Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk a kiülést meg a könyököt sem úgy kell elképzelni mint ahogy Spies csinálja .de a félrecsúszásnál kicsit több.persze ez kanyar és tempó függő is
Én félrecsúszok ülésben, de ki nem ülök, plusz térd, meg felsőtestem kihelyezem, így stabilabb, mintha csak fadarabként ülnék.
én mondjuk legtöbbször kiülök és a térdemet is kiteszem.a könyökömet csak akkor húzom a föld felé ha tényleg olyan a tempó.nem azért csinálom mert jól néz ki vagy akkora lenne a kanyarsebességem.én egyszerűen így biztosabbnak érzem a kanyarodást.városban meg inkább a lábamat teszem ki.
Csak súlypontodat helyezed át. Meg az okosok akik tudnak menni rendesen, bár lehet csak szopattak. De aszondták, hogy amikor lebillen a peremről a technika, akkor a térdeddel tudod magad visszarúgni. Többek között ezért is van többféle keményégű koptató.
De ha megnézed, akik rendesen kiülnek, meg pl a gpt, ott jóformán a térd azért ér le, mert leér, nem azért mert leteszik. Ennyi erővel ők a könyöküket is lehetehetnék, de azt is felhúzzák. Pl annakidején volt egy Simsonos srác, aki nagyon látványosan ment, kiült, térdelt, stb. Én ilyeneket nem igazán csinálok, egyrészt mióta szétcsesztem a térdem ez a kiülés nem nekem való... De lényeg a lényeg, hogy egy racén külső íven kikerültem, jóval gyorsabb voltam kanyarban, anélkül hogy kiültem volna. Persze azóta már sokat fejlődött és azok az emberek akikkel akkor meccseltem vagy éppen kikerültem, azok állva hagynának mint a pocsoját. Lényeg a lényeg, hogy attól nem vagy feltétlen gyors, hogy lenn van a térded, kiülsz. Ez ahhoz kell, amikor már elérsz egy olyan kanyarsebességet, amikor szimplán nyeregben ülni már nem elég, át kell helyezned a testsúlyodat.
Egyébként modern mocik eszméletlen mértékben boríthatóak. Ha pl az ominózus mebert felültetnék egy gsxr után egy mz-re, ami mondjuk fel van készítve, ne érjen le semmi, ha beledöglik sem tud fele akkorát borítani sem. És pl ezért is hatalmas tisztelet az mz kupásoknak. Így is látványosan jól küldik, de aki látja ezt mögötte, azért az felértékeli erősen, dettó ugyanez a robogókupásoknál.
Hát ha sarkosan nézzük a dolgot, akkor ez úgy megy, hogy aki elöbb tanult meg járni, mint motorozni az már csak hobbista.
Meg iszonyat sokat kell menni, naponta. Minél többet pályán. Még azok jók, akik pizzafutárok és napi 8 órában, akármivel, de két keréken mennek. :) :) :)
én holnap este nem leszek fórumon
éjeles leszek
hát max cseszneken összefutunk , de majd még megbeszéljük ..
én csak 3 óra után tudok majd menni
hát szerintem csesznek lesz szokás szerint , attól függ milyen lesz az idő kedden
még nemtudom
megnézem cseszneket
aztán valamerre bakony környéke
mer te hova akarsz menni?
merre fele gondoltad ?
holnapután akarok menni ha jó idő lessz
hát ez nem volt egy kimondottan strandra menős hét , talán majd jövőhéten jobb idő lesz .
valamelyik nap majd mostmár megyek egyet én is motorozni
vídiásat vegyél ha van
az nem fog elkopni
Van...de majd ha elkopik, veszek rá titániumot...
van a csizmán koptató?
nemám kilukad
nem tudom,én sosem szoktam kirakni a térdemet...én addig döntök,amig a csizmám leér...
énmeg ezen a héten itthon voltam
azt terveztem hogy majd sokat motorozok meg strandra megyek
a motorozás része az megvolt tegnap délelőtt, jól megáztam
logikusan kitaláltam
jól irtam le?
te most ezt úgy mondod , mintha közúton állandóan térden fordulnék
köszi kavicságyat kihagynám
hát hallod már nem is emlékszem , ezen a héten pl nem is motoroztam
Hát ezt honnan veszed?
azért kell a térdedet kirakni hogy megtudd mikor fog fönnakadni a lábtartód
vagyis a térdeddel érzed hogy meddíg lehet dönteni hogy még ne emelje ki a lábtartó a hátsókereket
persze hogy ott
de miattam a kavicságyba is leteheted de akkor nem motorral jössz haza
mikor voltál kint cseszneken?
azt nem kell,a lábtartót kell.nagyon nem mindegy.