csoki lövésem sincs miről beszélsz de a kalev azt mondta hogy mikor én mentem az ő villanymotorjával csak 6000 ig pörgettem, és ez igaz kivéve azt az egyet amikor egykerekezni akartam
lehet hogy még mindíg azthiszi hogy simsonon ül
mivel 50-es volt neki az 3 sebességes
aki nem ment ojannal az else tudja képzelni hogy mijen
a ti star-otokhoz tudnám hasonlíttani
nagygáz indulásnál, kuplung kienged, kicsit dadog meg fulladozik de elindul
jól kihuzatod aztán huzod rá a 2-est, de van mikor ürest sikerül megtalálni, kicsit megtorpan majd megindul
nyélen huzatod tovább aztán ráhuzod a 3.-at, na akkor már éppen hogycsak tovább fordul a főtengely
ha meg jön egy kis emelkedő a kkor vissza 2 -ablaktörlő
az én 51-esemről átültem az 50-esre és marhára más az egész
a gs-el is biztos ezt csinálja
majd most
Nemsokára megint motoros leszek.
mivel 50-es volt neki az 3 sebességes
aki nem ment ojannal az else tudja képzelni hogy mijen
a ti star-otokhoz tudnám hasonlíttani
nagygáz indulásnál, kuplung kienged, kicsit dadog meg fulladozik de elindul
jól kihuzatod aztán huzod rá a 2-est, de van mikor ürest sikerül megtalálni, kicsit megtorpan majd megindul
nyélen huzatod tovább aztán ráhuzod a 3.-at, na akkor már éppen hogycsak tovább fordul a főtengely
ha meg jön egy kis emelkedő a kkor vissza 2 -ablaktörlő
az én 51-esemről átültem az 50-esre és marhára más az egész
a gs-el is biztos ezt csinálja
de mindegy,látszólag elhittem neki
azt biztos szereti a 4t
és 6.-ba max 12300-at forog... ott megállítja az elektronika,amugy 13500-nál szabályoz...
bár erről foregon tudna nyilatkozni az állítólagos "6ezerig húztam csak"kal
De nem mertem 6ezer fölé forgatni,nehogy belebegjen a szeleprugó...
mostmár vihetsz utast hivatalosan?
ha 9V alá csökken a feszültség akkor károsodik az aksi