Ha leveszed a hengerfejet,és a felső végénél kézzel tapintva különbséget,lépcsőt érzékelsz a hengerfalon,akkor javaslom a hónolást,és persze túlméretes dugót!
Baszom le!Új dugó+gyűrű+hónolás.Hamár széttszedem akkor legyen rajta minden megcsinálva.Szépen bejáratom aztánn gyorsulási versenyen megeszek mindenkit Csak kéne még lóvé hozzá Na én húztam suliba,további jó munkát
7.0 volt a kompresszióm.Hideg motorral mértem és úgy h nemvolt ráfordítva a teligáz(úgytudom rákell fordítani). Úgyhogy ha meleg motorral mérném rendesen akkor valamivel több is lehet.Nemelég csak meggyűrűzni ugye?
A végsebessége gyárilag 157kmh,mert az MX csak 12000-ig pörög.A GFR 170 körül megy.A hónolásban és dugócserében Shepi van otthon,én még nem cseréltem a mociban.
Na szóval ,a terepes és gyorsasági Gilerák blokkjai egyformák,csak a gyújtáspont és láncáttétel más.Az Mx-Sp-Gfr szériáknál 1.34mm,Rx meg a többieknél 1.86mm a gyújtáspont holtpont előtt.A terepmotorok váza erős,el kell bírniuk egy kis pluszt,különben az első bukkanónál szétesne alattad.De ha megnézed a Dakota 350-est,annak is közel ilyen váza van.Az én Mx-nek az AC pumpa vezérlője romlott el,de a pumpa jól működött.Sajnos ennek a tipusnak ez a gyengéje.Szerintem nyugodtan átteheted a blokkot.Ha szétbontod az MX-et szólj,mert az alsó idom,első index,és hátsó teleszkóp érdekel!Shepinek meg a sárvédők kellenek.
Ha nem láttál még 125-ös gépet 400 as vagy annál jobban menni az már csak a te bajod:) én láttam már 1 párat és nem kelett hozzá 160 pollini meg anyámkínja! és nem volt 6 üzemórás dugó sem...jó olaj meg nem kell minden sebességben 16 ig lepörgetni és akkor bírja...16 nál már úgyis lófaszjóska a teljesítménye már...12-13 nagyon max 14 azt kalap....van 1 nagyon jó olaj...gokartolaj de csak tankba szabad rakni mert az olajpumpa nem nyomja olyan sűrű...azzal ha megragad akkor nincsen olyan technika amivel ne ragadna megXD alapolajozás megpöccintve meg 1 tankhoz vagy 1-2 dl gokartolaj és máris megnőtt az élettartam:) nameg mindennek orvosi pontosan kell legyen beállítva különben kampec...
Ha "válla" van a hengernek az ugye jól látszik?
Nálam vásárlás után kb. 90km motorozás után derült ki, h nincs légszűrő a mociban...
akkor kissé ledöbbentem ezen. Mindenesetre miután tettem bele, nem éreztem,h legyengült volna a motor.
Mostmár közel 900km-t enduroztam erdőben, néha nehéz terpen is. De mindig figyeltem,h a motor közepes fordulaton menjen(5-6000 közt). Most úgy érzem, hogy a motor használható forszám tartománya 4500-5000nél kezdődik, ezalatt nem nagyon van ereje, legfeljebb sík uton tartja a tempót. Jól indul hidegen-melegen is.
mindenesetre szeretnék mérni egy kompressziót benne(csak senkinek nics ilyen műszere), mert lassan 13000km lesz benne. Lehet azért érzem már gyengének mert kimotorztam? (50cc)
Majdnem uez, csak 4sebességes: http://morinimotori.com/eng/mo...
Ez egy 125-ős mx ugye?
Nekünk is van egy eléggé hihetelne és érdekes sztorival...
Apu megvette állítólag nekem vagy 10 éve, működött, de 1 m-t sem mentünk vele...
Leszedte a burkolatokat mondván, hogy 1-2 esztétikai hibát kijavít és 8 évig úgy állt a gép....
