Ja tudod,és meg is ragad a tudásod ezen a szinten! Én legalább fejlődök,és előre,nem vissza,mint te! Legalább kimerészkedtem a gazig,és nem a nappaliba motorozok mint te!
Szerintem ezekbe a 250es 300as gépekbe se kell 2havonta dugót cserélni... Egy szezont simán elmegy, de van akinél kettőt is.. Az én jelenlegi motoros tudásommal tuti elmegyek 2 szezont is...
MAJDNEM! édes mindegy milyen gépet veszel (alkatrész téren) pl. Yamaha Aerox Aprilia blokkal van szerelve jó ezek persze kisebbek ,de a lényeg majdnem mindegyiknek ugyan az a beszállítója ,de vannak trükkök is egy kis alkatrész ismerettel.Pl.: a mocimom kipurcant a ventilátor kapcsoló gomba és a hőfok jeladó is.Be ballagtam a Yamahába 15 meg 13000 ft a 2 cucc mondom bazd meg nem motort akarok venni!Elkullogtam kicsit járt az agyam és 6000ft ból megoldottam! Ugyan is a ventil kapcsoló gomba ugyan az mint a legtöbb autójé a hőfok kapcsolása 90 C fok így egy 2200ft 2-es golfé is megtette vadonat új a jeladó pedig ugyan az mint a Nissan Sunny jeladója az volt 3100 és tádám csodálatossan működik! köszönöm-köszönöm!
mennyél robogózni
én azt várom hogy sokáig maradjon a hideg aztán mehetek a jégre babettával
eddíg még csak oda mentem rá ahol tudom hogy max térdig ér a viz ott elég vastagnak tünt
majd én is behozom a babettát a szobába aztán itt motorozok nyitott ablaknál
azellen véd a szekrény
meg láttam hogy eléggé karcos volt a dugó
még birt volna valamennyit de sokat biztos hogy nem
a bőrruhád mindíg ott lóg azon a válfán, vagy csak most akasztottad föl?
alikhanem 25 üzemóra
én azt várom hogy sokáig maradjon a hideg aztán mehetek a jégre babettával
eddíg még csak oda mentem rá ahol tudom hogy max térdig ér a viz ott elég vastagnak tünt
olajat is havonta cseréli