Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem bírom már sokáig!
Most megint van érdeklődő a hondára...
Ezt írta:

"Heló, érdeklődném, csere érdekelne-e Aprilia tuareg etx 125-ösre?
Motorja kifogástalan állapotban van, önindítós, jó gumik!
6 sebességes.Ez már az újabb, Osztrák blokkos!

Vagy egy yamaha bws 50es robogóra, nagyon jó állapotban!

Várom válaszod,
"

Azért ezt nem igen akarom elhinni... mennyiért adjam oda? 140ért?
Ebből aztán faszt se hallani! Ha a kezedbe van a pénz,szerintem akkor kezdj nézegetni!
Ezt magyarázom én is! Mindegy milyen márkát veszel,mind ugyanabba az árban van!

Persze hogy megtudod ülni,max hanyatt basz mikor kinyit a power szelep!
Ez az a motor egyébként:
Azért mondom, robotuning a múltkor magyarázta, h szinte tökmindegy, mert a 2Tben nem sok különbség van közöttük. Valamivel drágább, de nem kell kéthetente cserélni mindent.
Meg tudok ülni vajon egy ekkora gépet?
Na pont a külsőből nem látsz meg semmit! Az enyémen le vannak baszva az idomok,van amelyik el is van törve,de a belül teljesen új minden.

Volta olyan motort megnézni,amelyik csillogott-villogott,de a légszűrő helyén egy sárcsomó volt!Szerintem azt se tudta a gyerek,hogyan kell kimosni!

Alkatrészbe meg hiába nézegetsz,kb mind ugyanannyiba kerül! Ki van ez találva hidd el!
Nézegettem az alkatrészárakat, nem annyira vészes. Ha nincs leharcolva, akkor nem annyira para. A külső sokat elárul a gazdájáról.
Amint elviszik a gépet, meg is nézem szerintem...
Audi jól fizet az tény... de ennyit azért nem...
Haggyad már,csillagászati árat kér érte a béla. Az biztos hogy nincs leharcolva. Dugót minek cserélt benne? Az a motor még életébe nem volt rendesen meghajtva!
Nem gyenge motor az biztos! Az hogy mennyire megbízható,attól függ,mit cserélgettek benne!
Az olajos kuplung csak azért van,hogy a komoly versenyzőknek ne nyúljon meg a bovden egy verseny alatt,és ettől ne legyen változás a kuplungba. Magyarul,az olajos mindig ugyanott fog.
mér nincsen rá pénzed? most kaptál 13.havi füzetést meg audi elég jól füzet
Csini...csak 680am nincs rá
08as elég drága lehet...mennyibe adná?
Három motor jöhet szóba: CR250 / RM250 / EXC 250(300)
fingom nincsen mijen a bowdenes meg nem bowdenes közötti külömbségek
2t az elég megbízható ha mindíg kicserélnek benne minden kopóalkatrészt
a ktm-hez meg tökmindegy mit veszel minden drágább mint az összes többi motorhoz
haveromnak van egy suzuki rm 250 2008-as és el akarja adni
keveset használta, alikhanem csak egyszer cserélt benne dugót
érdekelne?
Hát jah. De elég buta egy jószág lehet... És szerinted megbízható gépek? 1999es, bowdenes kuplungos verzió. Alkatrészárakban nem sokkal drágább, mint a 250es öccse.
alma is 300-assal nyomja ec-n
legtöbbször elsők között szokott lenni
biztos keveselte a töltőnyomást power alatt
Hát ma megint mentem haver 250EXC-jével...FMF rendszer van rajta, 13:52es áttétel, eszetlenül jól megy... bár a pléhtehén után elég érdekes érzés utána meg sikerült akkorát esnem, mint az ólajtó, persze azt már az enyémmel nem is akkora hülyeség a protektoring
Nagyon jó motorok. Ez is a 250-ből lett. Ezek szerintem az egyik legjobbak a 2T-k között.200EXC,250EXC,300EXC. A haveromnak van egy ilyen,mentem vele én is,igaz nem sokat. Nagyon tetszett hogy könnyű,csak nekem hiányzott a nyomaték,meg a motorfék.
Hát van egy haver, akinek 250EXC-je van ő lesz a tesztpilóta. Viszem magammal a motorszerelőmet is, aki meg OB versenyeken indul. Csak nem szopom be.
Most volt érdeklődő a hondára, azt mondta átgondolja...ha elviszi, akkor simán meg van a lóvé.
Ezek is 250es blokkra vannak szerelve? Mi a véleményed egyébként egy 300as EXC-ről? Tudsz róla vmit? Erzbergen indultak vele, annyit tudok (nem ezzel, hanem a típusra értem)
Így nem néz ki rosszul,de fotóról úgysem látsz sokat! Meg kell nézni!
Mint minden más is...
Ezt nézegetem egyébként:
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Jó,de állapot függő!