Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A legtöbb ellenfél Lada volt,azoknál meg egy mázsával könnyebb!Jó az alváz mert merevebb,és nem csavarodik úgy a hepehupás terepen.Tavaly apám szétbontotta a régi kocsit,de van másik,ráadásul padlóváltós,most majd azt alakítom át.Valahol van egy képem,majd felrakom.
Ja az első bmw az e30 318is volt csiptuningal meg supersprint rendszerrel,a másik meg cápaorrú 525 asszem e28 as.NA a cápával sokkal jobban lehet driftelni Ja és úgyjó a drift mint a hawerom is kamionos,és használt gumikat hord be.Csak felrakásér fizet
Ez jóó lehetett Sztem élvezetes egy hobbi csak lóvé kell hozzá mint mindenhez Azér motorral szívesebben versenyeznék

De az igaz hogy a vartburg alvázas kocsi és ezért nehéz?Mert én úgytudom...Ez azér elég nagy hátrány volt nem?ÉS milyen kocsik voltak az ellenfelek?

1x hawerral elmentem driftversenyre...Hát az kikúrt nagy buli volt nekem bejön az első BMW megadta magát,aztánn hazamentünk őmeg visszament a másik bmw-jével akkormár sajna nemvoltam ott Pedig akkor mindenki tapsolt,olyanokat driftelt
JA meg 1x bementünk a győri gokart pályára szintén bmw vel,azis nagy móka volt,de a zsaruk elküldtek De aztánn folytattuk a városba ugyan ezt
A 97-99-es években versenyeztem vele terepen.Én sajnos egy negyedik helynél jobbat nem tudtam elérni gumiproblémák miatt,de egyik haverom elcsí­pett vele egy harmadik helyet a Maty-Éri versenyen.Az idén is hí­vtak,de most a Drifting a sláger,nekem meg az a csúºszkálás nem fekszik.Meg kinek van egy garnitúra gumija minden versenyre?Elég költséges,én maradok a mezei tereprallyinál.Az eredeti Melcus tuningnál fel volt fúrva a blokk,és hengerenként egy MZ karbi dolgozott.Ez kb:70 lovat jelentett.Mivel a Wartburtb független csavarrugós felfüggesztésű,kanyarokban billegett,egyszer oldalra billentem vele.Raktam előre az aló³ trapézkarokra is egy Skoda stabilizátorrudat,és kaptam egy volt versenyzőtől kiemelt csőfelniket előre.A hátó³kat meg egyszerűen kifordí­tottam.Persze í­gy beleért a karosszériába,úgyhogy a kerék fölötti részből is ki kellett még vágni.Az első ülések mögé kersztbe behegesztettettem egy két collos csövet mert a középső oszlopok is gyengék,erre a csőre kötöttem a biztonsági övek felső pontját.A motort nem furattam fel,arra nem volt keret,a kompresszó³s tér lett kihegesztve.A könnyí­tett főtengelyt már í­rtam,csináltam 60-as zártszelvényből egy illesztő torkot,és a Szamara karbiját tettem rá,egy szí­vómembránnal a torokban.Optoelektronikus gyújtása,és Lada trafók voltak benne,mert a gyáriak kevesek voltak már a megnövelt kompresszióhoz.A hűtő is ki lett cserélve nagyobbra.
Már sokat meséltél arról a wartburgról Mi volt vele csinálva?És jólment amugy?
Kisebb lendkerékkel hamarabb kipörög,versenygépnél ez sokat jelent.Én is könnyített főtengelyt tettem a Wartburgba,mikor versenyeztem vele.Persze hamarabb le is esik a fordulatszám,ezért kanyarban is pörgettem a motort és csúsztatott kuplunggal húzattam ki.
Sziasztok,

Segítségeteket kérem. Gilera VXR 200 "03-as hiadásúhoz keresek variátor szíjat. Agyári 22e Ft, ezt kisé sokalom.
Nem tudtok olcsóbb elfogadható forrást?

