Összekell passzíttani Af1 nek a fejidoma kellene rá az nagyjából passzolhat is vagycsak kicsit kell áttfaragni,meg jólis néz ki...Mármint a motorohoz képest azis ilyesmi dizájn
Amugymeg én ha megtuningolom a gil-t,nemfogok találgatni hogy mennyi...úgyse az a lényeg.Esetleg ha lesz rá lehetőség akkor leméretem padon de aztse hiszem...Jóez ígyis
125 ös volt a hengere,és sztem ezismég édeskevés amit te írtál Ahogy őt ismerem minden áttvan alakítva.Mondom 8 munkaórát bír ki a dugó benne.1ik gyorsulási versenyen széttégett a kipuffja
DEA 160as henger, nikasilos.Megemelt kompresszió, 11.6ccm-es hengerfej. Felömlők, karter megköszörűlve, kittes kipufogó, magas fordulatra hangolva, nagyobb karbi, nagyobb membránház. Gyújtásdoboz.
mennyibe volt a felújítása? Mit raktak bele?
Nekem a Kovács Niki exszerelője csinálta anno az AF1 em de az sem volt 45 ló pedig nem volt olcsó a "tuning "
Ha szétszeditek a blokkot,nézzétek meg milyen jelzés van a dugón,mert ha már túlméretes,és karcos a henger,lehet hogy hónolással már nem lehet javítani,mert már nincs olyan vastag a nicasil réteg,vagy nincs hozzá nagyobb túlméret!Nehogy a hónolás végén derüljön ki,hogy kár volt az egész,és új henger kell!Ha utólsó előtti túlméretes dugó volt a mociban,és mély sebek vannak a hengerfalban,akkor inkább új alapméretű henger-dugószettet vegyetek,mert egylépcsős hónolással valószínűleg már nem tudjátok feljavíttattni!
Ne dicsérjetek,mert még elbízom magam!Röviden,normál esetben a gyűrűk kopnak el jóval hamarabb,mert puhább anyag mint a henger.Pláne nicasil hengernél!Tehát megkímélt motornál már egy ugyanolyan méretű gyűrűcsere is javítja a kompressziót.DE!Valamennyire a henger is kopik,mert a súrlódás őt sem kíméli,ezért ha már válla van a henger felső végénél,ha karcos akkor meg mindenképp hónoltatni javaslom.Hogy mekkora túlméretre,az a váll,vagy a karcok mélységétől függ.A gyakorlatban addig hónolják,amíg ki nem szedik a hibát a hengerfalból,és akkora túlméretes dugószettet adnak hozzá.(vagy vesztek)Minden motortipusnak fix túlméretes lépcsői vannak,Pl:0.001mm.egy profi műhelyben tudni fogják mekkora túlméret kell.
Nekem nikaCilos:) a hengerem és én hónoltattam mert mikor megállt akkor kicsit megharapta a henger falát a dugattyú, nos...az hogy mien dugó van benne....nekem E betűs volt benne (Utolsó előtti) Most A betűs (első méretű) dugó van benne mert túldugózták a marhák akik csinálták, de tökéletes mert a 170 et full gané állapotban is vitte szal a kompreszió az megvan csak más nincsXD
Én dugót gyűrűt csapszeget cseréltem meg meghónoltattam...úgy az igazi ha már karcos az oldala 3000 ft ért meghónolják szal annyit már megér a dolog.
A lényeg hogyha cserélsz dugót akkor nézz utánna mi lehet még szar mert ha az ú dugó is megsül valamiért az kellemetlen:S:S
Az ujranikasziloztatás nem éri meg mert drágább mint 1 vadi új hengerXD Ráadásul ha nem jó helyre viszed akkor szar minőségű lesz és mondjuk 130 körül már em mind1 hogy hogy szakad szét a motorod és olyat esel hogy hagylyuk:S:S
Szal mindenképp szakértő vagy 125 ös hozzáértőhöz fordulj ALIAS pl Daogyula:)
Na jóccakát all!
Át is lesz...és félek is...nem e megy benne szét valami, menyit fog enni (20 l?O_o) ilyenek
de a 45 az fix:) mert 1 nagyon beteg elmével csináltatom:):):)
És így jó ha volt 40
Nekem a Kovács Niki exszerelője csinálta anno az AF1 em de az sem volt 45 ló pedig nem volt olcsó a "tuning "
Én dugót gyűrűt csapszeget cseréltem meg meghónoltattam...úgy az igazi ha már karcos az oldala 3000 ft ért meghónolják szal annyit már megér a dolog.
A lényeg hogyha cserélsz dugót akkor nézz utánna mi lehet még szar mert ha az ú dugó is megsül valamiért az kellemetlen:S:S
Az ujranikasziloztatás nem éri meg mert drágább mint 1 vadi új hengerXD Ráadásul ha nem jó helyre viszed akkor szar minőségű lesz és mondjuk 130 körül már em mind1 hogy hogy szakad szét a motorod és olyat esel hogy hagylyuk:S:S
Szal mindenképp szakértő vagy 125 ös hozzáértőhöz fordulj ALIAS pl Daogyula:)
Na jóccakát all!
de a 45 az fix:) mert 1 nagyon beteg elmével csináltatom:):):)