van akinek semmi baja nem volt ezzel a motorral de ojat is hallottam hogy 2 váltót meg egy kuplungot és dugót cserélt benne
szerintem attól is függ hogy ki hogyan használja
egy jó ktm-et is tönkre lehet tennin elég hamar
ezeket az enduró motorokat jól meg kell válogatni mert többet kapnak mint egy utcai (pl az én nsr-em)
egykerkezés meg ugratásoktól szétmegy a kormánycsapágy meg a teleszkóp szimering
Jimmy525: A likócsi pályát most pénteken mennek megcsinálni, mert igen a katonáknak kilóméter hiányuk volt és ástak szép gödröket... A papír csak az enuronál lényeges számomra, mert ha crossmotort vennék, akkor biztosan nem 125-össet. Nézegettem Exc-ket, de nincs sok ilyen árban. (Huqvarnáról mi a véleményetek? : http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_wr125-4531785 )
csoki525: Hogy őszinte legyek, nézegettem rx-eket is mert tényleg szép magasak, és jó a felszeretsége. Viszont a szerelőm, nagyon, de nagyon leszólja azt a motort, méghozzá a blokkja miatt. Nekem egy ismerősöm vett 50-es Rx-et, a vétel utáni nap széthullott a váltója, és amikor szét lett szedve, akkor folyt ki belőle az üvegragasztó... (Ez mondjuk, nagyon tetszik: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rx_125-4790785 )
És milyen alkatrész kellene ezen a motoron kicsit gyakrabban cserélni? Mert nem mindegy, hogy dugattyú csere pár havonta, vagy kis pár ezer forintos csetreszek. Esetleg egy kis véleményed van erről a motorról? Akkor azt mondod, hogy bírja jól a terepet?
nem mindegyik enduro alacsony
én 185cm magas vagyok és az aprilia xr 125-ről pont leért az egyik lábam
ha mind a 2 lábam letettem akkor már nem ért le teljesen
az lenne neked jó motor mert olcsó, magas, benne erő, nem ropi teleszkópok vannak benne hanem ojan mint egy cross motorba
viszont kicsit többször kell szerelni mint egy japán társát
250 4t enduro az inkább erdőjárásra való való mint pályára
bár drz-vel is megugorják pannonhalmán a nagyasztalt de a teleszkópok kopognak alatta
inkább egy könnyű 125-öst vegyél
Cross motort nem fogsz találni olyat,amiről elhiszi a rendőr,hogy ez 50-es.Az enduronak ugyanakkora a hasmagassága,mint a cross motoroknak. Ne a dt-t hasonlítsad össze egy suzuki rm-el. Hanem mondjuk egy EXC-t (ami verseny enduro) egy suzuki rm-el(ami szintén verseny motor). Megfogod látni,hogy ugyanolyan magasak.
A likócsi pályát székúrták a katonák,gyakorlatilag használhatatlan.Ami mellette van,azon tudsz menni,de az erdőből el fognak hajtani az audis biztonsági őrök.
Az EXC-hez sem drágább az alkatrész mint mondjuk egy suzukihoz. Nekem 12 ezer egy vezmű lánc,a drz-be meg 13 ezer.Havonta egyikre sem kell 10-ezreket költeni,ha normálisan használod,és nem szart sikerül belőle venned. Én sokat költök rá,de az sincs havonta több tízezer. Mondjuk én használom is rendeltetésszerűen.Azzal számolni kell,hogy itt elöbb elkopnak az alkatrészek,mint ha utcán motoroznál. Nekem egy gumi 6-8 alkalmat bír,aztán kuka.Láncszettet,összel cseréltem,aztán meg májusban.Fékbetétet használtam már el egy túra alatt is. De ez egy ilyen sport,ezzel tisztába kell lenni.
