cross motort nem lehet papírozni mert nem vehet részt közúti forgalomba mert nincsen rajta lámpa, tükör, duda meg még hasonlók
vagyis elég az adásvételi ahhoz hogy igazold hogy te nem loptad el hanem vetted
az már más dolog hogyha én ellopok egy cross motort valahonnan és akitől elloptam az körözteti a rendőrséggel
aztán én eladom neked a lopott motort
de te nem tudod hogy lopott ezért vígan motorozol vele aztán megnézi a rendőr hogy körözik-e a motort
és mivel körözik ezért tőled elvehetik és vissza viszik az előző tulajnak vagy csak lefoglalják
a szervízről
ha csak hétvégente akarsz kimenni a cross pályára néhány körre
akkor elég egy versenyendúró is van rajta lámpa tehát van rá esély hogy nem csesztet a rendőr ha azt hiszi 50-es
van benne elég erő és nem kell minden hónapba szervizelni
nem üzemórásak bár szerintem a ktm az lehet hogy üzemórába méri az exc-t
a cross motorral kimehetsz a pályára közúton ha gyorsabbvagy a rendőrnél
ezeket üzemórába mérik mindet de nem fogsz vele annyit menni hogy minden hónapba szervizeld (ha szar motort veszel akkor muszály lessz)
ha csak hobbi szinten hétvégén mész akkor évente egyszer szét kell szedni a legutolsó csavarig aztán ami kopott (csapágy, görgő, dugó) azokat ki kell cserélni
lengőkart átzsirozni, teleszkóp szimeringet meg olajat cserélni
ezen kívül még itt vannak a kopóalkatrészek (lánc, lánckerekek, gumik, fékbetétek)
meg a légszürőt azt elég sokat kell takaríttani mert beszívja a port aztán ha nem takaríttod ki akkor tönkremegy a karbi meg a henger a sok homoktól
minden gyártó megadja az üzemórát, ezekről nemtudok sokat mondani inkább másik crossos fórumon kérdezd
a yamaha yz 125-nél 6 óránként van gyertya csere
a dugó az ojan 40 üzemóra (legalábbis erre emlékszek)
az alkatrész
a ktm meg a japán motorokhoz ugytudom ugyan annyi
hutqwarna azt nemtudom de nálunk elég nehéz mindent beszerezni (szerintem ne vegyél ojat)
olcsón adják mert nemkell senkinek
heveromnak van eladó ktm sx 144 ezt nyugodtan megveheted mert mindíg szervizelve volt
700000ft körül mondta hogy annyiért akarja adni
ja.nem olyan sok az.nem én vagyok peches,hanem te szerencsés
meg én is amiért csak 2 jött
(és egyik sem száguldozásból.tanulság?gyorsabban kell mindig mennem )
próbálkoztam de te mindig kitaláltál valamit...vagy olyan szar útra vezettél hogy csak na.baszki ami szted sokkal rövidebb út az kb 20km-el és háromnegyed órával hosszabb volt
mert már úgy hozták be h 50-es.adás-vételivel igazolod.aztán ha a rendőr meg akar szívatni akkor elkezdi nézegetni és akkor mind1 h tolod-e vagy sem.max annyit tudsz mondani h még nem volt időd intézni a papírjait vagy h alkatrésznek kell csak.bár sztem nem nagyon foglalkoznak vele.én egyszer elfelejtettem kinyitni a benzincsapot és leálltam a lámpánál.mellém jött a rendőrautó aztán csak kiszólt a csávó h "ötvenes?" mondom "az" azt mondja "ja.papíron mi?".és el is mentek .ha a pálya nincs magánkézben akkor az is közútnak minősül,viszont ha magánkézben van akkor meg ha nincs engedélyed akkor magánbirtoksértést követöl el
Szia! Tudom, hogy 125ccm-re kellenek a papírok, de az endurok 95%-ának nincsen papírja. (Crossmotornak meg úgy a 99%-ának.) Az én motoromnak minden számán, papírján 50ccm szerepel. (Még a gyári 80ccm-es Suzukimnak is az alváz száma is 50-es volt, mint minden más. Volt hogy bediktálták a számot, és semmi féle körözés, baj nem volt/van a motoron.) A Dt-met is diktálták be, semmi az égvilágon. De a kérdésem az volt, hogy egy crossmotort, ha tolok egy utcán, mivel kell igazolnom? Hogy elég-e az adás-vételi. (Ami tudom, hogy nem csak az kell.) vagy be kell mutatni a "forgalmiját is esetleg"? Mert addig rendben, hogy ha egy enduron leállít a rendőr, de ha pályán akarnám használni, és kitolná a motort, akkor a közúti forgalomban nem veszek rész, azaz gyalogos vagyok. (De az endurot se zártam ki, de mindenképpen 50-es papírokkal: http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_wr125-4531785 )
vagyis elég az adásvételi ahhoz hogy igazold hogy te nem loptad el hanem vetted
az már más dolog hogyha én ellopok egy cross motort valahonnan és akitől elloptam az körözteti a rendőrséggel
aztán én eladom neked a lopott motort
de te nem tudod hogy lopott ezért vígan motorozol vele aztán megnézi a rendőr hogy körözik-e a motort
és mivel körözik ezért tőled elvehetik és vissza viszik az előző tulajnak vagy csak lefoglalják
a szervízről
ha csak hétvégente akarsz kimenni a cross pályára néhány körre
akkor elég egy versenyendúró is van rajta lámpa tehát van rá esély hogy nem csesztet a rendőr ha azt hiszi 50-es
van benne elég erő és nem kell minden hónapba szervizelni
nem üzemórásak bár szerintem a ktm az lehet hogy üzemórába méri az exc-t
a cross motorral kimehetsz a pályára közúton ha gyorsabbvagy a rendőrnél
ezeket üzemórába mérik mindet de nem fogsz vele annyit menni hogy minden hónapba szervizeld (ha szar motort veszel akkor muszály lessz)
ha csak hobbi szinten hétvégén mész akkor évente egyszer szét kell szedni a legutolsó csavarig aztán ami kopott (csapágy, görgő, dugó) azokat ki kell cserélni
lengőkart átzsirozni, teleszkóp szimeringet meg olajat cserélni
ezen kívül még itt vannak a kopóalkatrészek (lánc, lánckerekek, gumik, fékbetétek)
meg a légszürőt azt elég sokat kell takaríttani mert beszívja a port aztán ha nem takaríttod ki akkor tönkremegy a karbi meg a henger a sok homoktól
minden gyártó megadja az üzemórát, ezekről nemtudok sokat mondani inkább másik crossos fórumon kérdezd
a yamaha yz 125-nél 6 óránként van gyertya csere
a dugó az ojan 40 üzemóra (legalábbis erre emlékszek)
az alkatrész
a ktm meg a japán motorokhoz ugytudom ugyan annyi
hutqwarna azt nemtudom de nálunk elég nehéz mindent beszerezni (szerintem ne vegyél ojat)
olcsón adják mert nemkell senkinek
heveromnak van eladó ktm sx 144 ezt nyugodtan megveheted mert mindíg szervizelve volt
700000ft körül mondta hogy annyiért akarja adni
meg én is amiért csak 2 jött
(és egyik sem száguldozásból.tanulság?gyorsabban kell mindig mennem )
éljen a kiyo lézerpro
te nem zavarsz sokat ha jössz sem
mondjuk annak örülök hogy az a hely nem jött össze