Elvittem 1 éve szerelőhőz, hogy rakja össze mikor kiderült, hogy berozsdásodott a henger, teljesen fel lett ujítva a főtengely, uj dugó, gyűrű, a henger maga megúszta az esetet... viszont az ac pumpa is kész és így nem is indul be csak, ha a légbeömlő torokba kap benzint....
Közben én vettem egy rx arozonát az enduro (bocs nem tudom mennyire ismered) aminek a blokkja ugyanolyan, de csak 17 lovas ez meg úgy tudom 33-34....
Minthogy ki se tudtam 10 évig próbálni, azt szeretném kérdezni, hogy mennyi a végsebessége?
Ha átteszem a blokkot (az arizona 110-et, ha megy, mondjuk még gyári 34000 km-el) kb mit várhatok tőle az enduro vázban?
Az a gond, hogy az mx-nek nincsen forgalmija, lehet, hogy szét is bontom a maradékát, egyébként leszámítva a plexit és a rossz ac-t full mindene megvan, fekete.. a felni meg olyan mint a tiéden....
Nem látom jól a képen, de az enyém szögletes lámpás.....
Ha meg tudnád adni a végét és az átépítéssel kapcsolatos véleményedet nagyon megköszönném
Üdv Tomi
Egy olyan tanácsot szeretnék kérni, hogy van egy 125-ös Gilera rx arizonám, forgalmival. van benne már 34000 km, A gép 17 lóerős a vége kb 110, mondjuk már 20 éves és szerintem gyári bontatlan még a blokk is. Van még egy papírok nélküli Mx-1 gyorasági, de a blokkja hasonlóan néz ki talán átépíthető, de az 33-34 lóerős. Most lett felujítva, de Ac pumpa probléma miatt nem működik, de a másik ugyis ejtőtartályos...
Kérésem igazából az lenn, hogy szerintetek, elcsavarja-e az erősebb blokk a vázat, kb milyen végsebességet várhatok el, mivel amibe teszem az ugye enduro és nagyobb a kerék....
A gyengébb blokkhoz méretezett fékekkel főleg hátul ezen dob, azon tárcsa meg bírom-e fogni?
Iazából gondolkodom valamilyen komolyabb motoron is, de nem tudom vegyek-e nagyobbat ezt meg eladjam, vagy szórakozzak így.... csak ritkán tudok felülni rá sajnos :(...
Légyszi segítsetek ha van valkinek aki nálam rutinosabb tanácsa
Előre is köszi Tomi
Gyula segíccs!
Az égéstér széle körbevan rágva.Hogy lehet azt lecsiszolni Attól jobblesz a kompresszzióm is ugye?És létezhet h attól van berágva mert belevert a dugó?Mert pakolás nélkül raktam össze csak szilikonnal Na szal mivel lehet lecsiszolni és ha rakom majd össze akkor rakjak oda vékony pakolást?AMugy cz 175
A hengeremet meg elviszem fúratni csak pénzhiány is van Mennyi lehet fúratni+új dugó
Af1 pfff még jóhogy szít kelett hegyezni azt a 140 kg ot vinni kell valaminek...egyébként meg ésszel kell tuningolni nem pénzel szal nem érdekel mi menyi volt:) nekem 15 lesz a hegyezés rezó és dob, csak ettől lesz 40 kb meg lesznek még egyebek karbi légszűrő 1 fajintos gyertya:) dogattyú teteje lepolírozva stb...szal nem kell pánikolni...az az ember őrült van 1 sp02 gépe (eladó 140 pénzért) 200at megy rs 125 pályaidomokkal széthegyezve szal jó emberhez viszem:) az az ember már élvezetből dőlgozikXD
Egyébként szoboszlón van és mindent tunigol a foglalkozása:D
Az mx-nek mi a végsebessége?
Nálam vásárlás után kb. 90km motorozás után derült ki, h nincs légszűrő a mociban...
akkor kissé ledöbbentem ezen. Mindenesetre miután tettem bele, nem éreztem,h legyengült volna a motor.