ez akkora baromság
tegnap előtt voltam kint kanyarogni mert hétvégén nem tudtam menni
amíg ottvoltam 3 motort láttam arra menni
a nagy melegbe nem mennek a motorosok
meg már nem is lehet rendesen menni mert a sok lakókocsis megy a balatonra aztán mögötte még 20 autó
ugyhogy még most mennyetek ki amíg nincsenek tömött sorok
amugymeg én soha nem hallottam ijet cseszneken hogy versenyezünk? vagy versenyeznek
ojat szoktak mondogatni hogy megy néhány kört
de versenyről én nem tudok
szerintem mindenki a saját maga szórakozására motorozik ott nem a másikat akarja lenyomni
Sziasztok! Igazatok van, 125-ösön még nem nagyon ültem. De nagyobbat meg nem merek venni, mert 125-öst még talán-talán kimagyarázol papírokkal, de egy 200-ast vagy 250-est. A belvárosban lakom, és a likócsi crosspályára nézegetek motort. Mivel nincsen autónk, lábon kell szállítani. Azért gondolkoztam enduroban, de a véleményetekből arra következtettem, hogy az enduro nem pályára való. Amiben teljes igazat adok, de sajnos crossmotort meg csak tolni tudom, ha kell bukósisakban is. De az meg macerás. Azért gondolkoztam, hogy ott a pálya melett van egy "gyerek pálya", ahol igazán ugrató sincs, sik hipe-hupák, emelkedők... Oda is kivinnék egy 125-öst. Mivel fiatal vagyok és nem ültem crossmotoron, és a pályán se mentem még nyélgázzal 1 évig bírná alattam az enduro, mert nagyon (lájtos-ra) venném, de nem akarok évente motorokat cserélgetni. (Ami még a crossmotort kizárja, nem csak a szállítás, hanem ahogy hallottam havi szintem kell rá költeni és nem csak 1.000Ft-okat. ) Endurokban meg az nem tetszik, hogy le vannak ültetve... Egyedül az Exc tetszik olyan szinten, hogy bármelyik nap alám rakhatnának egyet, de arra meg az alkatrész horror. Az a baj, ebben a sportágban nincsen középút. Egy motor vagy jó, de akkor ára van, vagy kicsit gyengébb az meg nem arra való amire szeretné az ember. A mostani Dt-t ilyen állapotban be lehetne fogni, de pont ezaz hogy ilyen állapotban nem vagyok hülye, hogy megyek vele akár 1 métert is hanem csill-vill állapotban eladom. Szerintem ez a normális, nem az hogy 70.000Ft-os generálás után folytatja az ember az amortizásálst. És mégegyszer köszi az infókat, pannonhalmára mindenképpen kinézek.
addíg ne nagyon válogassál amíg a mostanit nem adod el
előbb add el aztán ki kell próbálni többféle motort
majd ősszel lessz ktm meg suzuki tesztnap a pannonhalmi cross pályán
ott ingyen kipróbálhatod az uj motorokat
csak azért kellene próbálni hogy megnézd mit tud egy ojan motor ami 125-ös 110kg meg 40le
Abban igazad van,hogy egy 125-öst sokan nem motoroznak ki terepen.De a terep nem csak a szántóföld kerülgetésből áll,hanem vannak siratófalak is. Na oda már karcsú a 125,akármit is csinálsz vele.A 250 4T vel annyi a baj,hogy ha bele kell nyúlni,akkor az nagyon sokba kerül. Ha meg az ember megtanul vele motorozni,szerintem egy szezon alatt ki lehet fingatni.
Annak egy régivágású 4t 250 jó mondjuk. Az nem hirtelen, annyira megy, amennyire a gázt húzod, nem ver hanyatt. 125-öst érdemben kimotorozni és nem úgy ahogy a magyar valentinó rózsik a 600-as gixert szokták, ahhoz szerintem elég komolyan kell tolni.
Én fejet hajtok azelött, aki egy 125-össel érdemben tud haladni és végig rezósávban veretni terepen, amit szól. Mert ugye a 125-ös az rezósávon kívül nem halad.
Sziasztok! Ahogy látom gyűlnek az infók. Vennék én nagyobbat, csak a szállítást, kijutást nem tudom megoldani. (A Dt-t se úgy képzeljétek el, hogy a segge az egekben, inkább keményebb lett, mint magasabb.) Majd csinálok fotókat, hogyha elkészül. a másik és egyben kizáró ok, a pénz. Ha minden jól megy akkor is maximum 250.000Ft-om lesz. De minimum 200.000Ft. Ebben az árkategoriában sajnos nem találok jó évjáratos crossmotorokat, vagy esetleg KTM endurot. Ha esetleg láttok a neten, légyszi linkeljetek párat, vagy ha esetleg ismerősök, haverok által van valami hirdetett motor, osszátok meg. Lehetséges, hogy nem sokára vásárlásra kerül a sor.
Én a helyedben keresnék egy 200-as EXC-t. A 125-ös annak jó,aki még életében nem látott motort. Ha van már némi tapasztalatod,akkor elfogsz vele boldogulni,ráadásul nem kell fél év múlva szétcsutkózni mint a huszonöcsit.
Gondolom azt meg nem kell ecsetelni, hogy eladáskor ami 125-ös, azt 40 plusz le-nek hírdetik.
A DT125R a legerősebb DT, valami 15kW-nak írják, a többi általad felsorolt pedig 20kW-ot karcolja. Persze főtengelyen és nem keréken.
