A legtöbb ellenfél Lada volt,azoknál meg egy mázsával könnyebb!Jó az alváz mert merevebb,és nem csavarodik úgy a hepehupás terepen.Tavaly apám szétbontotta a régi kocsit,de van másik,ráadásul padlóváltós,most majd azt alakítom át.Valahol van egy képem,majd felrakom.
Ja az első bmw az e30 318is volt csiptuningal meg supersprint rendszerrel,a másik meg cápaorrú 525 asszem e28 as.NA a cápával sokkal jobban lehet driftelni Ja és úgyjó a drift mint a hawerom is kamionos,és használt gumikat hord be.Csak felrakásér fizet
Ez jóó lehetett Sztem élvezetes egy hobbi csak lóvé kell hozzá mint mindenhez Azér motorral szívesebben versenyeznék
De az igaz hogy a vartburg alvázas kocsi és ezért nehéz?Mert én úgytudom...Ez azér elég nagy hátrány volt nem?ÉS milyen kocsik voltak az ellenfelek?
1x hawerral elmentem driftversenyre...Hát az kikúrt nagy buli volt nekem bejön az első BMW megadta magát,aztánn hazamentünk őmeg visszament a másik bmw-jével akkormár sajna nemvoltam ott Pedig akkor mindenki tapsolt,olyanokat driftelt
JA meg 1x bementünk a győri gokart pályára szintén bmw vel,azis nagy móka volt,de a zsaruk elküldtek De aztánn folytattuk a városba ugyan ezt
A 97-99-es években versenyeztem vele terepen.Én sajnos egy negyedik helynél jobbat nem tudtam elérni gumiproblémák miatt,de egyik haverom elcsípett vele egy harmadik helyet a Maty-Éri versenyen.Az idén is hívtak,de most a Drifting a sláger,nekem meg az a csúºszkálás nem fekszik.Meg kinek van egy garnitúra gumija minden versenyre?Elég költséges,én maradok a mezei tereprallyinál.Az eredeti Melcus tuningnál fel volt fúrva a blokk,és hengerenként egy MZ karbi dolgozott.Ez kb:70 lovat jelentett.Mivel a Wartburtb független csavarrugós felfüggesztésű,kanyarokban billegett,egyszer oldalra billentem vele.Raktam előre az aló³ trapézkarokra is egy Skoda stabilizátorrudat,és kaptam egy volt versenyzőtől kiemelt csőfelniket előre.A hátó³kat meg egyszerűen kifordítottam.Persze így beleért a karosszériába,úgyhogy a kerék fölötti részből is ki kellett még vágni.Az első ülések mögé kersztbe behegesztettettem egy két collos csövet mert a középső oszlopok is gyengék,erre a csőre kötöttem a biztonsági övek felső pontját.A motort nem furattam fel,arra nem volt keret,a kompresszó³s tér lett kihegesztve.A könnyített főtengelyt már írtam,csináltam 60-as zártszelvényből egy illesztő torkot,és a Szamara karbiját tettem rá,egy szívómembránnal a torokban.Optoelektronikus gyújtása,és Lada trafók voltak benne,mert a gyáriak kevesek voltak már a megnövelt kompresszióhoz.A hűtő is ki lett cserélve nagyobbra.
Kisebb lendkerékkel hamarabb kipörög,versenygépnél ez sokat jelent.Én is könnyített főtengelyt tettem a Wartburgba,mikor versenyeztem vele.Persze hamarabb le is esik a fordulatszám,ezért kanyarban is pörgettem a motort és csúsztatott kuplunggal húzattam ki.
Autósuliba a 350es jawa valahogy nekem is elindult hátrafele 3napig majdbe szartam a röhögéstől hogy mi a rák volt ez Amugy csak azér kérdem mert néztem egy állíttólag 50 lovas mitót ami 40 ló keréken,és annak tzr50 yamaha lendkereke volt amit gondolom azért tettek fel rá mert kissebb,könnyebb.De nemárt ez neki?Csak jobban pörög tőle vagy vanott még másis?
Na Kedves Hunterom,a lendkerék egy érdekes dolog!Annak pontosan akkora a lendtömege,amekkora alapjáraton még stabilan átlendíti a főtengelyt a holtponton.Ha ezt csökkented,akkor magasabbra kell emelni az alapjárati fordulatot,mert a könnyített lendkerék nem fogja átlendíteni az eredeti alapjáraton!Volt egy Simóm,amibe az ETZ generátora volt ráépítve,így volt 12V a CB rádiónak,csak vigyáznom kellett vele,mert ha nagyon leengedtem a fordulatszámot,akkor megfordult a forgásirány,és hátrafelé indult el! Ha elfeledkezdtem róla,a piros lámpánál mellettem várakozó autósoknak érdekes látványban volt részük.Egyszer még fogadást is nyertem vele!
