Köszönöm!
na meg arról nem is beszélve , hogy így takarítani is egyszerűbb a motorom , mint egy "esős" motorozás után
A végdob meg legyen jó is és szép is, akkor semmi probléma
Hol tok karbon membránlapot venni?
legkésőbb jövő héten kéne indítani a kicsinyke simsont
Aztán meg beállítani, már stresszelek mi lesz, csak adja az ég, hogy jó legyen, meg ne legyen malőr, megpróbáltam a konstrukcióval nem kísérteni a sorsot. :)
Ez az állitásod nem fedi a valóságot szerintem...Lásd Bitter Sanyi
Ő például nem ül ki sosem,és mégis nagyon gyors...