Ezen pedig álalában a felnicsík és a monster matrica sem segít. Egy cső csúcsban javíthat, de ez általában a karakterisztika rovására megy, abban pedig szerintem a 25-ös egyébként is kényes. :)
bebuktad a szezont
mi lessz vele, megcsinálod vagy másik motor lessz?
neked nem lett bajod?
szerintem attól is függ hogy ki hogyan használja
egy jó ktm-et is tönkre lehet tennin elég hamar
ezeket az enduró motorokat jól meg kell válogatni mert többet kapnak mint egy utcai (pl az én nsr-em)
egykerkezés meg ugratásoktól szétmegy a kormánycsapágy meg a teleszkóp szimering
motorozás megy?
Jimmym... amit tegnap reggel láttál, azt képekben is feltettem a képeim közé, a Baleset galériába...
Szia Mindenki egyébként:)
csoki525: Hogy őszinte legyek, nézegettem rx-eket is mert tényleg szép magasak, és jó a felszeretsége. Viszont a szerelőm, nagyon, de nagyon leszólja azt a motort, méghozzá a blokkja miatt. Nekem egy ismerősöm vett 50-es Rx-et, a vétel utáni nap széthullott a váltója, és amikor szét lett szedve, akkor folyt ki belőle az üvegragasztó... (Ez mondjuk, nagyon tetszik: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rx_125-4790785 )
És milyen alkatrész kellene ezen a motoron kicsit gyakrabban cserélni? Mert nem mindegy, hogy dugattyú csere pár havonta, vagy kis pár ezer forintos csetreszek. Esetleg egy kis véleményed van erről a motorról? Akkor azt mondod, hogy bírja jól a terepet?
Köszi.
én 185cm magas vagyok és az aprilia xr 125-ről pont leért az egyik lábam
ha mind a 2 lábam letettem akkor már nem ért le teljesen
az lenne neked jó motor mert olcsó, magas, benne erő, nem ropi teleszkópok vannak benne hanem ojan mint egy cross motorba
viszont kicsit többször kell szerelni mint egy japán társát
250 4t enduro az inkább erdőjárásra való való mint pályára
bár drz-vel is megugorják pannonhalmán a nagyasztalt de a teleszkópok kopognak alatta
inkább egy könnyű 125-öst vegyél
kösz
A likócsi pályát székúrták a katonák,gyakorlatilag használhatatlan.Ami mellette van,azon tudsz menni,de az erdőből el fognak hajtani az audis biztonsági őrök.
Az EXC-hez sem drágább az alkatrész mint mondjuk egy suzukihoz. Nekem 12 ezer egy vezmű lánc,a drz-be meg 13 ezer.Havonta egyikre sem kell 10-ezreket költeni,ha normálisan használod,és nem szart sikerül belőle venned. Én sokat költök rá,de az sincs havonta több tízezer. Mondjuk én használom is rendeltetésszerűen.Azzal számolni kell,hogy itt elöbb elkopnak az alkatrészek,mint ha utcán motoroznál. Nekem egy gumi 6-8 alkalmat bír,aztán kuka.Láncszettet,összel cseréltem,aztán meg májusban.Fékbetétet használtam már el egy túra alatt is. De ez egy ilyen sport,ezzel tisztába kell lenni.
tegnap előtt voltam kint kanyarogni mert hétvégén nem tudtam menni
amíg ottvoltam 3 motort láttam arra menni
a nagy melegbe nem mennek a motorosok
meg már nem is lehet rendesen menni mert a sok lakókocsis megy a balatonra aztán mögötte még 20 autó
ugyhogy még most mennyetek ki amíg nincsenek tömött sorok
amugymeg én soha nem hallottam ijet cseszneken hogy versenyezünk? vagy versenyeznek
ojat szoktak mondogatni hogy megy néhány kört
de versenyről én nem tudok
szerintem mindenki a saját maga szórakozására motorozik ott nem a másikat akarja lenyomni
előbb add el aztán ki kell próbálni többféle motort
majd ősszel lessz ktm meg suzuki tesztnap a pannonhalmi cross pályán
ott ingyen kipróbálhatod az uj motorokat
csak azért kellene próbálni hogy megnézd mit tud egy ojan motor ami 125-ös 110kg meg 40le
Nem tudtok motorszerelőt Győrben aki elvállal Simsont is?
Én fejet hajtok azelött, aki egy 125-össel érdemben tud haladni és végig rezósávban veretni terepen, amit szól. Mert ugye a 125-ös az rezósávon kívül nem halad.
A DT125R a legerősebb DT, valami 15kW-nak írják, a többi általad felsorolt pedig 20kW-ot karcolja. Persze főtengelyen és nem keréken.
Ezen pedig álalában a felnicsík és a monster matrica sem segít. Egy cső csúcsban javíthat, de ez általában a karakterisztika rovására megy, abban pedig szerintem a 25-ös egyébként is kényes. :)