Kimész a roncstelepre, keresel 1 suzukit, szétszeded az ajtót és kiszeded a központi szár nyitómágnesét:) csak olyat keress ami csak húz, nem tol mert nekünk a bovden húzza szét a rugón keresztül....10000 ft egy ilyenért már rablás 5 év 4 hónapXDXD
Mindeggy mien az csak össze lehessen rakni azt kész....
Ha megy megy nem szar nem szar nem látszik nem látszik...akkor annyira mindeggy meikből rakod bele hogy jajj:D
Vennék én bele Gilera mágnest csak olyat nem találok ezért marad az aprillia és talán jó lesz mondjuk 10000körül mondták!Nem tom nekem kicsit az soknak tűnik!
Üdv...rég nem jártam itt...
Helyzet...moci kosárban gumi még mindíg nem jött meg(elegem van)(lassan leszámolás lessz az R.M.C motorosboltban:D:D)
Valaki rakjon már fel 1 videót gfr ről ahogy kicibálja belőlle a 190 et!
továbbá....hegyezve lessz a hengerem lendkerekem kpuff, rezó karbi légszűrő meg 1 benzinkút::D:D:D
nem gyengén fog pörögni
a műszakit meg leszarom ráfabrikálok 1 rohadt aludarabból 1 láncvédőt azt annyi
megódom okosba:D idomheggesztetés plexi csinálás azt go műszaki addig meg gummát szerzek valahonnan....
egyenlőre ennyi!
Várom a gfr es vidiket! HAJRÁ HAJRÁ!
Jó estét,látom a múlt héten ti se voltatok itt nagyon aktívak.Lentebb volt egy kérdés,de pontos választ én sem tudok.Az Aprilia Rotax blokkos,a Gilera meg szerintem saját fejlesztésű blokkot épített a mocikba,de ettől még lehet hogy a lendkerék vagy a mágnes egyezik,mert az olasz motorok nagyrészt spanyol elektromos rendszert használtak.Pl: a fesszabályzók is spanyolok.
Mint írtam nem biztos h találnék 240ezerig jó 600ast...
De ha mégis akkor először az olaszokat nézném meg: Gilera RC600, Cagiva elefant 650, Tuareg600 bár ez elég nehéz és nagytestű.
Japánok közül: Suzuki DR600, Kawa KLR600, Honda XL, Yamaha XT600
Ha már mindenképp endurozni akarsz, akkor tanulásra az RX és az RC 125 szerintem egyaránt jó. Utána ha még mindig Gilera-t akarsz majd, akkor szerintem RC 600R, mert az valószínűleg erős és szerintem könnyebb mint a Dakota.
De az igaz hogy a vartburg alvázas kocsi és ezért nehéz?Mert én úgytudom...Ez azér elég nagy hátrány volt nem?ÉS milyen kocsik voltak az ellenfelek?
1x hawerral elmentem driftversenyre...Hát az kikúrt nagy buli volt nekem bejön az első BMW megadta magát,aztánn hazamentünk őmeg visszament a másik bmw-jével akkormár sajna nemvoltam ott Pedig akkor mindenki tapsolt,olyanokat driftelt
JA meg 1x bementünk a győri gokart pályára szintén bmw vel,azis nagy móka volt,de a zsaruk elküldtek De aztánn folytattuk a városba ugyan ezt
Segítségeteket kérem. Gilera VXR 200 "03-as hiadásúhoz keresek variátor szíjat. Agyári 22e Ft, ezt kisé sokalom.
Nem tudtok olcsóbb elfogadható forrást?
Köszi.
Mertmég mindenki csak jót mondott róla
Mindeggy mien az csak össze lehessen rakni azt kész....
Ha megy megy nem szar nem szar nem látszik nem látszik...akkor annyira mindeggy meikből rakod bele hogy jajj:D
Helyzet...moci kosárban gumi még mindíg nem jött meg(elegem van)(lassan leszámolás lessz az R.M.C motorosboltban:D:D)
Valaki rakjon már fel 1 videót gfr ről ahogy kicibálja belőlle a 190 et!
továbbá....hegyezve lessz a hengerem lendkerekem kpuff, rezó karbi légszűrő meg 1 benzinkút::D:D:D
nem gyengén fog pörögni
a műszakit meg leszarom ráfabrikálok 1 rohadt aludarabból 1 láncvédőt azt annyi
megódom okosba:D idomheggesztetés plexi csinálás azt go műszaki addig meg gummát szerzek valahonnan....
egyenlőre ennyi!
Várom a gfr es vidiket! HAJRÁ HAJRÁ!
Asszem a másik GFR es csávó kérdezte hogy a powerben az elektromágnes 1ezik e apriliából...
Sztem másik Gileráé kéne bele
tud vki eladó 180-as Runnert olcsón? Esetleg 80-as RS-re csere....?
ÜDV!
De ha mégis akkor először az olaszokat nézném meg: Gilera RC600, Cagiva elefant 650, Tuareg600 bár ez elég nehéz és nagytestű.
Japánok közül: Suzuki DR600, Kawa KLR600, Honda XL, Yamaha XT600