Mostmár közel 900km-t enduroztam erdőben, néha nehéz terpen is. De mindig figyeltem,h a motor közepes fordulaton menjen(5-6000 közt). Most úgy érzem, hogy a motor használható forszám tartománya 4500-5000nél kezdődik, ezalatt nem nagyon van ereje, legfeljebb sík uton tartja a tempót. Jól indul hidegen-melegen is.
mindenesetre szeretnék mérni egy kompressziót benne(csak senkinek nics ilyen műszere), mert lassan 13000km lesz benne. Lehet azért érzem már gyengének mert kimotorztam? (50cc)
Majdnem uez, csak 4sebességes:
http://morinimotori.com/eng/mo...
Ez egy 125-ős mx ugye?
Nekünk is van egy eléggé hihetelne és érdekes sztorival...
Apu megvette állítólag nekem vagy 10 éve, működött, de 1 m-t sem mentünk vele...
Leszedte a burkolatokat mondván, hogy 1-2 esztétikai hibát kijavít és 8 évig úgy állt a gép....
Elvittem 1 éve szerelőhőz, hogy rakja össze mikor kiderült, hogy berozsdásodott a henger, teljesen fel lett ujítva a főtengely, uj dugó, gyűrű, a henger maga megúszta az esetet... viszont az ac pumpa is kész és így nem is indul be csak, ha a légbeömlő torokba kap benzint....
Közben én vettem egy rx arozonát az enduro (bocs nem tudom mennyire ismered) aminek a blokkja ugyanolyan, de csak 17 lovas ez meg úgy tudom 33-34....
Minthogy ki se tudtam 10 évig próbálni, azt szeretném kérdezni, hogy mennyi a végsebessége?
Ha átteszem a blokkot (az arizona 110-et, ha megy, mondjuk még gyári 34000 km-el) kb mit várhatok tőle az enduro vázban?
Az a gond, hogy az mx-nek nincsen forgalmija, lehet, hogy szét is bontom a maradékát, egyébként leszámítva a plexit és a rossz ac-t full mindene megvan, fekete.. a felni meg olyan mint a tiéden....
Nem látom jól a képen, de az enyém szögletes lámpás.....
Ha meg tudnád adni a végét és az átépítéssel kapcsolatos véleményedet nagyon megköszönném
Üdv Tomi
Egy olyan tanácsot szeretnék kérni, hogy van egy 125-ös Gilera rx arizonám, forgalmival. van benne már 34000 km, A gép 17 lóerős a vége kb 110, mondjuk már 20 éves és szerintem gyári bontatlan még a blokk is. Van még egy papírok nélküli Mx-1 gyorasági, de a blokkja hasonlóan néz ki talán átépíthető, de az 33-34 lóerős. Most lett felujítva, de Ac pumpa probléma miatt nem működik, de a másik ugyis ejtőtartályos...
Kérésem igazából az lenn, hogy szerintetek, elcsavarja-e az erősebb blokk a vázat, kb milyen végsebességet várhatok el, mivel amibe teszem az ugye enduro és nagyobb a kerék....
A gyengébb blokkhoz méretezett fékekkel főleg hátul ezen dob, azon tárcsa meg bírom-e fogni?
Iazából gondolkodom valamilyen komolyabb motoron is, de nem tudom vegyek-e nagyobbat ezt meg eladjam, vagy szórakozzak így.... csak ritkán tudok felülni rá sajnos :(...
Légyszi segítsetek ha van valkinek aki nálam rutinosabb tanácsa
Előre is köszi Tomi
Az égéstér széle körbevan rágva.Hogy lehet azt lecsiszolni Attól jobblesz a kompresszzióm is ugye?És létezhet h attól van berágva mert belevert a dugó?Mert pakolás nélkül raktam össze csak szilikonnal Na szal mivel lehet lecsiszolni és ha rakom majd össze akkor rakjak oda vékony pakolást?AMugy cz 175
A hengeremet meg elviszem fúratni csak pénzhiány is van Mennyi lehet fúratni+új dugó
Egyébként szoboszlón van és mindent tunigol a foglalkozása:D