Köszi.
Autósuliba a 350es jawa valahogy nekem is elindult hátrafele 3napig majdbe szartam a röhögéstől hogy mi a rák volt ez Amugy csak azér kérdem mert néztem egy állíttólag 50 lovas mitót ami 40 ló keréken,és annak tzr50 yamaha lendkereke volt amit gondolom azért tettek fel rá mert kissebb,könnyebb.De nemárt ez neki?Csak jobban pörög tőle vagy vanott még másis?
Na Kedves Hunterom,a lendkerék egy érdekes dolog!Annak pontosan akkora a lendtömege,amekkora alapjáraton még stabilan átlendíti a főtengelyt a holtponton.Ha ezt csökkented,akkor magasabbra kell emelni az alapjárati fordulatot,mert a könnyített lendkerék nem fogja átlendíteni az eredeti alapjáraton!Volt egy Simóm,amibe az ETZ generátora volt ráépítve,így volt 12V a CB rádiónak,csak vigyáznom kellett vele,mert ha nagyon leengedtem a fordulatszámot,akkor megfordult a forgásirány,és hátrafelé indult el! Ha elfeledkezdtem róla,a piros lámpánál mellettem várakozó autósoknak érdekes látványban volt részük.Egyszer még fogadást is nyertem vele!
Csao.Ha teszek fel egy könnyített lendkereket annak mik a hátrányai?
Mertmég mindenki csak jót mondott róla
Ha powermágnes kell,nem mindegy milyet keresel,mert 80mm-t kell húznia,és az nem kevés!Szerintem a központi zárak ennyit nem húznak.
Kimész a roncstelepre, keresel 1 suzukit, szétszeded az ajtót és kiszeded a központi szár nyitómágnesét:) csak olyat keress ami csak húz, nem tol mert nekünk a bovden húzza szét a rugón keresztül....10000 ft egy ilyenért már rablás 5 év 4 hónapXDXD
Mindeggy mien az csak össze lehessen rakni azt kész....
Ha megy megy nem szar nem szar nem látszik nem látszik...akkor annyira mindeggy meikből rakod bele hogy jajj:D
Vennék én bele Gilera mágnest csak olyat nem találok ezért marad az aprillia és talán jó lesz mondjuk 10000körül mondták!Nem tom nekem kicsit az soknak tűnik!
Ha adsz valami jó cam-ot,meg egy új dugót ja és legalább 10 fok meleget,akkor már csinálom is
Üdv...rég nem jártam itt...
Helyzet...moci kosárban gumi még mindíg nem jött meg(elegem van)(lassan leszámolás lessz az R.M.C motorosboltban:D:D)
Valaki rakjon már fel 1 videót gfr ről ahogy kicibálja belőlle a 190 et!

továbbá....hegyezve lessz a hengerem lendkerekem kpuff, rezó karbi légszűrő meg 1 benzinkút::D:D:D
nem gyengén fog pörögni
a műszakit meg leszarom ráfabrikálok 1 rohadt aludarabból 1 láncvédőt azt annyi
megódom okosba:D idomheggesztetés plexi csinálás azt go műszaki addig meg gummát szerzek valahonnan....

egyenlőre ennyi!
Várom a gfr es vidiket! HAJRÁ HAJRÁ!
Nekem is jobban bejönnek az olaszok
Igen,újra meló.Most egy sokoldalú járműriasztót készítek.Szerintem is különböző a két blokk alkatrésze,de nincs kizárva!
Na mizu?Letelt a zsabadság?

Asszem a másik GFR es csávó kérdezte hogy a powerben az elektromágnes 1ezik e apriliából...
Sztem másik Gileráé kéne bele
Sztem gilera rc 600 vagymég a cagiva
Jó estét,látom a múlt héten ti se voltatok itt nagyon aktívak.Lentebb volt egy kérdés,de pontos választ én sem tudok.Az Aprilia Rotax blokkos,a Gilera meg szerintem saját fejlesztésű blokkot épített a mocikba,de ettől még lehet hogy a lendkerék vagy a mágnes egyezik,mert az olasz motorok nagyrészt spanyol elektromos rendszert használtak.Pl: a fesszabályzók is spanyolok.
Hy All!

tud vki eladó 180-as Runnert olcsón? Esetleg 80-as RS-re csere....?

ÜDV!
Mint írtam nem biztos h találnék 240ezerig jó 600ast...
De ha mégis akkor először az olaszokat nézném meg: Gilera RC600, Cagiva elefant 650, Tuareg600 bár ez elég nehéz és nagytestű.
Japánok közül: Suzuki DR600, Kawa KLR600, Honda XL, Yamaha XT600
Mit akarsz venni ?Márha szabad ilyet kérdezni Milyen 600ast?
Ha ezt jól el tudnám adni, akkor is max 240ezerig mehetnék, azért meg 600ast elég nehéz kapni, már olyat ami jó állapou is
Ha már mindenképp endurozni akarsz, akkor tanulásra az RX és az RC 125 szerintem egyaránt jó. Utána ha még mindig Gilera-t akarsz majd, akkor szerintem RC 600R, mert az valószínűleg erős és szerintem könnyebb mint a Dakota.